گزارش کمیسیون قضائی مجلس در موردطرح ممنوعیت خروج مسئولین، حضور وزیر صمت به‌منظور پاسخ‌گویی به یک سوال و گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح ماده (۱۰۰) قانون شهرداری‌ها در دستور کار مجلس در هفته آینده قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به ممانعت علی آبادی از واردات لوکوموتیو در دوره ای که در کشور سمتی داشت، گفت: چطور وی می تواند با واردات خودرو در حال حاضر موافق باشد.
بنا به درخواست معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و با تصمیم هیئت رئیسه مجلس قرار شد جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فردا برگزار شود.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت یکشنبه هفته آینده (۲۸ خردادماه) برگزار می‌شود.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: علی آبادی مدیرعامل فعلی مپنا امروز به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می‌شود.
مدیرعامل فعلی مپنا امروز به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می‌شود.
رشیدی کوچی در توئیتی نوشت: امروز مجلس به ندای ملت لبیک گفت. امیدوارم فردی که برای وزارت صمت معرفی می‌شود شجاعت لازم برای برخورد با مافیای خودرو به نفع مردم را داشته باشد.
سیدجلیل میرمحمدی، نماینده مخالف استیضاح وزیر صمت گفت: قرار است با عزل وزیر صمت یخچال و فریزر ارزان شود؛ این ادبیاتی است که ما داریم در مجلس وزیری را استیضاح میکنیم!
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
بررسی تقاضای استیضاح وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است روز یکشنبه هفته آینده جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن مجلس برگزار شود.
هفت نفر از وزرا هفته جاری جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات کمیسیون‌ها حضور می‌یابند و طرح استیضاح وزیر صمت هم رسیدگی می‌شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از جلسه یکشنبه هفته آتی کمیسیون صنایع با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
موسوی درباره حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهور می‌تواند در این جلسه حضور یافته و یک ساعت زمان نیز برای دفاع از وزیر خود دارد.
علیرضا سلیمی گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ۱۰ روز پس از اعلام وصول طرح استیضاح وزیر، جلسه علنی مجلس برای استیضاح وزیر مربوطه برگزار می‌شود.
طرح استیضاح شماری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه ۱۹/۷/۱۴۰۱ به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود، با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود. مطابق با ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
طرح استیضاح تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه 19/7/1401 به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود.مطابق با ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت 10 روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهند بود.
طرح استیضاح تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه 19/7/1401 به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود.مطابق با ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت 10 روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهند بود.
نماینده مردم بندرعباس گفت: اگر مردم به اجبار بایستی از خودرو‌های بی کیفیت که منجر به مرگ و قطع عضو آنان می‌شود استفاده می‌کنند چه کسی مقصر است؟ وزیر صمت چه پاسخی دارد؟ این‌ها همه زمینه‌های فساد اقتصادی در کشور شده است که منجر به این نابسامانی‌ها می‌شود.
بازار امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در یک ساعت ابتدایی چندان به مانند روز‌های گذشته چنگی به دل نمی‌زند و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد رشد داشته است و شاخص کل هموزن نیز ۰.۱ درصد کاهش را تجربه کرده است. در این بازار، اما گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر توانسته است عملکرد خوبی را داشته باشد و نظر حقیقی‌ها را به خود جلب کند. این نماد غذایی را بخریم؟
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
رابطه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در سال جدید وارد فاز تازه‌ای شده، به طوری که این روز‌ها درخواست استیضاح ۴ وزیر در هیات رییسه دریافت و استیضاح وزیر صمت هم پس از کش و قوس‌های فراوان هفته گذشته اعلام وصول شد. بر اساس قانون هیات رییسه مجلس درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت را که ۳۴ امضا داشت به کمیسیون تخصصی صنایع و معادن ارجاع داد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ