کمیسیون عمران مجلس در گزارشی اعلام کرد: تخلفات اداری برخی اشخاص در بروز حادثه متروپل محرز شد که لازم است پرونده اداری و انتظامی برای متخلفان تشکیل و برای رسیدگی به مراجع ذیربط تسلیم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرمشهر- دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: کیفرخواست پرونده مربوط به فساد مالی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
دیوان عدالت اداری به سازمان سنجش توصیه می‌نماید، به جای فرافکنی و ایجاد تشویش و نگرانی در جامعه نسبت به اجرای قوانین، به تمکین از دستورات و احکام قضایی اقدام نمایند و چنانچه اعتراضی به آرا و تصمیمات قضایی دارد، از طریق راهکار‌های قانونی پیگیری لازم را انجام دهد/ فارغ از ایرادات قانونی، روشن است با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها در تابستان، امکان اجرای رأی صادره از شعبه دیوان برای حضور این افراد در دانشگاه و ادامه تحصیل آن‌ها وجود ندارد!
مناظره مکتوب میان «دیوان عدالت اداری» و «سازمان سنجش آموزش كشور» پیرامون پرونده تقلب در کنکور!
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: مدیران و مسولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، باید به وی تذکر دهند.
ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در راستای مقابله با مفاسد اداری، ۲ نفر دیگر از کارکنان شهرداری ماهشهر در رابطه با پرونده زمین‌خواری بازداشت شدند.
در جلسه امروز هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، با درخواست اعمال ماده ۹۱ قانون دیوان عدالت اداری درخصوص حکم پرونده انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مخالفت شد و حکم قبلی دیوان تائید شد.
رئیس دیوان عدالت اداری، صدور بی رویه بخشنامه توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی را از مهم ترین آسیب‌های حوزه اداری و افزایش ورودی پرونده به دیوان عدالت اداری دانست.
حکمت‌علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به بحث رسیدگی این دیوان به شکایات کارگران درباره مصوبه مزدی شورای عالی کار در افزایش ۲۷ و ۲۱ درصد حداقل دستمزد در شرایط تورمی کنونی، نسبت به رسیدگی فوری به این پرونده وعده داد.
جلسه اداری دادگاه رسیدگی کننده به پرونده حمید نوری سوئد به منظور بررسی آزادی یا گذراندن ادامه حبس او در ایران، برگزار شد.
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: در ۹ ماهه امسال ۴۵۷۱ پرونده حقوقی مددجویان توسط ادارت حقوقی کمیته امداد، کانون‌ها و مراکز وکلا و وکلای نیکوکار، رسیدگی شده است.
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پرداخت مطالبات معلمان خرید خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ از امروز خبر داد.‌
پرتو برهانپور در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: قرار منع تعقیب مسئولان اداره محیط زیست آذربایجان غربی و ارومیه در خصوص ‎اتوبوس خبرنگاران نقض و قرار جلب به دادرسی در خصوص دو مسئول مربوطه به اتهام تسبیب در قتل غیرعمدی و ایراد صدمه بدنی غیرعمدی صادر شد.
طبق توافق بین جنبش «الاسیر» و اداره زندان‌های رژیم اشغالگر، مجازات و اقدامات تنبیهی علیه بانوان اسیر فلسطینی لغو و زندگی آنها به روال عادی باز می گردد.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان رضوی گفت: یک مسئول اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان و سه خبرنگار تفهیم اتهام شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: یکی از مسئولان اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان شد، سه خبرنگار و فعال فضای مجازی نیز که بدون توجه به نظامات قانونی و اخلاق حرفه‌ای مبادرت به انتشار خبر، قبل از اثبات جرم کرده بودند، تفهیم اتهام شدند.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: برخی پرونده‌ها در اجرای احکام دیوان به دلیل عدم تأمین اعتبار از سوی وزارت بهداشت هنوز اجرا نشده که موجب افزایش حجم پرونده‌ها شده است.
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد.
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد.
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی و حکم انفصال موقت وزیر کار، قبل از وزارت وی توضیحاتی ارائه کرد.
علیزاده طباطبایی گفت: باید مشخص شود که چه اتفاقی در اداره پلیس افتاده است؟ باید بازرسی و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی بررسی کنند آیا مامور نیروی انتظامی مرتکب جرم شده یا خیر؟ اظهار نظر در مورد این پرونده بدون بررسی دقیق کارشناسی امکان پذیر نیست.
مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جزئیات پرونده بیمارستانی و سوابق پزشکی مهسا امینی به مقامات قضایی ارسال خواهد شد.
شیراز – دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: مقابله با فساد اداری و فساد مدیران با جدیت ویژه دنبال می شود واز سال گذشته تا کنون ۷۲ مورد پرونده در ارتباط با فساد مدیران ارشد داشتیم.
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه آرای هیئت عمومی در کاهش ورودی پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری موثر است، گفت: باید در این رابطه هم به مردم و هم به دستگاه ها اطلاع رسانی شود.
پس از معرفی علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، این موضوع با حاشیه‌های زیادی همراه بود و به دلیل اینکه برخی افراد مدعی بودند اشکال قانونی بر این قضیه وارد است، مباحث فراوانی حقوقی بین افراد موافق و مخالف شکل گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ