رئیس سازمان داوطلبان و سرپرست سازمان امداد و نجات جهت ارائه گزارش نوروزی در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حاضر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز معتقد است استادیوم آزادی شرایط نامطلوبی ندارد و در حال احیا است.
رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار از سازمان صداوسیما بازدید کرد و در استدیو برنامه سیمای خانواده حضور پیدا کرد.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
رئیس سازمان ملی استاندارد از برگزاری جلسه شورای عالی استاندارد با حضور رئیس جمهور خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان از توزیع ۸۲ هزار و ۶۰ بسته حمایتی در قالب طرح هلال رحمت در میان نیازمندان با مشارکت خیرین خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی در پنجاه و دومین اجلاس جهانی حقوق بشر در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو شرکت کرد.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
بازرسان قبلی در محل حضور یافتند و پس از توضیحاتی که برای آن‌ها داده شد بازرس مذکور به سهو خود پی برد و پس از هماهنگی آن‌ها با دبیرخانه آژانس موضوع عملاً حل شد؛ ضمن اینکه امروز هم نامه‌ای از جانب دفتر پادمان سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به نامه قبلی آژانس در این خصوص ارسال شده است.
اردبیل- آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار شد.
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش های حوزه دارو برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای میرکاظمی امروز صبح گفته است کار داریم، چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون در مجلس است؟ امروز او باید در نشست مجلس حضور پیدا کند.
رئیس مرکز اموربین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست از حضور ایران در سطوح کارشناسی و عالی رتبه در بیست و هفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل خبر داد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: آن چیزی که موجب شده سازمان نوسازی به این مرحله از پیشرفت دست یابد، حضور خیران است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در جمع کارکنان بازرسی استان گلستان توصیه هایی را به بازرسان داشت و گفت.: اگر می خواهیم سازمان بازرسی در تمامی ابعاد از جمله پیشگیری از سوءجریان و فساد موفق باشد باید تک تک احساس مسئولیت کنیم.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی در این جلسه حضور یافت و درباره وضعیت صنایع پیشران کشور از جمله صنعت هسته‌ای بحث شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران که در وین حضور دارد با مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل صفحه درخشانی از دیپلماسی عزتمندانه و حمکت مدار بود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ضمن حضور در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ؛ امروز به سخنرانی پرداخت.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور قصد حضور در مجمع عمومی سازمان ملل را دارد و مقدمات این کار هم انجام شده است.
اهواز - رئیس جدید سازمان قضائی نیروی‌های مسلح خوزستان با حضور رئیس سازمان قضائی نیروی‌های مسلح کشور معارفه شد.
رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ما هنوز وارد پروژه بازطراحی ورزشگاه‌ها نشدیم پس نیاز داریم ابتدا کار را به صورت جدی آغاز کنیم. سپس مسائل دیگری را از جمله بحث‌های اقلیمی، نحوه پذیرش بانوان و مکان ورزشگاه‌ها و ... را در سطح کلان بررسی کنیم، پس از آن شاید تمامی ورزشگاه‌ها شرایط حضور بانوان را داشته باشند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از بخش های مختلف به سئوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ داد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و عملکرد وی بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ