کمیسیون انتخابات پاکستان نخست‌وزیر سابق این کشور را به‌مدت ۵ سال از فعالیت سیاسی محروم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسیون انتخابات پاکستان امروز از پلیس اسلام‌آباد خواست تا «عمران خان» را بازداشت کند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از اصرار اعضای این کمیسیون بر حذف تناسبی شدن انتخابات تهران از قانون انتخابات مجلس خبر داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بررسی طرح «انتخابات تناسبی در تهران» با توجه به اشکالات و نواقص موجود در این طرح مجددا آن را به کمیسیون تخصصی در مجمع ارجاع داد.
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصویب مجدد مصوبه تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران در جلسه امروز کمیسیون شوراها خبر داد.
یک نماینده مجلس تاکید کرد: این رفتار معاون سیاسی وزارت کشور که هدفش کمرنگ کردن نقش نمایندگان مجلس در پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه است باعث شده تا بوی مهندسی انتخابات مجلس از سوی دولت به مشام برسد.
کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک به اتفاقات عجیب فدراسیون ژیمناستیک که به لغو اعزام های این فدراسیون منجر شده، ورود کرد.
کمیسیون انتخابات کامبوج از حذف تنها حزب مخالف در این کشور خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل درخواست کمیسیون امور داخلی کشور و وجود برخی ابهامات و بررسی‌های بیشتر، طرح اصلاح قانون انتخابات به این کمیسیون ارجاع می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، در انتخابات مجلس ممنوع شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به منظور رفع ابهام و اشکالات به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع داد.
بند مربوط به نحوه مواجهه با ارتکاب تخلفات انتخاباتی و سازوکار رسیدگی به آن در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
ماده یک طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مربوط به نحوه برگزاری انتخابات مجلس در حوزه‌های دارای یک کرسی نمایندگی برای بررسی بیشتر به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
فدراسیون وزنه برداری شرایط حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان این فدراسیون را اعلام کرد.
بهداد سلیمی از حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری انصراف داد.
دبیر مجمع انتخابات فدراسیون جودو گفت: سه نفر از کاندیداهای انتخابات فدراسیون جودو از سوی کمیسیون تطبیق تایید شدند.
در حاشیه بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی با حضور ۲ نماینده از ایران برگزار می‌شود.
در حاشیه بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی با حضور ۲ نماینده از ایران برگزار می‌شود.
بهداد سلیمی و وزنه‌بردار قطر برای حضور در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با هم رقابت دارند.
بهداد سلیمی و وزنه‌بردار قطر برای حضور در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با هم رقابت دارند.
کمیسیون انتخابات اسلونی از ادامه انتخابات ریاست‌ جمهوری در این کشور با رقابت ۷ نامزد خبر داد.
محسن شاهنواز رانج‌ها رهبر حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز درست یک روز پس از آنکه در مقابل دفتر کمیسیون انتخابات این کشور در اسلام آباد مورد حمله قرار گرفت، علیه عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان شکایتی تنظیم کرد.
اعتراضات گسترده طرفداران حزب جنبش عدالت پاکستان به دنبال تصمیم کمیسیون انتخابات مبنی بر منع کردن «عمران خان» از انجام فعالیت‌های سیاسی، در شهرهای مختلف این کشور برگزار شد.
کمیسیون انتخابات پاکستان صلاحیت عمران خان را برای شرکت در هر انتخابات آتی یا به عهده گرفتن مناصب دولتی رد کرد.
بهداد سلیمی، قهرمان المپیک و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری به عنوان نامزد ایران در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ