در پی قبول استعفای آقای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهور، آقای شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با موافقت هیئت وزیران طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.
رئیس جمهور با پذیرش استعفای سیدحمید سجادی، «کیومرث هاشمی» را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب کرد.
سید حمید سجادی وزیر ورزش به‌دلیل عارضه ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان، دوبار تقاضای استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کرده بود.
رئیس جمهوری هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما دراینکه سجادی دیگر در وزارت ورزش جایگاهی ندارد، تردیدی نیست .
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
وزیر ورزش با استعفای حسن تامینی از ریاست فدراسیون شطرنج موافقت کرد.
سخنگوی دولت گفت: منتظر هستیم تا نظر رئیسی مجلس مبنی بر عدم مغایرت آئین نامه دولت برای واردات خودروهای کارکرده به صورت مکتوب نیز ابلاغ شود.
سخنگوی دولت گفت: منتظر هستیم تا نظر رئیسی مجلس مبنی بر عدم مغایرت آئین نامه دولت برای واردات خودورهای کارکرده به صورت مکتوب نیز ابلاغ شود.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
وزارت ورزش و جوانان با استعفای هاشمی صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی موافقت کرد.
سبزوار ـ رئیس شورای اسلامی سبزوار گفت: با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار استعفای شهردار این شهر را پذیرفته و با کناره‌گیری موسی رجب‌زاده از این سمت موافقت کردند.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
رئیس جمهور با استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد و اکنون باید دید پرداخت پرغصه حقوق معلمان؛ با استعفای وزیر خاتمه می‌یابد؟
در پی استعفای وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمهور با پذیرش این استعفا « رضا مراد صحرایی» را به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب کرد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، در نهایت پذیرفت که از سمت خود استعفا دهد. اظهارات او علیه زیدان بسیار جنجال‌ساز شده بود.
رئیس‌جمهور با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمین و محکومین حوادث اخیر کشور، گفت: این نگاه به اعضای جامعه به خصوص جوانان آن پس از فروکش کامل غبار اغتشاشات، از موضع اقتدار و البته از موضع یک نگاه پدرانه است.
در جلسه امروز هیئت دولت با استعفای علی صالح‌ آبادی موافقت و فرزین به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
در جلسه امروز هیئت دولت با استعفای علی صالح‌ آبادی موافقت و فرزین به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
پس از موافق رئیس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رئیسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.
رئیس جمهور با استعفای وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری موافقت کرد.
رییس کمیسیون عمران در رابطه با متن‌نامه رییس جمهور تشریح کرد: محتوای نامه آقای رئیسی موافقت رسمی دولت با تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی است، زیرا اگر مجلس بخواهد این تفکیک را در قالب طرح بیاورد بحث های مالی مطرح می شود و امکان دارد به ماده 75 بخورد و شورای نگهبان آن را رد کند برای همین دولت قبول دارد و نامه آقای رئیسی برهمین اساس است.
«ابراهیم ترائوره» رهبر کودتاچی جدید بورکینافاسو با استعفای مشروط «پل هانری دمیبا» که جمعه شب با صدور بیانیه ای از انحلال دولت نظامی تحت رهبری وی خبر داده بود، موافقت کرد.
در جلسه بعدازظهر یکشنبه هیئت وزیران به ریاست سید ابراهیم رئیسی، موضوع تأمین اعتبار برای رفع مشکل آب در استان اصفهان در دستور کار دولت قرار گرفت.
نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: همه شرایط برای تاسیس استان کرمان جنوبی آماده است و ما امیدواریم که استان کرمان جنوبی به زودی در دولت آقای رئیسی تاسیس شود و مردم کرمان جنوبی همیشه سپاسگزار نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ