معاون گردشگری کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار متنی در فضای مجازی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد. با توجه به تعطیلی سراسری آیا بورس هم تعطیل است؟
سخنگوی دولت تصریح کرد: تعطیلی اعلام شده سراسری و برای همه است بخش هایی که می‌خواهند در این روزها به فعالیتشان ادامه دهند باید مجوز لازم را از استاندار یا نهادهای ملی از وزرات مربوطه با هماهنگی معاون اول اخذ کنند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: ابلاغیه تعطیلی شامل همه بخش‌های خصوصی و عمومی می‌شود،موارد خاصی که نیاز به خدمات عمومی دارند باید مجوز از استانداری یا وزارت مربوطه بگیرند.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با روز‌های تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا خبر داد.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا خبر داد.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا خبر داد.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.
لطیفی با تأکید بر اینکه بنای دولت بر تعطیلی پنجشنبه است، در عین حال متذکر شد که با وجود اختیار دولت در تعیین تعطیلات هفته، اگر مجلس تصمیمی بگیرد که تبدیل به قانون شود، دولت تبعیت خواهد کرد.
لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره اینکه تعطیلی کارکنان سراسر کشور در روز پنج‌شنبه یا جمعه گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.
ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شورا‌ها در مجلس گفت: دولت در لایحه خود تعطیلی پنجشنبه‌ها را آورده بود که کمیسیون اجتماعی مصوب کرد شنبه‌ها تعطیل شود و این موضوع بار مالی ندارد.
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: دولت در لایحه خود تعطیلی پنجشنبه‌ها را آورده بود که کمیسیون اجتماعی مصوب کرد شنبه‌ها تعطیل شود و این موضوع بار مالی ندارد.
دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس از جمله محسن پیرهادی، نماینده تهران پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کرد.
«تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها و بهره‌مندی تمامی نیرو‌های کار اعم از دولتی و بخش خصوصی، مطالبه بخشی از فعالان اقتصادی و مردم از مجلس است. با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت به کمیسیون اجتماعی، پیگیر هردو مطالبه هستم. این امر به بهره‌وری، ارتباطات بین‌المللی و عدالت، کمک خواهد کرد.»
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس گفت: با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت، تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها را در کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری می‌کنیم.
لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مشهور به تعطیلی پنجشنبه‌ها در دستورکار این هفته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار دارد. در این لایحه علاوه بر الزام دستگاه‌های اجرایی اعم از ستادی و استانی به تعطیلی پنجشنبه‌ها نکات حائز توجه دیگری هم ذکر شده است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مشهور به تعطیلی پنجشنبه‌ها، گفت: این لایحه در هفته جاری در مجلس بررسی می‌شود.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت: دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
تایید وجود دو تاچ پهلوی در موزه جواهرات، گلایه معاون میراث از بودجه ۱۴۰۲،تصویب تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت و وام ۳۰ میلیونی سفر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی به ساماندهی تعطیلات کشور اشاره و عنوان کرد: با پیگیری‌های شخص معاون گردشگری موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می‌تواند موجب رونق بوم‌گردی‌های نزدیک مراکز شهر‌ها شود.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی گفت: موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می‌تواند موجب رونق بوم‌گردی‌های نزدیک مراکز شهرها شود.
عضو کمیسون شورا‌های مجلس با بیان اینکه دولت با این لایحه به‌دنبال ایجاد یک رویه یکسان در تعطیلات است، ادامه داد: لذا دولت با این لایحه به‌دنبال این است که پنجشنبه‌ها را برای همه ایرانی‌ها در سراسر کشور تعطیل اعلام کند، این یک قدم رو به جلو برای ساماندهی تعطیلات است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: در راستای مصوبات کارگروه مدیریت تولید انرژی و مصرف برق استان، تمامی شرکت‌های دولتی، شهرداری ها، نهاد‌های انقلابی، موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان شهریور ماه در روز‌های پنجشنبه‌ها تعطیل خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ