معاون رئیس سازمان حشدالشعبی در دیدار شهردار تهران از موافقت نخست‌ وزیر عراق با ورود خودرو‌ های ایرانی به داخل خاک عراق در ایام اربعین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
اگرچه بسیاری از مسئولان ورزش کشور روز گذشته در تلاش بودند بدون تماشاگر شدن این بازی مهم را به ماجرای سکو‌های ورزشگاه آزادی مرتبط کنند، ولی به نظر می‌رسد این اتفاق به دلیل عدم کسب مجوز برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار است
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
هشدار‌های جعلی ناسا در مورد خاموشی یک ماهه اینترنت جهانی که توسط یک طوفان خورشیدی مهیب در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد، به تازگی در فضای مجازی در حال پخش شدن است، اما کارشناسان می‌گویند با وجود اینکه طوفان‌های خورشیدی در حال افزایش هستند، اما نباید چندان نگران بود، چرا که وقوع یک «آخرالزمان اینترنتی» بعید است.
معاون دبیرکل سازمان ملل روز پنج‌شنبه در جلسه استماع گزارش شش‌ماهه دبیرکل، درباره قطعنامه ٢٢٣١ ضمن ابراز تاسف از توقف مذاکرات، «دیپلماسی» را «تن‌ها راه موثر» برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای جمهوری اسلامی خواند. وی گفت که برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام، با بیش از ۲۰ برابر بیشتر شدن ذخایر اورانیوم غنی‌شده جمهوری اسلامی از حد مجاز عملا متوقف شده است.
مصرف بیش از حد آهن در زنان باردار سبب مشکلاتی همچون تولد نوزاد با وزن پایین، تولد نوزاد نارس و رشد ناقص جنین شود. میزان مصرف مکمل آهن به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن، ۲۰ میلی گرم است و مصرف بیش از حد آن سبب درد شکم، استفراغ، تند شدن نفس و حتی کما می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از تجهیز ناوشکن‌های این نیرو به موشک‌های کروز ابومهدی خبرداد.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری با اشاره به مجاز شدن خدمات دو رشته روان‌شناسی بالینی و روان‌شناسی سلامت برای استفاده از بیمه‌های پایه، خواستار برقراری بیمه برای تمام گرایش‌های ۱۶ گانه روان‌شناسی و مشاوره شد.
گزارش جالب و سریع و تند جواد خیابانی در دیدار هوادار و پرسپولیس را ببینید.
علی ربیعی نوشت: به نظرم این ناآرامی‌ها و تداوم تحریم‌ها، فقر را عمیق‌تر خواهد کرد. بیکاران رانده شده از فضای مجازی، عدم ایجاد طرح‌های توسعه‌ای و فقدان سرمایه‌گذاری جدید، ورود سالانه بیش از ۷۰۰ هزار نفر - عمدتا دارای تحصیلات دانشگاهی- به بازار کار با ظرفیت محدود ایجاد اشتغال، فقدان سیاست و توان کمک به صنعتگران و احتمال کوچک شدن بنگاه‌ها، به خصوص بنگاه‌های زیر ۵۰ نفر و... چشم‌اندازی از ظرفیت‌های ناشی از فقر اعتراضی را نشان می‌دهند.
چند روزی می‌شود که تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضاء سابق گروهک تروریستی منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: دو سال گذشته به دلیل مجازی شدن آموزش و عدم حضور بچه‌ها در مدارس ابتلا به آنفلوآنزا در کشور پایین بود، ولی بعد از بازگشایی مدارس کودک در معرض ویروس‌هایی قرار گرفت که قبلا به آن مبتلا نشده بود. اخیرا افراد با انواع کرونا آشنا شده‌اند، اما باید بدانند در مورد رینوویروس (سرماخوردگی) هم انواع مختلفی از آن وجود دارد که علائم متفاوتی هم دارند و به همین دلیل است که افراد و کودکانی که سرما می‌خورند علائم متفاوتی دارند.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از پر و مسدود شدن بیش از ۸۴۰۰ حلقه چاه غیر مجاز در این استان خبر داد.
بیش از ۱۵۰ سال پس از غیر قانونی شدن رسمی برده‌داری ایالات متحده هم چنان در تلاش است تا بردگی را از طریق صندوق‌های رای به طور کامل حذف کند و قوانین اساسی ایالتی را اصلاح کند قوانینی که این عمل را به عنوان نوعی مجازات برای ارتکاب جرم مجاز قلمداد می‌کنند.
مشهد ـ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: فضای مجازی باعث شد نقش والدین و مادر در تربیت فرزند کمرنگ شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بسیاری از افراد سودجو با ساخت و ساز غیر مجاز میلیاردر شدند.
۵ سال از اعلام خبر مجهز شدن ماموران به دوربین البسه می گذرد اما هنوز تمامی ماموران کلانتری ها در کشور به دوربین البسه مجهز نیستند تا در صورت وجود مشکل از تصاویر آن استفاده کنند.
پس از ابلاغ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توسط رئیس‌جمهور گمانه‌زنی‌هایی متعددی درباره قانونی شدن تراکم و شهر فروشی مطرح شد.
به نظر می‌رسد که هواداران تیم ملی انگلیس به شدت از عملکرد این تیم ناراحت و عصبانی هستند.
سینا اسد بیگی هافبک تیم پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک برای دقایقی در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت و همین موضوع باعث شد تا باشگاه اراکی از این باشگاه به خاطر استفاده از بازیکن غیر مجاز شکایت کند.
با وجود موضع گیری صریح معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینکه وی او دی‌ها به نفع تفسیر صداوسیما درباره کنترل پلتفرم‌های آنلاین پخش فیلم و سریال، همزمان اقدامات متولیان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از عدم تسلیم شدن دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ