معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بابت موافقت مجلس با دو لایحه دولت، از نمایندگان تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
معاون وزیر کشور گفت: ۴ مشکل اصلی در حوزه تشکل های اجتماعی داریم که شامل فهم حکمرانان، تشکیل و تقویت حلقه های میانی، آمادگی مردم و ساز و کارهای قانونی است.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آیین نامه‌ای دلخوش اباتری اظهار کرد: روز جمعه با احمد وحیدی وزیر کشور صحبت کردم اینکه این بخشنامه و ابلاغیه خلاف قانون بود را پذیرفتیم و لذا بند‌های ۲، ۴، ۶ و ۷ این بخشنامه حذف شد.
معاون ارزیابی خدمات گردشگری گفت: یکی از مؤلفه‌های شکل‌گیری یک تشکل مبنای قانونی آن است، از این رو بنیان حقوقی تشکل‌های حرفه‌ای در ماده ۸۱ لایحه برنامه هفتم تقویت شده است.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: تلاش مجمع ملی خیرین ازدواج جوانان در ترویج این سنت حسنه باید مورد تشکر و تقدیر قرار گیرد.
مسئول اجرایی سازی بیانیه رسالت تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد در نامه‌ای تاکید کرد: اساتید ضروری است از باب حفظ حقوق عامه و تضمین کیفیت یادگیری، به افرادی که مبادرت به کشف حجاب در کلاس درس یا نقض سایر موارد مندرج در دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری می‌نمایند تذکر دهند. معاونت‌های آموزش موظفند این موضوع را با اساتید طرح نمایند.
معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تفکر غرب موفق به نجات خانواده نخواهد شد، اگر جایی قرار باشد خانواده را نجات دهد و اگر کانون فرهنگی تمدنی قرار باشد خانواده را نجات دهد نگرش اسلامی است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در برنامه روایت بانوان مسلمان اهل قلم از ۱۴ بانوی نویسنده ایرانی و خارجی تقدیر و تشکر کرد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در تعامل با سیستم بانکی به دنبال نفوذ تفکر حوزه نوآوری در ساختار شبکه بانکی کشور و ارتقاءاستانداردهای مالی در اکوسیستم نوآوری هستیم.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز اهمیت درس تفکر و سواد رسانه‌ای بیش از گذشته برای ما ملموس شده است.
معاون سیاسی فرماندار ویژه ری گفت: اگر دست فروشان به تذکرات ما گوش دادند و دیگر در این نقاط حساس و پر تردد شهر سد معبر نکردند و به خیابان‌های فرعی اطراف به کسب و کار خود پرداختند از آن‌ها تشکر بعمل آمده و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهیم کرد و آین آمادگی را داریم که در میدان‌های تره بار غرفه‌هایی را تحویل دهیم تا به کسب و کار خود بپردازند.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس پژوهش‌ها، ایده‌های مختلفی درباره ارتباط زبان، فرهنگ و تفکر وجود دارد؛ برخی در دیدگاه خود، رابطه زبان و فرهنگ را از نوع هم‎پوشانی تلقی می‌کنند و نه شمول یعنی اینکه یکی زیر مجموعه دیگری نیست. زبان و فرهنگ دو مقوله کاملاً بهم پیوسته‎اند و بخشی از هم هستند لذا زبان و فرهنگ رابطه متقابلی باهم دارند.
یاسر داودیان رئیس هیئت مدیره بنیاد بیماری‌های نادر ضمن تشکر از همراهی دولت با بیماران نادر کشور بیان کرد: با این ابلاغ معاون اول رئیس جمهور و اجرائی شدن این سند، بسیاری از مشکلات بیماران نادر مرتفع و مطالباتشان محقق خواهد شد.
معاون وزیر کشور با اشاره به سخنان امروز خود مبنی بر اینکه در ماجرای مسمومیت ها، «برخی غیرمعاندان ارشاد شدند»، گفت: منظورم برخی دانش آموزان بود که تذکر گرفتند.
معاون وزیر کشور با اشاره به سخنان امروز خود مبنی بر اینکه در ماجرای مسمومیت ها، «برخی غیرمعاندان ارشاد شدند»، گفت: منظورم برخی دانش آموزان بود که تذکر گرفتند.
آصفری می‌گوید که بر اساس ماده ۲۳۴ قانون، از معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط‌زیست شکایت کرده‌اند. همچنین ۴۰ نفر از نمایندگان امضاء کرده‌اند که معاون رئیس‌جمهوری باید در این زمینه پاسخ دهد. وزیر نفت هم به مجلس فراخوانده شده. حتی به رئیس‌جمهوری به دلیل اجرا نشدن قانون هوای پاک تذکر داده‌اند، اما نتیجه‌ای نداشته است.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه مردم ایران در این آشوب‌ها متانت به خرج دادند، گفت: اکنون به خاطر فوت یک خانم، مارش عزا در جهان می‌نوازند و نام خیابان خود را به اسم این خانم تغییر می‌دهند، در حالی که خود، میلیون‌ها زن و کودک را با نژاد‌های مختلف می‌کشند.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهارداشت: دشمن دارد جنگ قومی و مذهبی را مطرح می کند و ما باید در این حوزه کار کنیم؛ هر روز نیاز بیشتری به تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی را در کشور احساس می‌کنیم.
معاون دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بعد از تذکر رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزیر گردشگری، ظاهرا جلسه‌ای به عنوان امر به معروف بدون معرفی دبیر جدید برگزار شده و به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و هیچ خبر و گزارشی به ستاد داده نشده است.
حسینی با اشاره به گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه رئیس جمهور رکورددار دریافت تذکر از نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: این ادعا صحت ندارد. مجلس یازدهم در اجلاسیه دوم ۳۸۵ تذکر کتبی به رئیس‌جمهور داده که شامل روسای جمهور دولت دوازدهم (چند ماه پایانی) و سیزدهم است، این تذکرات در واقع به معاونت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه یا اعضای دولت است.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران هستم، اینکه هنرمندان بگویند نماینده ما هستید، چنین موضوعی صحت ندارد. برخی از هنرمندان علاقه‌مند به یارکشی هستند، من نماینده هنرمندان نیستم، نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستم و باید منویات آن را اجرا کنم. معاون هنری نیامده است تا هنرمندی، خلاف سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کند و دولت از او حمایت کند. قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. قرار است سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مفاهیم انسانی و اسلامی در حوزه‌های مختلف هنری را اجرایی کنیم. اگر هنرمندی با این سیاست‌ها و تفکر علاقه‌مند بود، همراهی و مفاهیم اخلاقی را ترویج کند، روی چشم ما جای دارد و حتما در خدمتش هستیم.
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
معاون اول قوه قضائیه با تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی، گفت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ