مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌ ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم صاحب سبک آلمان و تیم مدعی عربستان برود.
گروهی از محققان بین المللی مدعی شده اند رکورد جدید سرعت انتقال داده برای فیبر نوری استاندارد ابداع کرده اند که ضخامت آن کمتر از موی انسان و حاوی ۱۹ هسته است.
به‌رغم گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره مختومه اعلام شدن پرونده یکی از سه مکان ادعایی آژانس، رافائل گروسی روز گذشته در بیانیه مقدماتی خود در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ارزیابی آژانس درباره سایت مریوان همچنان پابرجاست.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی عجیب مدعی شد که استفاده از مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده، تهدید تشعشعاتی مستقیمی دربرندارد!
خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شد که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که قرار است به تهران سفر کند روز شنبه با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار خواهد کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عده‌ای مدعی بودند ما پاسخ آژانس را نداده‌ایم در این زمینه هم گفتگو صورت گرفت و با دعوت رسمی از آقای گروسی، ایشان طی یکی دو روز آینده به ایران خواهند آمد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عده‌ای مدعی بودند ما پاسخ آژانس را نداده‌ایم در این زمینه هم گفتگو صورت گرفت و با دعوت رسمی از آقای گروسی، ایشان طی یکی دو روز آینده به ایران خواهند آمد.
حذف آلمان و بلژیک در مرحله گروهی، واقعیتی است که قبل از شروع جام باور کردن آن چیزی مثل دیوانگی بود.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی به پایان رسید و مهدی طارمی و پنج بازیکن دیگر با به ثمر رساندن ۲ گل در نخستین بازی خودشان را به عنوان مدعی تبدیل شدن به بهترین گلزن جام معرفی کردند.
برزیل و پرتغال با پیروزی در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی رکوردها را جابجا کردند. برزیل بازهم به نباختن در مرحله گروهی ادامه داد و ۱۶بازی است که نباخته! رونالدو نیز با گلزنی پنجمین جام‌جهانی است که گل می‌زند
گروسی مدعی شد: من مجدداً تأکید می‌کنم که این مسائل ناشی از تعهدات ایران بر اساس توافقنامه جامع پادمان بین ایران و آژانس است و باید حل و فصل شود تا آژانس در موقعیتی باشد که تضمین دهد برنامه هسته‌ای ایران منحصراً صلح‌آمیز است.
ملی پوش سابق کشورمان گفت: در جام جهانی حریف ساده وجود ندارد اما به نظر می‌رسد انگلیس خطرناک ترین حریف ما در مرحله گروهی باشد.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
عبدالله ویسی با اشاره به توانایی فنی کادرفنی و بازیکنان تیم ملی، مدعی است صعود از مرحله گروهی از دسترس شاگردان کارلوس کی‌روش دور نخواهد بود.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد ساخت موشک‌های هایپرسونیک ایران، نگرانی‌ها درباره برنامه‌ هسته‌ای ایران را افزایش می‌دهد.
«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پنجشنبه (۱۰ نوامبر، ۱۹ آبان) در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد اعلام ایران مبنی بر ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای این کشور را تشدید می‌کند.
گروسی مدعی شد که ایران در نشست اخیر در وین درباره برنامه هسته‌ای خود هیچ چیز جدیدی ارائه نکرد، با این وجود مذاکرات در هفته‌های آینده ادامه خواهد یافت.
علیرغم اینکه ایران به تعهداتش در قبال آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عمل کرده است، رئیس این آژانس مدعی است که تهران باید درباره برخی مسائل توضیح بدهد!
تیم ملی فوتسال ایران سومین پیروزی خود را در دور گروهی جام ملت‌های آسیا کسب کرده و با اقتدار راهی دور حذفی شد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای سیاسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران مدعی شد که تدابیر جبرانی ایران سبب شده که این سازمان نتواند درباره ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران تضمین دهد.
برخی منابع غربی از دستگیری گروهی از جاسوسان روسی در آلبانی خبر داده اند.
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت فیفا در خصوص جام جهانی قطر صحبت کرد و از امیدواری به صعود از مرحله گروهی گفت.
خبرگزاری حوزه در گزارشی مدعی شد گروهی که از بازیگران زن سینمای ایران شکایت کردند، طلاب قم نیستند، بلکه گروه‌هایی از استان‌های مختلف هستند که مشاغل مختلف دارند؛ گروه‌هایی که مشخص نیست چگونه به یک باره همدیگر را پیدا کردند، برای شکایت از گروهی از بازیگران زن سینمای ایران به توافق رسیدند و شکایت‌شان را در قم ثبت کردند؟... نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی مورد شکایت قرار گرفتند... بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ