ساوه- دادستان کل کشور گفت: کسانی که در بازار ارزاخلال ایجادکنند و موجب مشکلات در حوزه ارزی شوندتحت تعقیب قرارمی گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از انجام حدود ۳۶ هزار عملیات بازرسی در استان خبر داد و گفت: با اخلالگران بازار مرغ در گیلان به شدت برخورد می‌شود.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه سازمان یافته بازداشت شدند.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده‌ اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ سازمان یافته بازداشت شدند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: افراد در ارتباط با اخلال‌گری در بازار ارز فردایی در برخی از استان های کشور دستگیر شدند و پرونده این افراد در دادسرای حوزه قضایی در حال رسیدگی است.
سمنان- در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه اخلال گران اقتصادی صنعت خودرو سازی کشف و منهدم شد.
سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از دستگیری شش نفر از دلالان و اخلال‌گران بازار ارز در اهواز خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۱۰ نفر از دلالان ارزی در اجرای طرح‌های مبارزه با اخلالگران بازار ارز خبر داد.
حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات گفت: تا امروز ۲۰ نفر از کسانی که در اطلاعیه به آنها اشاره شده، دستگیر شده‌اند و البته این تعداد افراد فردا بیشتر می‌شود.
وزیر اطلاعات از دستگیری ۲۰ نفر از اخلال گران بازار خبر داد و گفت: روند برخورد با اخلالگران بازار ارز ادامه خواهد داشت.
وزیر اطلاعات گفت: روند برخورد با کسانی که در بازار ارز اخلال می‌کنند ادامه خواهد داشت.
دادستان تهران گفت: برای ۹ نفر از اخلالگران نظام اقتصادی کشور به اتهام قاچاق دارو و ارز ، احتکار داروهای کمیاب و توزیع داروهای تقلبی وغیرمجاز کیفرخواست صادر شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱۹ اخلالگر بازار ارز در پایتخت خبر داد و گفت: از این اخلالگران ۶۷ صفحه در فضای مجازی شناسایی شد که بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده داشتند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱۹ اخلال‌گر بازار ارز در پایتخت خبر داد و گفت: از این اخلالگران ۶۷ صفحه در فضای مجازی شناسایی شد که بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده داشتند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح های مبارزه با اخلالگران بازار ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی،گفت: در اجرای این طرح ۹۶ نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از اجرای طرح برخورد با اخلالگران بازار ارز و دستگیری ۱۳ دلال ارزی خبر داد.
در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
مشهد _ سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی ۱۱ اخلالگر ارز را در مشهد دستگیر کردند که در سطح کشور فعالیت داشتند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با اخلاگران بازار طلا، سکه و ارز از دستگیری ۱۶ دلال بزرگ معاملات فردایی و طلای آبشده طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: نیروی انتظامی با دشمنان و اخلالگران امنیت مماشات نخواهد کرد و ما از زمانی که لباس نظامی بر تن کردیم، خود را برای شهادت آماده کردیم.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت : تامین اعتبار مابه التفاوت قیمت جدید کلزا تاکنون محقق نشده و هنوز نمی توان زمانی برای پرداخت آن به کلزاکاران مشخص کرد.
آیین‌نامه اجرایی مربوط به رابطه مالی شرکت ملی نفت ایران و دولت ابلاغ شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ