رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با اخلاگران بازار طلا، سکه و ارز از دستگیری ۱۶ دلال بزرگ معاملات فردایی و طلای آبشده طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از دستگیری ۱۶ مخل نظم و امنیت در سومین روز از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که ۱۶ سال سن داشت، در جریان بازجویی‌های انجام شده، به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.
اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.
رئیس پلیس مشهد با اشاره به این که متاسفانه همه اعضای باند ۱۶ تا ۱۷ ساله هستند، تاکید کرد: به دنبال اعترافات این متهم ۱۷ ساله، بلافاصله عملیات دستگیری اعضای باند وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان پلیس فتا در چندین مرحله از این عملیات گسترده موفق شدند دیگر متهمان را نیز غافلگیر و دستگیر کنند.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از خانم‌ها با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۶ فقره زورگیری اعتراف کردند.
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای خودرو با کشف ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۶ هزار عدد ماده آتش زای خطرناک و غیرمجاز از ۲ واحد صنفی در مشهد کشف و ضبط شد.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل نوجوان ۱۶ ساله در سمنان خبر داد و گفت: متهم ۲۰ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری عامل قتل جوان ۱۶ ساله گرمساری در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
تاکنون ۱۶ نفر از این افراد که ساکن داخل و خارج از کشور بوده و از مدت‌ها قبل با اقدامات پیچیده اطلاعاتی شناسایی شده بودند، دستگیر شدند.
رشت- جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به نجات نوجوان ۱۶ ساله صومعه سرایی از دست گروگان گیرها گفت: عاملان این گروگان گیری کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
اعتماد نوشت: با توجه به اینکه فاصله بین دستگیری محسن شکاری (۳ مهرماه ۱۴۰۱) تا اعدام او (۱۶ آذر ۱۴۰۱) کمتر از ۷۶ روز است، برخی این پرسش را مطرح می‌کنند چرا روند بررسی بسیاری از پرونده‌های قضایی که اثراتی به مراتب عمیق‌تر از پرونده شکاری داشتند، دهه‌ها و سال‌ها به طول انجامیده است؟
عامل تروریستی حرم شاهچراغ (ع) که هنگام دستگیری توسط عوامل امنیتی و انتظامی مجروح شده بود، جهت مداوا به بیمارستان اعزام شد، اما در نهایت به هلاکت رسید.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
شیراز- یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی اطلاع مأموران فرماندهی انتظامی منطقه قروه از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوان ۱۶ ساله‌ی اهل روستای «اوریه» شهرستان قروه به دلیل اختلافات شخصی با دوستان خود و متواری شدن قاتل از صحنه، این موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
مسعود ستایشی گفت: از قتلی که در رفسنجان رخ داده متاسفیم و نگرانیم. در این رابطه یک تبعه افغانی بنام صمد سلیمانی در تاریخ ۱۶ مرداد سال جاری اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خود و ۴ نفر هم ایرانی در رفسنجان بوده اند که اقدامات انتظامی و قضایی فوری انجام شده و با اینکه فرد قصد فرار داشته، ولی او را دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ