سمنان- در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه اخلال گران اقتصادی صنعت خودرو سازی کشف و منهدم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.
معاون دفتر سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری گفت: امروز سومین رویداد تور فناورانه در حوزه خودرو برای متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.
دراین فیلم ،شنود وزارت اطلاعات از شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهایی اخلالگر بازار دارو را مشاهده می نمایید .
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
به‌دنبال وصول گزارش‌هایی پیرامون بروز اختلالات مرموزی در عرضه‌ی برخی داروهای حیاتیِ بیماران و تشدید ناموجه این اختلالات در مقاطع خاص (همچون دوره‌ی فراگیری ویروس کرونا در کشور)، این وزارت‌خانه بررسی و ریشه‌یابی مسئله را در دستور کار خود قرار داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
مردم شمال سوریه، در اعتراض به اقدامات شبه‌نظامیان وابسته به اشغالگران آمریکایی و چپاول منابع طبیعی مناطق اشغالی توسط آنان، دست به اعتصاب عمومی زدند.
پردیس- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای شرق استان تهران گفت: شبکه فاضلاب «سعیدآباد» جاجرود تا پنج ماه آینده به بهره برداری می رسد.
تحلیلگر مطرح جهان عرب با اشاره به عملیات قهرمانانه مقاومت طی روز گذشته در اردوگاه جنین تاکید کرد که کمین دقیق و هوشمند این نیروها علیه اشغالگران، ژنرال‌های صهیونیست را در شوک فروبرده است.
یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عملکرد مقاومت در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای اشغالگران، شوکه کننده بود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، اعلام کرد: بیست و ششمین شبکه تحقیقاتی کشور به مسئله بررسی انواع مسمومیت‌ها در کشور اختصاص می‌یاید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز تحقیقاتی فقط در حوزه قلب و عروق، بر ضرورت شبکه سازی مراکز تحقیقاتی قلب و عروق با محوریت انستیتو قلب شهید رجایی تاکید کرد.
خاندوزی، وزیر اقتصادی و اموردارایی گفت: تلاش بر اتصال شبکه شتاب کشور به شبکه پرداخت الکترونیکی کشورهای منطقه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته به طور مشخص در روسیه این اقدام به ثمر نشسته است.
وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی گفت: شبکه بانکی کشور نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" دارد.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه سازمان یافته بازداشت شدند.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده‌ اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ سازمان یافته بازداشت شدند.
لیدرهای "شبکه جوانان محلات" مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در بابلسر توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.
نروژ برای تحکیم کنترل روی زیرساخت‌های حساس، قصد دارد بخش عمده شبکه خط لوله گازی این کشور را پس از انقضای مدت امتیازهای فعلی آن در سال ۲۰۲۸، ملی کند.
اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌ کشورهای عضو اکو گفت: در تلاش برای تأسیس شبکه مجریان تورهای گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم تا این فرآیند تسهیل شود.
منابع محلی از گسترش دامنه اعتراضات در حومه حسکه علیه شبه نظامیان قسد وابسته به اشغالگران آمریکایی خبر دادند.
اشغالگران آمریکایی، سرقت نفت سوریه را با همکاری شبه نظامیان قسد وابسته به واشنگتن تشدید کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ