رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از انجام حدود ۳۶ هزار عملیات بازرسی در استان خبر داد و گفت: با اخلالگران بازار مرغ در گیلان به شدت برخورد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
قاضی پرونده کلاهبرداری از کارت های بانکی گفت: این مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶، مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶ مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
با انجام نخستین پرواز به فرودگاه جده از روز شنبه حدود ۵ هزار زائر ایرانی از مدینه و جده وارد مکه مکرمه خواهند شد.
نسبت کفایت سرمایه بانک گردشگری در حال حاضر بیش از 5/2 درصد است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان سال جاری به حدود 5 درصد ارتقا می یابد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در مجموع در سال گذشته در سامانه سهام حدود ۳ میلیون استعلام به صورت بر خط صورت گرفته است.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در همایش مدیران فرودگاه های عامل حج، اظهار کرد: سال گذشته حدود ۸۰ درصد پروازهای عتبات از فرودگاه امام خمینی انجام شده است.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تاکنون شرکتهای دانش بنیان با صنایع مختلفی پروژه مشترک تعریف کرده اند که بر اساس امار حدود ۴۰۰ پروژه موفق را به کارفرماها و شرکای صنعتی خود تحویل داده‌اند.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تاکنون شرکتهای دانش بنیان با صنایع مختلفی پروژه مشترک تعریف کرده اند که بر اساس امار حدود ۴۰۰ پروژه موفق را به کارفرماها و شرکای صنعتی خود تحویل داده‌اند.
مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در حال آماده شدن برای استقبال از حدود ۱۰ میلیون زائر نوروزی هستیم.
مشهد _ استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در حال آماده شدن برای استقبال از حدود ۱۰ میلیون زائر نوروزی هستیم.
کارشناسان می‌گویند ظرف مدت یک دهه حدود ۳۹ درصد از زمانی که صرف کار‌های خانه و مراقبت از عزیزان می‌شود می‌تواند به صورت خودکار صورت گیرد.
کره شمالی فعالیت‌های موشکی خود را در سال ۲۰۲۲ بسیار افزایش داد و حدود ۷۰ آزمایش موشکی با استفاده از فناوری موشک‌های بالستیک انجام داده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۳ هزار هکتار زمین را شناسایی کردیم دستگاه‌ها هم قبول کردند اما هنوز انتقال سند انجام نشده است.
معاون اول رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آغاز عملیات برآورد خسارت ساختمان‌ها با مشارکت ۶ هزار نیروی متخصص در ۱۰ استان زلزله زده ترکیه اضافه کرد: تخریب ساختمان‌هایی که خطرآفرین باشد، با نظر کارشناسان و پس از ثبت و ضبط میزان دقیق خسارت وارده انجام خواهد شد و جلوی تخریب ساختمان‌های که ممکن است، با هدف از بین بردن آثار فاجعه انجام شود، گرفته شده است.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به انجام ۴۰ هزار ثبت سفارش برای واردات خودرو، از عرضه حدود ۱۷۰ هزار دستگاه خودروی تولید داخل طی روزهای پیش رو خبر داد.
معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با اشاره به بحران مالی در این جمعیت گفت: بودجه مورد نیاز هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰۰ هزار میلیاد تومان است.
مدیرکل خزانه کشور اعلام کرد؛ سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد ماهانه حدود ۱۰۰هزار میلیارد تومان مدیریت هزینه انجام می‌دهند که به‌معنای کسری بودجه نیست.
معاون وزیر صمت اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۱ هزار فقره استعلام صورتحساب الکترونیک توسط بانک‌ها از سامانه جامع تجارت برای اعطای تسهیلات انجام شده است.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از یکسال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد
تست پاپ اسمیر به عنوان یکی از تست‌های غربالگری بیماری‌های دهانه‌ی رحم انجام می‌شود. ویژگی بسیار مهم این تست این است که در حدود ۸۰ درصد در کاهش سرطان دهانه‌ی رحم موثر است.
وی اضافه کرد: هم اینک روزانه حدود ۶ پرواز از این فرودگاه به مقصد نجف و بغداد از این فرودگاه انجام می‌شود که پیش بینی شده این تعداد به روزانه بیش از ۱۰ پرواز افزایش یابد.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ