وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه سازمان یافته بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در کشور را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و بازداشت شدند.
انتقادی که ورزشکاران همواره به عدم دریافت به موقع پاداش مدال‌آوری خود دارند در آستانه بازی‌های آسیایی وبه خاطر طلب دو ساله آنها می‌تواند دوباره موجی از اعتراض و بی‌انگیزگی را ایجاد کند.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده‌ اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ سازمان یافته بازداشت شدند.
وزارت خارجه اردن در بیانیه ای شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را نقض قوانین بین‌الملل و ضربه به صلح دانست.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: ضرب شتم نیروی مرزبانی ایران برای ما به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
در حالی که وزیر کشور ترکیه از توطئه غرب برای ضربه زدن به بخش گردشگری این کشور سخن گفته است، وزارت خارجه ترکیه سفیران ۹ کشور که کنسولگری کشورشان را در استانبول بسته اند، احضار کرد.
در حالی که وزیر کشور ترکیه از توطئه غرب برای ضربه زدن به بخش گردشگری این کشور سخن گفته است، وزارت خارجه ترکیه سفیران ۹ کشور که کنسولگری کشورشان را در استانبول بسته اند، احضار کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به ضرب و شتم زنان اسیر فلسطینی در زندان «دامون» واکنش نشان داد.
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است.
دکتر صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیار اشتباه بزرگی است که امروز به دلیل اینکه به چین نفت می‌فروشیم و بسیاری از کشور‌های دیگر از ایران نفت خریداری نمی‌کنند، عکس العمل جدی نسبت به اظهارات رییس جمهور چین درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی نداشتیم و ضروری است که رییس جمهور و وزارت خارجه جبران کنند و به صورت جدی به چین تذکر دهند.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه را اعلام کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی تأکید کرد: تا امروز آمریکا نزدیک به ۴۰ کشور را مورد تحریم قرار داده است؛ این تحریم‌ ها باعث بروز فجایع انسانی جدی در میان نیمی از جمعیت کره زمین شده است.
این رویداد تاسف برانگیز بر همگان حجتی شد که ببینند دشمن بر خلاف شعار‌های ظاهری و دراز کردن دستان پولادین با دستکش مخملین در دشمنی با ملت ایران مصمم‌تر و مترصد لحظه‌های کوچک برای وارد کردن ضربه به ملت و کیان اسلامی است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن محکوم کردم اقدامات هنجار شکنانه‌ی عده‌ای معدود و فریب خورده در حوادث اخیر، بیانیه‌ای منتشر کرد.
رئیس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریع‌تر گزارش‌های خود را به قوه قضائیه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، مسئولین بخش کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان در این رابطه با سفیر قبرس در تهران در تماس بوده و سفیر قبرس نیز از رسیدگی فوری پلیس کشورش خبر داد و گفت این موضوع تحت رسیدگی است.
به دنبال ضرب و شتم یک خانم ایرانی در قبرس، کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در قبرس با حضور در بیمارستان محل بستری هموطن ایرانی از وی عیادت کرد و مراحل درمان وی را مورد رسیدگی قرار داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون نمایندگان وزارت اطلاعات، گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ارائه کرد که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ