مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲۲ میلیون مترمکعب بوده است، اعلام کرد این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصوبه رفع محدودیت از کارتهای بازرگانی صادرکنندگان سال ۱۴۰۱ به منظور ایفای تعهد ارزی از محل صادرات خود در قبال اخذ تعهدنامه محضری با آئین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات مغایر است.
با فرارسیدن تولد هشت سالگی برجام شمارش معکوس برای رفع برخی دیگر از محدودیت‌های مهم مرتبط با کشورمان آغاز شده است، اما غرب همچنان با بهانه‌تراشی واهی به دنبال حفظ این محدودیت‌ها است.
با فرارسیدن تولد هشت سالگی برجام شمارش معکوس برای رفع برخی دیگر از محدودیت‌های مهم مرتبط با کشورمان آغاز شده است، اما غرب همچنان با بهانه‌تراشی واهی به دنبال حفظ این محدودیت‌ها است.
زارع پور رفع محدودیت‌های برای برخی از پلتفرم‌ها را مشروط به پذیرش قواعد جمهوری اسلامی دانست و گفت: درباره سایر محدودیت‌هایی که موجود است، بخشی از آن را می‌پذیریم، نمونه آن گوگل پلی است که در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در حال پیگیری هستیم.
ذوالنوری در پایان تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.
با تصمیم هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محدودیت نطق احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس رفع شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بهره‌برداری و راه‌اندازی از معدن سریدون به‌عنوان یکی از معادن بزرگ مس ایران ظرف چندماه آینده و در دولت سیزدهم شروع خواهد شد.‌
«مایک مک‌کال»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان و «گئورگی میکس»، عضو ارشد این کمیته به همراه گروه دیگری از قانونگذاران این مجلس طرحی فراحزبی «برای تحریم طیف وسیعی از فعالیت‌های حامی برنامه موشکی و پهپادی ایران» معرفی کردند.
وکیل توماج صالحی گفت: پس از مراجعات مکرر، دادگاه وکالت ما را در پرونده پذیرفت؛ لذا بلافاصله مطالعه پرونده و اقدامات مربوطه برای رفع بازداشت و همینطور انجام اقدامات پزشکی و رفع محدودیت‌های اعمال شده برای ملاقات او، انجام شد.
بنا بر تصمیمات جدید وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد تا صادرات سیب زمینی آزاد شود.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
احتمال ناپایداری شبکه آب در تهران، علت حمله روسیه به اوکراین چه بود؟ ،  رفع محدودیت‌های گاز رسانی از شهرک‌های صنعتی ‌ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
سفیر ویتنام در ایران از بازگشایی مرزهای ویتنام به روی گردشگران پس از رفع محدودیت‌های کرونا خبر داد.
واردات خودروهای دست دوم، محدودیت استفاده از درهم برای واردات از چین، برقراری ارتباط مستقیم بانکی ایران و روسیه و رفع تعهد ارزی با واردات طلا و به صورت اسکناس از جمله اخبار مهم حوزه صمت بود.
بیش از پنج ماه از تشدید فیلترینگ در کشور گذشته است و امیدی به رفع محدودیت‌های اینترنت نیست. دولت برای حمایت از کسب‌وکارها، پلتفرم‌های بومی را پیشنهاد داده اما شواهد نشان می‌دهد هم صاحبان کسب‌وکار هم خریداران همچنان تمایل بیشتری برای حضور در اینستاگرام فیلتر شده دارند.
بیش از پنج ماه از تشدید فیلترینگ در کشور گذشته است و امیدی به رفع محدودیت‌های اینترنت نیست. دولت برای حمایت از کسب‌وکارها، پلتفرم‌های بومی را پیشنهاد داده اما شواهد نشان می‌دهد هم صاحبان کسب‌وکار هم خریداران همچنان تمایل بیشتری برای حضور در اینستاگرام فیلتر شده دارند.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: رفع محدودیت‌های مالی برای پوشش بیمه‌ای «کارگران ساختمانی» با اصلاح قانون انجام میشود.
رئیس جمهور گفت: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تامین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور بوجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.
سیزده تشکل صنفی حوزه فناوری و ۱۲۰۰ فعال در نامه‌ای از ابراهیم رئیسی خواسته‌اند تا با اختیارات خود محدودیت‌های اینترنت را رفع کند.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شرایط امنیتی آرام شود می توان پلتفرم های دارای محدودیت را باز کرد، اما همزمان باید پلتفرم های داخلی تقویت شوند تا به مرور کسب و کارها به سمت آنها سوق پیدا کنند.
زارع پور گفت: تصمیم گیری در رابطه با رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تصمیم مراجع ذیصلاح و تغییر رفتار این دو اپلیکیشن بستگی دارد.
«تصمیم‌گیری درباره رفع محدودیت‌های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست.» این پاسخ عیسی زارع پور است به سئوالی درباره وضعیت اینترنت و زمان وصل پلتفرم‌های فیلتر شده و محدودیت‌های ایجاد شده برای شبکه‌های اجتماعی و پن‌های باند بین
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رفع محدودیت اینترنت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تصمیم‌گیری درباره رفع محدودیت‌های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست.
فدراسیون فوتبال عربستان به خانواده‌ها اجازه حضور در همه ورزشگاه‌ها را در این کشور داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ