ذوالنوری در پایان تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت ترافیکی در مسیر شمال به جنوب محور چالوس خبر داد.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
سخنگو سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر محدودیت تعداد ناوگان در صنعت هواپیمایی گفت: بهتر است زوار برای جلوگیری از ترافیک و پاسخ‌دهی مناسب بازه زمانی سفرهای اربعین خود را تقسیم بندی کنند.
سخنگو سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر محدودیت تعداد ناوگان در صنعت هواپیمایی گفت: بهتر است زوار برای جلوگیری از ترافیک و پاسخ‌دهی مناسب بازه زمانی سفرهای اربعین خود را تقسیم بندی کنند.
پلیس راهور فراجا با اعلام محدودیت ترافیکی آخر هفته اعلام کرد که برخی محورهای مواصلاتی ممکن است یکطرفه شود.
پس از آنکه جوبایدن دستور اجرایی منع سرمایه گذاری در چین را امضا کرد، سرمایه گذاران فناوری در این کشور نگران اقدامات انتقام جویانه کشور مقابل  هستند.
یزد- سرپرست فرمانداری تفت، اعتبار اندکی که بر اساس جمعیت ثابت به دهیاری‌های شهرستان تفت تزریق می‌شود را حتی برای جمع آوری زباله‌ها به طور مناسب و اصولی نیز ناکافی دانست.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد یک دستور اجرایی برای محدود کردن سرمایه گذاری در فناوری های حساس در چین تا اواسط آگوست سال جاری میلادی امضا کند.
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال روز‌های جمعه و شنبه ششم و هفتم مرداد ماه جاری خبر داد.
سرهنگ احسان مومنی اظهار داشت: رانندگان و مسئولان باربری‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ساعت ۲۴ به بعد در سطح معابر شهر تهران حضور یافته یا تردد داشته باشند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با تغییر ساعات و شناور شدن ساعت کار ادارات، ترافیک در مسیرهای شرقی و غربی تهران به نصف کاهش پیدا کرد.
یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا، به طور موقت دستور دادگاه اولیه مبنی بر محدودیت تماس برخی مقامات و سازمان های دولت بایدن با شبکه های اجتماعی را رد کرد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از آغاز محدودیت های ترافیکی در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پستی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد تعداد توییت هایی که هر کاربر روزانه می خواند را محدود می کند.
طبق گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است.
پارلمان فرانسه با ضمن تصویب لایحه‌ای جدید استفاده نوجوانان زیر ۱۵ سال از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را محدودتر کرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت تردد در محور فیروزکوه-دماوند (از مبدأ فیروزکوه)، از کیلومتر ۳۲ الی ۳۳ خبر داد.
با تصمیم هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محدودیت نطق احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس رفع شد.
فدراسیون فوتبال برای پنجره تابستانی پیش رو، قانون سقف قرارداد را به شکلی متفاوت بازگردانده است.
مسئولان آبادانی محدودیت هایی را برای حضور هواداران در ورزشگاه تختی ایجاد کرده اند.
رئیس پلیس راهور تهران ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های روز عید فطر در محدوده مصلی تهران را تشریح کرد.
محدودیت های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد
محدودیت های ترافیکی جاده چالوس در آخر هفته و تعطیلات پیش رو اعلام شد.
فدراسیون فوتبال ایران طرح عجیبی را برای محدودیت جذب بازیکن از خارج کشورهای اتحادیه اروپا را روی میز گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ