فدراسیون فوتبال عربستان به خانواده‌ها اجازه حضور در همه ورزشگاه‌ها را در این کشور داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور گفت: اجرای صحیح و کامل مفاد قانون اساسی، ضامن استقلال، آزادی، رفع مشکلات مردم، افزایش رضایتمندی و اطمینان و اعتماد عمومی است
تیم ملی تا ورود به مسابقات جام ملت‌های آسیای 2023 قطر 7 بازی برگزار خواهد کرد.
شهریار- معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران گفت: ۳۰ درصد مشکل قطعی آب در محلات شهریار برطرف شده است و تا ابتدای هفته آینده این مشکل به طور کامل رفع می شود.
شهریار- معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران گفت: مشکل ۳۰ درصد قطعی آب در محلات شهریار برطرف شده است و تا ابتدای هفته آینده این مشکل به طور کامل رفع می شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تداوم تلاش‌ مسکو در راستای حل و فصل شرایط کریدور لاچین خبر داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
مصرف فیبر خود را افزایش دهید. فیبر می‌تواند به کاهش یا تسکین کامل علائم یبوست شما کمک کند. فیبر به طور طبیعی در میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد. توصیه می‌شود حداقل ۲۰ تا ۳۵ گرم فیبر را به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه خود مصرف کنید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال نو، در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، تحول به معنای «تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و معیوب» را نیاز اساسی کشور خواندند.
هافبک نساجی مازندران با رفع کامل مصدومیت آماده بازی با آلومینیوم شد.
معاونان وزرای خارجه ایران و چین ضمن گفت‌وگو درباره مذاکرات رفع تحریم، بر لزوم تعهد همه طرف‌های برجام برای اجرای کامل تعهداتشان تأکید کردند.
زارع پور درباره رفع فیلتر بعضی از پلت‌فرم‌های خارجی به صورت کامل اظهار کرد: من قبلاً اعلام کرده ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و و حدود ۱۳عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداریم و ان‌شالله طی دو روز آینده خبر‌های خوشی در این زمینه خواهید شنید.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
دادستان تهران گفت: ۷۵ هکتار زمین در منطقه ۱۹ تهران رفع تصرف و آزادسازی کامل شد.
بیرانوند می‌گوید مشکل مصدومیتش به طور کامل رفع شده و برای حضور در قطر روزشماری می‌کند.
محمدرضا داورزنی تاکید کرد که بهروز عطایی به قدرت به کارش در تیم ملی والیبال ادامه خواهد داد.
وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن در دیدار با یک مقام سازمان ملل، راه حل پایان فاجعه انسانی در یمن را توقف فوری تجاوزات ائتلاف سعودی، رفع کامل محاصره یمن و خروج نظامیان بیگانه از این کشور دانست.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:تحریم‌های ظالمانه‌ای بر ایران تحمیل شده و امیدواریم با تعاملات اثربخش بتوانیم ضمن رفع تحریم‌ها که هدف قانون اقدام راهبردی مجلس است؛ مسیر توسعه را تسهیل کنیم.
شرکت روسی گاز پروم می گوید تا زمان رفع کامل نقایص خطوط لوله، کار انتقال گاز به اروپا به جریان نمی افتد.
کمیته ایمنی و کمیسیون رفع خطر در محل تاور کج شده در زعفرانیه تشکیل و تدابیر ایمنی، عملیات اجرایی و ترافیکی در حال انجام است و به طور تقریبی ظرف ۷۲ ساعت به اتمام می‌رسد.
با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان پل فولاد اهواز تا رفع کامل ایرادات فنی بسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ