سفیر ویتنام در ایران از بازگشایی مرزهای ویتنام به روی گردشگران پس از رفع محدودیت‌های کرونا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
مرزهای زمینی و هوایی ایران به روی اتباع جمهوری آذربایجان باز است.
کلیه مرزهای زمینی و هوایی از گذرگاه‌های موجود میان جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان با ایران به روی برادران و خواهران آذربایجانی باز است.
در واکنش به تحولات داخلی روسیه، لتونی مرزهای خود باروسیه را بست و استونی هم تدابیر امنیتی در مرزهایش با روسیه را تشدید کرد.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزهای خراسان رضوی در امنیت کامل قرار دارد و نیروهای نظامی استان با دقت کامل از مرزها محافظت می‌کنند.
زابل- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مرزهای مشترک با کشور افغانستان به طور کامل در کنترل نیروی زمینی ارتش هستند.
لهستان قصد دارد ورود کامیون‌های روسی و بلاروسی را به خاک خود ممنوع اعلام کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فجر، انتخاب چهار شهر و روستای جهانی، باز شدن مرزهای ویتنام به روی گردشگران ایرانی و تداوم موضوع بافت شیراز از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری این هفته بود.
اعضای تیم ملی ژاپن رختکن تیمشان بعد از پیروزی برابر آلمان را بهتر از روز اول تحویل دادند
میانجی آمریکایی پیرامون ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی گفت که توافق در این خصوص به تنش میان حزب الله و صهیونیست ها خاتمه نمی دهد.
رسانه های لبنانی و صهیونیستی در ساعات اخیر اخبار مثبتی از نهایی شدن توافق ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو منتشر کرده اند.
دولت فنلاند با صدور قطعنامه ورود گردشگران روسی به این کشور را ممنوع کرد.
دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: در مرزهای ورودی به شدت به خادمان تازه نفس نیاز داریم.
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.
سخنگوی گمرک گفت: از ساعت ۸ صبح امروز همه مرزهای ایران با عراق برای ورود زائران به سمت عراق باز شد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بعد از آخرین جمع بندی‌های امنیتی از مرزهای زمینی وزیر کشور با بازگشایی تمامی زمینی موافقت کرد.
پس از برقراری آرامش و امنیت در کشور عراق بالاخره مرز مهران و شلمچه صبح امروز برای تردد زائران بازگشایی شد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین از احتمال بازگشایی مرزهای عراق در ساعات اولیه فردا خبر داد.
رئیس سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق از بازگشایی مرزهای این کشور برای عبور زائران خبر داد. براساس گزارش ها تردد در مرزهای مهران و خسروی برقرار شده است.
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی نا آرامی‌های کشور عراق مرزهای شلمچه و چذابه تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ