«مایک مک‌کال»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان و «گئورگی میکس»، عضو ارشد این کمیته به همراه گروه دیگری از قانونگذاران این مجلس طرحی فراحزبی «برای تحریم طیف وسیعی از فعالیت‌های حامی برنامه موشکی و پهپادی ایران» معرفی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هتک حرمت به آستان مقدس قرآن کریم یک طرح و سریال آمریکایی است که می‌خواهند ما را خسته کنند تا قبح مسئله بریزد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست که با مداخله خود از اجرای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو جلوگیری کند.
سناتورهای آمریکایی می گویند قطعنامه ای برای در نظر گرفتن استفاده روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به عنوان حمله به ناتو ارائه می شود.
طرح کلی مذاکرات توسط سه مقام ارشد اسرائیلی، یک مقام ایرانی و یک مقام آمریکایی تایید شد. مقامات آمریکایی در مورد تلاش‌ها برای آزادی زندانیان به تفصیل بحث نمی‌کنند، به جز اینکه آن را اولویت فوری ایالات متحده توصیف کنند. ایران بر اساس توافق جدید - که دو مقام اسرائیلی آن را "قریب الوقوع" توصیف کردند- موافقت خواهد کرد که اورانیوم را فراتر از سطح تولید فعلی خود که ۶۰ درصد است، غنی سازی نکند.
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
کنعانی اظهار داشت: طرح اتهامات ضدایرانی مقام آمریکایی در حالی صورت می‌گیرد که این کشور طی دهه‌های طولانی با سیاست‌های مداخله‌جویانه و مخرب خود، به ایجاد و تشدید بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه خلیج فارس مشغول بوده و اتهام زنی‌های جدید به ایران نیز بهانه جویی و با هدف توجیه ادامه و یا افزایش حضور مداخله جویانه در منطقه صورت می‌گیرد.
گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی طرحی دوحزبی را برای اعمال تحریم علیه طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های حامی برنامه موشکی و پهپادی ایران پس از به پایان رسیدن ممنوعیت موشکی سازمان ملل علیه ایران در اکتبر ۲۰۲۳ ارائه کردند.
ژنرال ارشد آمریکایی با طرح ادعایی خصمانه از برنامه ریزی برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران ایران پس از حمله پهپادی به سوریه خبر داد.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
منابع آمریکایی از دست رد فلسطینی ها به طرح خطرناک آمریکا در کرانه باختری پرده برداشتند.
مقامات آمریکایی مدعی هستند که در اسفندماه سال گذشته برجام آماده امضا بود؛ اما طرف ایرانی با طرح درخواست‌های غیرمرتبط با برجام مانند «خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریسم» و نیز درخواست ضمانت‌های غیرعملی مانند «تعهد دولت آمریکا به عدم‌خروج دوباره از برجام»، مانع احیای توافق هسته‌ای شدند. پس از این، مذاکرات ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷تیر ۱۴۰۱) در دوحه قطر و به دنبال آن مذاکرات وین در ۱۲مرداد سال‌جاری نیز بدون نتیجه پایان یافت.
آمریکا به سعودی‌ها توصیه خواهد کرد که به‌منظور جلوگیری از الحاق بخشی از کرانۀ باختری و به‌عبارتی حفظ شانس تشکیل کشور فلسطینی، به عادی‌سازی رابطه با اسرائیل تن در دهند چراکه در غیر این صورت، نتانیاهو با اجرای طرح الحاق، زمینه‌ساز بحرانی فراگیر در تمام منطقه خواهد شد که برندۀ آن جمهوری اسلامی خواهد بود.
در پی درخواست گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی برای لغو روادید مقامات ایرانی و اعضای خانواده‌ آن‌ها، وزرای بهداشت و ارشاد به سوالی در این خصوص پاسخ دادند.
ویلسون به المانیتور گفت: «غیرقابل باور است که به مقامات ایرانی و اعضای خانواده شان ویزا داده می‌شود تا به ایالات متحده بیایند.»
گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی خواستار لغو روادید مقامات ایرانی و اعضای خانواده آن‌ها برای ورود به این کشور شدند.
جام جهانی قطر از ۲۹ آبان در قطر برگزار می‌شود. این نخستین میزبانی خاورمیانه از مسابقات جام جهانی است اما رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مدعی اند قطر در پروژه های ساخت ورزشگاه‌های این مسابقات جان ۱۵هزارنفر کارگر از کشورهای آسیای شرقی و جنوب آسیا و همچنین آفریقایی‌ها را گرفته است
یک مقام ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که کره شمالی به زودی آزمایش هسته ای انجام خواهد داد، گفت که واشنگتن همچنان برای مذاکره بدون پیش شرط با «کیم جونگ اون» آمادگی دارد.
یک مقام ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که کره شمالی به زودی آزمایش هسته ای انجام خواهد داد، گفت که واشنگتن همچنان به مذاکره بدون پیش شرط با «کیم جونگ اون» آمادگی دارد.
یک سناتور آمریکایی روز سه شنبه از پیش نویس طرحی برای تعلیق فروش سلاح به عربستان سعودی خبر داد.
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
رئیس‌جمهور سابق روسیه به رفتار هیجانی رئیس‌جمهور اوکراین به طرح پیشنهادی سرمایه‌دار مشهور آمریکایی برای پایان‌دادن جنگ در اوکراین، واکنش نشان داد.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، قصد دارد با تقلید از باشگاه‌های آمریکایی، قراردادهایی طولانی مدت با ستاره‌های زیر 25 سال این باشگاه امضا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ