مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بهره‌برداری و راه‌اندازی از معدن سریدون به‌عنوان یکی از معادن بزرگ مس ایران ظرف چندماه آینده و در دولت سیزدهم شروع خواهد شد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت در تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه سعی کرده است از کلی‌گویی به سمت مسئله‌محوری حرکت کند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان امروز از مشکل آب در برخی مناطق کشور گفتند که دولت باید برنامه جامعی برای رفع این مشکل داشته باشد.
ورامین- سخنگو و دبیر هیات دولت گفت: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی معطل چند کشور غربی نخواهد ماند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هم دولت و هم مجلس در حال پیگیری یکسری راهکارها هستند تا مشکلات صندوق‌های بازنشستگی رفع شود.
اهواز- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت مصمم به رفع موانع ازدواج جوانان با اهدای تسهیلات مسکن، خوابگاه‌های دانشجویی و تأمین مسکن است.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم مصمم به نوسازی و بهسازی جاده های کشور و همچنین تجهیز پلیس راهور است.
بوشهر- رئیس جمهور گفت: دولت عزمی جدی برای رفع تنش در حوزه آب و برق دارد و برای کاهش مشکلات مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در خصوص فعالیت برخی پلتفرم‌ها، در چارچوب قوانین بین المللی حمایت می‌کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دیگر فقر مطلق در جامعه نباشد و فقر نسبی نیز به کمترین حد برسد.
حالا ۵۴ روز از زمان وعده رئیس جمهور، سپری شده و با وجود آرام بودن شرایط کشور، هنوز تصمیمی درباره برداشته شدن محدودیت‌ها اتخاذ نشده است. اگرچه وزیر ارتباطات بار‌ها اعلام کرده تصمیم گیری درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ، بر عهده نهاد‌هایی غیر از دولت است، اما بالطبع رئیس جمهور، می‌تواند نقش اثرگذار خود را در این زمینه ایفا کند و شرایط را تغییر دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران فقط ۸۱ میلیارد تومان در حوزه رفع آلودگی هوا بودجه دارد و با آن تنها می‌توان ۸ دستگاه اتوبوس خرید و ۵ متر مترو ساخت.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران فقط ۸۱ میلیارد تومان در حوزه رفع آلودگی هوا بودجه دارد و با آن تنها می‌توان ۸ دستگاه اتوبوس خرید و ۵ متر مترو ساخت.
بیش از پنج ماه از تشدید فیلترینگ در کشور گذشته است و امیدی به رفع محدودیت‌های اینترنت نیست. دولت برای حمایت از کسب‌وکارها، پلتفرم‌های بومی را پیشنهاد داده اما شواهد نشان می‌دهد هم صاحبان کسب‌وکار هم خریداران همچنان تمایل بیشتری برای حضور در اینستاگرام فیلتر شده دارند.
بیش از پنج ماه از تشدید فیلترینگ در کشور گذشته است و امیدی به رفع محدودیت‌های اینترنت نیست. دولت برای حمایت از کسب‌وکارها، پلتفرم‌های بومی را پیشنهاد داده اما شواهد نشان می‌دهد هم صاحبان کسب‌وکار هم خریداران همچنان تمایل بیشتری برای حضور در اینستاگرام فیلتر شده دارند.
زارع پور درباره رفع فیلتر بعضی از پلت‌فرم‌های خارجی به صورت کامل اظهار کرد: من قبلاً اعلام کرده ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و و حدود ۱۳عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداریم و ان‌شالله طی دو روز آینده خبر‌های خوشی در این زمینه خواهید شنید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسئول فیلترینگ است که شش عضو از ۱۳ عضو آن از دولت هستند اظهار کرد: تلاش ما این است که سرویس‌هایی که مورد نیاز مردم است که مشکل ویژه‌ای ندارند مثل گوگل پلی که تا شهریور ماه باز بود و استفاده می‌شد و با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت‌هایی روی آن اعمال شد، باز شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز زنان سهم بالایی از افتخارات کشور در عرصه‌های مختلف دارند، گفت: دولت به طور جدی به دنبال رفع مشکلات بودجه‌ای و معیشتی زنان ورزشکار است.
قم- مرجع تقلید شیعیان توجه به عدالت را از مهم ترین وظایف حکومت و دولت دانست و گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به رفع فقر داشته باشد تا کسی نیازمند نباشد.
رئیس جمهور گفت: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تامین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور بوجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از رئیس‌جمهور و معاون اول انتظار داریم تیم اقتصادی دولت را فعال کند. وضعیت اقتصادی، تورم، ارز و بورس راهکار دارد، کافی است تیم اقتصادی دولت فعالانه عمل کند.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: دولت اهتمام ویژه دارد که مشکلات کشور را حل کند و ارتباط با همسایگان و کشورهایی مانند چین و روسیه تقویت شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت مسیر گفتگو برای احیای روابط با عربستان را دنبال کرده است و بر اساس اطلاعات به دست آمده، در این زمینه به سطح بسیار خوبی رسیده‌ایم.
علی سعدوندی به تابناک اقتصادی گفت: مسئولان صمت، سیاست‌های اقتصادی کشور را به تمسخر گرفته اند. متاسفانه با خیال آسوده، اعتماد مردم را از بین برده اند و با افکار عمومی بازی می‌کنند. وزارت صمت باید توضیح دهد که علت ممانعت از عرضه خودرو در بورس کالا چیست؟ اگر نفوذ و مافیا نیست، پس چه دلیلی داشته است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ