پژوهش‌های اولویت‌دار ستادهای توسعه فناوری از سوی مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعتبار ویژه شبکه آزمایشگاهی دریافت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، ساعتی پیش در مقابل مجمع ویژه باشگاه حاضر شد و به دفاع از عملکرد مدیران پرداخت.
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
دلیل اصلی جذب گردشگران به شهر اصفهان، آثار تاریخی آن مخصوصا مجموعه نقش جهان است. میدان نقش جهان اصفهان یا میدان شاه که میدان امام هم نام دارد، در مرکز مجموعه تاریخی نقش جهان قرار دارد. این اثر تاریخی زیبا در سال ۱۳۵۸ در لیست یونسکو قرار گرفت.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور مسئولین عراقی برگزار شد گذرنامه ویژه اربعین معرفی و موافقت شد که زائران در اربعین ۱۴۰۲ به وسیله این گذرنامه بتوانند سفر خود را انجام دهند.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت ۵ سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت پنج سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
می‌دانیم برای حضور خوب در این رویداد‌ها، این اعتبار جوابگوی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیست. به فدراسیون‌ها و ورزش‌های قهرمانی نیز توجه داریم. برای رشته‌هایی که می‌توانیم کسب سهمیه در المپیک کنیم و مدال‌آور هستند، در بحث بودجه نگاه خاص‌تر به آنها خواهیم داشت
ری- عضو شورای شهر تهران گفت: تخصیص اعتبار کمربندی «قلعه نو» از اتفاقات ویژه سفر رئیس جمهور به ری است.
یک اقتصاددان گفت: مازاد اعتبار یارانه نقدی صرفا باید به تولیدات داخلی به ویژه تولیدات کالاهای اساسی کشاورزی پرداخت شود؛این رویه باید در قالب برنامه راهبردی بلندمدت در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان از ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شد.
دامغان- مدیرکل طرح و برنامه‌ریزی وزارت ورزش از اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه ورزشی در دامغان خبر داد و گفت: هشت میلیارد تومان برای توسعه و مرمت اماکن ورزشی دامغان اختصاص یافت.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی جداگانه‌ای برای افزایش فوق‌العاده ویژه احکام حقوقی کارکنان دولت در قانون ترمیم حقوق‌ها پیش‌بینی شده است.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، پیش از این تاریخ اعتبار گذر ویژه اربعین تا روز ۲۶ شهریور مصادف با اربعین حسینی اعلام شده بود که با هماهنگی‌های به عمل آمده با کشور عراق تا آخرین روز ماه صفر تمدید شد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: خروج از کشور از روز ۲۷ شهریورماه با برگ گذر ویژه اربعین و گذرنامه هایی که برچسب اعتبار ۶ ماهه دارند امکان پذیر نیست.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه گذرنامه‌های ویژه اربعین تنها تا روز اربعین اعتبار دارد و پس از آن پلیس عراق آن را نمی‌پذیرد، گفت: زائران اگر قصد دارند بعد از اربعین در کشور عراق بمانند باید از گذرنامه عادی استفاده کنند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، گفت: برگ گذر ویژه اربعین تا روز اربعین اعتبار دارد و زائران تا روز اربعین می‌توانند با این گذرنامه از کشور خارج و به عراق تردد کنند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، گفت: گذرنامه ویژه اربعین تا روز اربعین اعتبار دارد و زائران تا روز اربعین می‌توانند با این گذرنامه از کشور خارج و به عراق تردد کنند.
رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا درخصوص اینکه آیا زنان برای تمدید اعتبار گذرنامه و یا دریافت برگ گذر ویژه اربعین نیازی به اذن همسر دارند یا خیر، توضیحاتی ارائه کرد.
مشهد ـ مجری طرح ویژه تأمین آب مشهد شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال اضطراری تأمین آب شرب از غرب مشهد با ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت آغاز شد.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداد و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد.
شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه، بنا بر روایاتی احتمالاً شب قدر است. بر پایه آنچه از اخبار و احادیث معصومین علیهم السلام استفاده می‌شود، اعتبار و اهمیت و شاخصۀ ماه مبارک رمضان در وجود شب قدر است و این شب است که ماه رمضان را از سایر ماه‌ها متمایز و جدا گردانیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ