فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداد و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه‌ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد و از تمدید اعتبار ۲۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح و از تمدید ۲۰۰ هزار گذرنامه که اعتبار آنها منقضی شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: علاقمندان به تمدید گذرنامه که کمتر از ۲ سال از اعتبار گذرنامه شان گذشته است می توانند از امروز در سراسر کشور به دفاتر اداره گذرنامه مراجعه کنند.
میراحمدی افزود: اگر مدت اعتبار گذرنامه کسی تمام شده یا زیر ۶ ماه است می‌تواند با مراجعه به پلیس به‌طور رایگان مهر تمدید بزند و به کربلا سفر کند.
تمدید مهلت استفاده از طرح بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه دین موضوع بسته وصول مطالبات غیرجاری با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: شهریور اعتبار قانونی برنامه ششم توسعه به اتمام می‌رسد و ما باید این قانون را یک بار دیگر تمدید کنیم، چون تا آن زمان برنامه هفتم آماده نیست.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: اعتبار آن دسته از کارت‌های هوشمند ملی که تاریخ اعتبار آن‌ها تا آخر سال ۱۴۰۳ و قبل از آن است تا پایان سال ۱۴۰۵ تمدید شد.
هاشم کارگر در خصوص اعتبار کارت هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال ۱۳۹۳ آغاز و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آن‌ها فرا رسیده است.
طی بخشنامه‌ای از سوی سازمان ثبت احوال کشور اعتبار آن دسته از کارت‌های هوشمند ملی که اعتبار آنها تا اخر سال ۱۴۰۳ و قبل از آن است، تا پایان سال ۱۴۰۵ تمدید شد.
طی بخشنامه‌ای از سوی سازمان ثبت احوال کشور اعتبار آن دسته از کارت‌های هوشمند ملی که اعتبار آنها تا اخر سال ۱۴۰۳ و قبل از آن است، تا پایان سال ۱۴۰۵ تمدید شد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، پیش از این تاریخ اعتبار گذر ویژه اربعین تا روز ۲۶ شهریور مصادف با اربعین حسینی اعلام شده بود که با هماهنگی‌های به عمل آمده با کشور عراق تا آخرین روز ماه صفر تمدید شد.
سخنگوی فراجا مدت زمانی که می شود با برچسب های تمدید اعتبار گذرنامه های فاقد اعتبار به عراق سفر کرد را تشریح کرد.
پلیس: زنان متأهلی که یکبار همسرشان به صورت محضری برای اخذ گذرنامه رضایت داده باشد دیگر برای تمدید نیاز به اذن همسر ندارند / برای ما همان یک بار رضایت قابل استناد است
رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا درخصوص اینکه آیا زنان برای تمدید اعتبار گذرنامه و یا دریافت برگ گذر ویژه اربعین نیازی به اذن همسر دارند یا خیر، توضیحاتی ارائه کرد.
چگونه می‌توان اعتبار گذرنامه‌های منقضی شده را تمدید کرد؟
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز تمدید گذرنامه‌هایی که کمتر از شش ماه اعتبار دارند یا از ششم شهریور سال ۹۱ صادر شده و نسبت به تعویض آن اقدامی انجام نشده، آغاز شده است. این تمدید به صورت رایگان و صرفا برای سفر به کشور عراق و عتبات عالیات در ایام اربعین انجام می‌شود.
سردار ذوالقدری، رئیس پلیس گذرنامه گفت: تمدید گذرنامه یک ماهه فقط در ادارات گذرنامه و پلیس‌های امنیت عمومی شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: از شنبه هفته آینده زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، به اداره گذرنامه استان‌ها مراجعه کنند تا مُهر اعتبار سفر به عراق روی گذرنامه آن‌ها زده شود.
رییس ستاد اربعین گفت : تمدید سریع گذرنامه زائران اربعین با مهر پلیس فراجا در مراکز استان و شهرستان‌ها از روز شنبه انجام خواهد شد.
رییس ستاد اربعین گفت : تمدید سریع گذرنامه با مهر پلیس فراجا در مراکز استان و شهرستان‌ها از روز شنبه انجام خواهد شد.
رئیس ستاد اربعین گفت: با گذرنامه‌هایی که اعتبار ندارند با یک مهر تمدید پلیس گذرنامه، می توان برای یک بار در مدت اربعین به عراق سفر کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: در توافقات انجام‌شده تا این لحظه طرف عراقی اعتبار گذرنامه تا یک ماه را پذیرفت.
پر کردن استخرهای لاکچری با آب یارانه‌ای

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ