حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال بعد از جلسات فشرده در نهایت موفق به تامین اعتبار پرونده‌های مالی سنگین استقلال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
تویوتا موتور حدود ۸۵۳ میلیون دلار یارانه از دولت ژاپن برای توسعه تولید باتری خودرو‌های برقی دریافت خواهد کرد، این میزان یارانه به این دلیل به این خودروساز بزرگ اختصاص می‌یابد که بتواند تولید باتری برقی داخلی را تقویت کند و به زنجیره‌های تامین مرتبط با چین کمتر وابسته باشد.
سازمان لیگ فوتبال در نامه ای به رییس فدراسیون خواستار بررسی شرایط در خصوص عقد قرارداد این سازمان با یک شرکت IPTV خارجی است.
بدبختانه، کسانی هم مسئولیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر را برعهده گرفته‌اند که از قضا خودشان بیش از شهروندان عادی نیازمند امر و نهی مردم هستند. نمونه‌اش همین آقای هاشمی‌گلپایگانی است که احتمالا به دلیل اظهارنظر‌های خام و تحریک‌آمیزش در مورد پوشش بانوان از کار برکنار شد. افرادی مانند او که حتی اهمیت امری حیاتی مانند احیای دریاچۀ ارومیه را هم درک نمی‌کنند، اصولاً از چه صلاحیتِ عمومی برای امر به معروف و نهی از منکر برخوردارند که بخواهند این مسئولیت همگانی را به خود و عده‌ای از همفکران‌شان اختصاص دهند و در ازای آن از بودجۀ کشور حقوق هم دریافت کنند؟
قرارداد علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان استقلال در ابتدای لیگ بیست و دوم با یک شرط مهم به 7.3 میلیارد تومان رسید.
یکی از وظایف ستاره شناسان، رصد سیارک ۲۰۲۳ DW و همچنین بسیاری از سیارک‌های دیگری است که احتمال می‌رود روزی به زمین برخورد کنند. به گفته اخترشناسان، علیرغم اینکه سیارک DW ۲۰۲۳، اولین جایگاه در لیست خطر را به خود اختصاص داده است، اما احتمال برخورد آن به زمین بسیار کم است. به گفته دانشمندان ناسا، احتمال برخورد، ۱ در ۳۶۰ تخمین زده شده است و گفتنی است که با دریافت داده‌های بیشتر محققان، این عدد دائما در حال تغییر است.
مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
امانی در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه العالم افزود: «پشت پرده این که لبنان کمک‌های ایران را دریافت نکرد، فشار‌های آمریکا بر این کشور بوده است.»
رئیس انجمن تکواندوی ناشنوایان گفت: با وجود این که تکواندوکاران ناشنوا همواره در تمام مسابقات جهانی، المپیک و آسیایی سکوی قهرمانی را به خود اختصاص می دهند، اما از نظر دریافت پاداش همیشه مورد بی‌توجهی مسوولین ورزش قرار می‌گیرند.
تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست ژاپن و کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت تایلند، علاوه بر دریافت کاپ قهرمانی سه جایزه دیگر را به خود اختصاص داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
فدراسیون فوتبال عراق دعوتنامه حضور شش‌روزه در روسیه را دریافت کرده است.
طبق تصمیم جدید بانک‌مرکزی؛ برای مسافرت‌های زمینی ۳۰۰ یورو و مسافرت‌های هوایی ۵۰۰ یورو اختصاص داده شده است.
فصیحی پس از این لحظه تاریخی، درحالی که اشک می‌ریخت این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کرد و از عبارات «برای مردم ایران» و «برای شادی مردم ایران» استفاده کرد. دختر باد لقبی است که فرزانه فصیحی در ورزش ایران به خود اختصاص داده است. فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد
Joy Awards جایزه‌ای است که همه ساله به چهره‌های مهم و تاثیرگذار جهان عرب اهدا می‌شود. در بخش ورزشی، جایزه به اشرف حکیمی مدافع راست تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان فوتبالیست شاخص بهترین تیم عربی در سال ۲۰۲۲ اختصاص یافت. اشرف حکیمی به همراه مادرش روی صحنه رفت و این جایزه را دریافت کرد.
مدافع میانی پرسپولیس بعد از اینکه چند فصل بحث حضورش در این تیم وجود داشت، در نهایت با امضای قرارداد با سرخ‌ها پیراهن شماره هشت محبوب خود را نیز دریافت کرد اما این روزها از یک خلا بزرگ در زندگی‌ فوتبالی‌اش می‌گوید: غیبت هواداران پرسپولیس.
امروز دیگر برای انجام امور بانکی پرکاربرد مانند انتقال و دریافت وجه نیاز نیست در میان گرفتاری‌ها، مشغله و ترافیک روزمره حتما به شعب به طور حضوری مراجعه کرد و تمام بانک‌ها برای تسهیل و تسریع امور بانکی از اپلیکیشن‌های بانکی اختصاصی خود رونمایی کرده‌اند.
پردیس‌های خودگردان شعبه‌هایی از دانشگاه‌های دولتی هستند که با هدف پذیرش دانشجو در قبال دریافت هزینه تاسیس شده‌اند. تحصیل در این دانشگاه‌ها از دو شیوه مختلف شامل شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش و دیگری شرکت در آزمون اختصاصی پردیس‌های خودگردان، صورت می‌گیرد که البته هر یک از این دو روش شرایط و ضوابط خود را دارند.
امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در فصل پیش رو برای باشگاه اورال اوفا در لیگ برتر روسیه بازی خواهد کرد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به افزایش هزینه تامین مسکن خانوار در شهر تهران گفت: شخصی که حداقل حقوق را دریافت می‌کند، باید یک و نیم برابر درآمد خود را برای اجاره مسکن اختصاص دهد.
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: اتباع خارجی جهت دریافت شناسه اختصاصی اتباع به هیچ عنوان از سایت‌های غیرمجاز و سودجو استفاده نکنند و فقط به دفاتر کفالت مراجعه کنند.
بدینوسیله به اطلاع مؤدیان مالیاتی می‌رساند جهت دریافت شناسه اختصاصی اتباع خارجی به هیچ عنوان از سایت‌های غیرمجاز و سودجو که در قبال دریافت وجه اقدام به ارائه کد اختصاصی اتباع بیگانه می‌کنند، استفاده نکرده و جهت دریافت کد اختصاصی خود به دفاتر کفالت به آدرس kanoonnobat.ir مراجعه فرمایند.
سیاوش یزدانی سرانجام موفق شد معافیت خود را از خدمت سربازی دریافت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ