بنا به اعلام یک منبع رسانه ای در تایوان، گروهی از سناتورهای آمریکایی تا ساعاتی دیگر وارد این منطقه خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان شدند.
تیم‌ ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم صاحب سبک آلمان و تیم مدعی عربستان برود.
پرسپولیس در نوبت عصر تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشت و دو بازیکن مصدوم سرخ‌ها اختصاصی تمرین کردند.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در گروه A رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های قزاقستان، هند و کره‌جنوبی هم گروه شد.
حمله گروهی چند مرد به خوابگاه دختران ووشوی ایران
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با آغاز مرحله گروهی ۶ توپ پیگیری می‌شود؛ در این مرحله از مسابقات هشت نماینده ایران به مصاف حریفان‌شان می‌روند.
شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در سوریه، از تحویل ده‌ها تن از تروریست‌های داعش و شمار بیشتری از اعضای خانواده‌های آنان به عراق خبر می‌دهند.
تیم ملی فوتبال ایران با سه تیم امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه شد و می‌شود انتظار 9 امتیاز از سه بازی مقدماتی را داشت.
تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی خود مقابل فینیکس سانز در نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به پیروزی رسید.
گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور خواستار توقیف محموله‌های نفتی ایران شدند. سناتورهای آمریکایی خواستار توقیف محموله‌های نفت ایران شدند
گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور خواستار توقیف محموله‌های نفتی ایران شدند. سناتورهای آمریکایی خواستار توقیف محموله‌های نفت ایران شدند
دفتر دادستانی اکوادور اعلام کرد که در آخرین فصل از خشونت در زندان این کشور آمریکای جنوبی، حداقل ۱۲ زندانی در یک درگیری جدید بین باندها در زندان اکوادور کشته شدند.
شاید باورش سخت بود، تیم ناشناخته ایران در حالی که حامی زیادی در کشور نداشت، رفت تا انتقام ستاره ها را بگیرد و این کار را کرد.
جواد آرین‌منش گفت: مسئله حجاب موضوعی کاملا فرهنگی است اما برخی آن را به مسئله سیاسی و امنیتی تبدیل می‌کنند.
هفته پیش و قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز اعلام شد که پلیس آنها را شناسایی کرده است.
در مقایسه با ویژگی آلبوم‌های اشتراک‌گذاری شده، یک iCloud Shared Photo Library طراحی شده است تا به افراد کمتری دسترسی بیشتری به عکس‌ها و ویدیو‌ها بدهد. مثلا به والدینی فکر کنید که عکس‌های فرزندانشان را به اشتراک می‌گذارند، یا گروهی از دوستان در حال جمع‌آوری عکس‌ها و فیلم‌هایی از تعطیلات مشترک هستند.
«دختران آفتاب» گروهی دخترانه و زنانه است که با دختران کم‌حجاب و بی‌حجاب ارتباط می‌گیرد و با خوش‌رویی و صمیمیت آنها را دعوت به حجاب می‌کند.
فوق‌ستاره ایرانی پورتو بار دیگر در یک مسابقه حساس به داد تیمش رسید و گل اول تیمش مقابل بروژ را به ثمر رساند.
در پی تجمعات و اعتراضات ساختارشکنانه در برخی شهرهای ایران، شب گذشته گروهی از مردم مشهد برای خاتمه تجمعات این‌چنین در خیابان‌ها تجمع کردند. / تسنیم
رسانه های تایوانی از سفر گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا به تایوان خبر دادند.
با دستور دادستان تهران ۵ سارق کیف یک شهروند موتورسوار دستگیر شدند. پرونده قضایی برای متهمان این پرونده تشکیل شده و در حال انجام تحقیقات بیشتر است.
براساس ویدئو منتشر شده در فضای مجازی پنج نفر با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت کیف یک شهروند موتور سوار کردند و از صحنه متواری شدند.
در اقدامی تحریک آفرین، گروهی از سناتورهای آمریکا در سفری جنجالی وارد فرودگاهی در تایوان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ