در مقایسه با ویژگی آلبوم‌های اشتراک‌گذاری شده، یک iCloud Shared Photo Library طراحی شده است تا به افراد کمتری دسترسی بیشتری به عکس‌ها و ویدیو‌ها بدهد. مثلا به والدینی فکر کنید که عکس‌های فرزندانشان را به اشتراک می‌گذارند، یا گروهی از دوستان در حال جمع‌آوری عکس‌ها و فیلم‌هایی از تعطیلات مشترک هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاهی در برزیل رای به تعلیق موقت اپ تلگرام داد. این اپ تا زمانی که از دستور مبنی بر اشتراک گذاری اطلاعات درباره افراط گرایان و گروه های نئونازی پیروی نکند، همچنان تعلیق باقی می ماند.
محققان ۴۴۴ نفر از نویسندگان، بازاریابان، مشاوران، متخصصان منابع انسانی و سایر کارکنان را به دو گروه تقسیم کردند. از هر دو گروه خواسته شد تا کار‌های نوشتاری کوتاهی را انجام دهند. کسانی که به چت جی پی تی دسترسی داشتند ۱۰ دقیقه سریع‌تر وظایف خود را به پایان رساندند.
سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص موارد زیر به توافق رسیدند: تعاملات بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران با روحیه همکاری و با رعایت کامل صلاحیت‌های آژانس و حقوق و تعهدات جمهوری اسلامی ایران بر اساس موافقتنامه‌های جامع پادمانی صورت خواهد پذیرفت. در خصوص مسائل پادمانی باقی‌مانده مربوط به سه مکان، ایران آمادگی خود را برای ادامه همکاری و ارائه اطلاعات و دسترسی بیشتر به منظور رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده اعلام کرد. ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می‌دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: «برداشت من این است که برای دادن دسترسی گسترده به آژانس تفاهم وجود دارد.»
گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور سهولت دسترسی متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود، تعداد بانک‌های عامل برای افتتاح حساب وکالتی را به ۱۳ بانک افزایش داد.
ابوالفضل عمویی گفت: کمالوندی در پاسخ به سوالات مطرح شده از جانب نمایندگان، ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد و همچنین گفت با توجه به اینکه در فردو افزایش فعالیت هسته‌ای داشته ایم براساس استاندارد‌های متعارف بازرسی آژانس، دفعات بازرسی از این سایت افزایش دارد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی برخی ادعا‌ها مبنی بر دسترسی به افراد در جریان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران را رد کرد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی برخی ادعاها مبنی بر دسترسی به افراد در جریان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران را رد کرد.
گروسی با تحویل خنده‌ای تلخ گفت که آژانس هم «تدابیر سختگیرانه‌ای» برای حفاظت از گزارش‌های محرمانه دارد. وی با بیان اینکه «همه به این گزارش‌ها دسترسی ندارند» افزود که درز اسناد محرمانه مایه نگرانی است، اما آژانس ابزاری برای جلوگیری و پیگیری این موضوع ندارد.
در راستای افزایش سطح دسترسی مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو دو بانک پاسارگاد و رفاه کارگران را به فهرست بانک های عامل برای افتتاح حساب وکالتی و یا وکالتی کردن حساب قبلی اضافه کرد.
از زمان شروع جنگ، کرملین به‌طور پیوسته رسانه‌های مستقل روسیه را منحل کرده است، سازمان‌هایی را که دهه‌ها در زمان پوتین حضور فعالی داشتند، مجبور به خروج از کشور کرده و دسترسی به فیس‌بوک، بی‌بی‌سی و دیگر منابع خبری را قطع کرده است.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای پروژه بزرگ تامین مالی زنجیره تامین قطعه (+SCF) در ساپکو خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این پروژه، تمامی مجموعه‌های موجود در زنجیره تولید قطعه تامین مالی می‌شوند و با بهره‌مندی از تمام ظرفیت های ایران خودرو و بانک تجارت و در صورت توافق، حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص خواهد یافت.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
چون گروه هکری به اهداف عملیاتی خود دست نیافتند، مجبور به انتشار تصاویر و مستندات عمومی که در وب سایت در دسترس عموم قرار دارد در شبکه های اجتماعی شدند انتشار اطلاعات اینچنینی خود بیانگر عدم موفقیت اهداف گروه هکری است.
عبدالله ویسی با اشاره به توانایی فنی کادرفنی و بازیکنان تیم ملی، مدعی است صعود از مرحله گروهی از دسترس شاگردان کارلوس کی‌روش دور نخواهد بود.
گروسی گفت که دسترسی آژانس به اطلاعات درباره ایران مختل شده، زیرا در ماه‌های اخیر بازرسان اجازه بازدید از سایت‌ها را ندارند و همچنین افزود: «مذاکرات برجامی اکنون به بن‌بست رسیده است.»
گروه هکری انانیموس در حالی ادعا کرده است که وبسایت دانشگاه شریف هک شده که این سایت هم اکنون قابل دسترس است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش و تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ادغام برخی نمایندگی‌های ایران‌خودرو به منظور سهولت دسترسی و بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: هرچه بیشتر محدودیت داشته باشیم، [توضیحمان]به جامعه جهانی در زمینه وضعیت فعلی مواد هسته‌ای در ایران از باورپذیری و اطمینان کمتری برخوردار خواهد بود.
گروه هفت در تلاش است تا با وضع محدودیت های بیشتر علیه روسیه، عدم دسترسی به منابع انرژی از این کشور را جبران کند.
نام دقیق‌تر این گروه، انجمن پادشاهی ایران (تندر) است که طبق اطلاعات در دسترس فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند در سال‌های نخست تأسیس این گروه و تا سال ۱۳۸۵ سرکردگی آن را بر عهده داشت. پس از او جمشید شارمهد در همان سال مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ