شاید باورش سخت بود، تیم ناشناخته ایران در حالی که حامی زیادی در کشور نداشت، رفت تا انتقام ستاره ها را بگیرد و این کار را کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌ ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم صاحب سبک آلمان و تیم مدعی عربستان برود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نتیجه سه، یک مقابل تیم آذربایجان به برتری رسید .
ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با یک قرعه آسان روبرو شده است.
گروه نخست از زائرانی ایرانی پس از انجام اعمال و مناسک حج خود در مکه برای زیارت حرم نبوی و جنت البقیع روز یکشنبه با قطارعازم مدینه منوره خواهند شد.
مرحله گروهی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه اپه مردان در حالی به پایان رسید که هیچ یک از چهار نماینده ایران نتوانستند مجوز صعود از این مرحله را کسب کنند.
ایران در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی کنیا حضور در تورنمنت کافا را رد کرد.
تیم ملی رولبال کشورمان پس از مرحله گروهی در یک چهارم نهایی به مصاف هند رفت و در پایان مغلوب این تیم شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
زهره قائمی که از اعضای تراز اول سازمان مجاهدین خلق ایران بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان حمله گروهی به پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی همراه حدود ۷۰ نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین به هلاکت رسید. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ از مسئولان دفتر‌های مریم رجوی بود. در برخی از منابع آمده است که او از جمله «توابین» سال ۶۷ بوده، اما پس از رهایی از زندان بلافاصله برای پیوستن به گروهک تروریستی منافقین به عراق رفته است.
دادستان کل آمریکا روز جمعه به وقت محلی با تکرار اتهام زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و در هراس از نفوذ منطقه‌ای ایران ادعا کرد: آمریکا عملیات بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای قاچاق سلاح جنگی به یک گروه شبه نظامی در یمن را مختل کرده است.
یکشنبه شب لارنس نورمن، خبرنگار وال‌‌‌استریت ژورنال در توییتر از «شانس قابل‌توجه سفر گروسی به تهران» نوشت و همین مساله بار دیگر موضوع سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی به تهران را در صدر خبرها قرار داد و در رسانه‌‌‌های فارسی زبان بارها انتشار یافت.
۱۴ماهیگیر ایرانی که ۸ سال در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امورخارجه آزاد و بامداد یکشنبه (۴ دی ۱۴۰۱) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد کشور شدند.
یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (یکشنبه ۲۷ آذر) به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مشکلات پادمانی باقی‌مانده که پیش‌تر توسط گروسی، مدیرکل آژانس اتمی گزارش شده بودند، به تهران سفر خواهد کرد.
با حذف کره و ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی، کار تیم‌های آسیایی در جام جهانی 2022 خیلی زود به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
اهمیت دیدار ایران و آمریکا کمتر از دیدار اسپانیا و آلمان نیست، و تقابل ایران و همتای آمریکایی اش با توجه به تنش سیاسی دو کشور طی سالیان متمادی، مورد انتظار فوتبال دوستان است.
تالار خودروی بورس کالای ایران فردا (یکشنبه) میزبان عرضه ۷۱ دستگاه کامیون کشنده گروه بهمن دیزل است.
تیم والیبال ساحلی استرالیا یک با پیروزی مقابل ایران دو با جبران شکست مرحله گروهی، راهی فینال تور آزاد ساحلی آسیا شد.
«اگر عمق عقبه زمین تیم ملی، ما را آسان گل‌خور نکند، با مهاجمین و هافبک‌های آبرومند و درستی که داریم، می‌توانیم به هرتیمی در این جام گل بزنیم.»
بورس کالای ایران یکشنبه ۲۲ آبان و دوشنبه ۲۳ آبان ماه بار دیگر میزبان عرضه ۵۸۴ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی به عنوان دو محصول پُرطرفدار گروه بهمن خواهد بود.
پلیس لندن اعلام کرد: «حدود ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۹ اکتبر، گروهی به سفارت ایران نزدیک شدند. دو مرد به بالکن بالای درب ورودی رفتند، پرچم را برداشتند و یک پرچم جایگزین نصب کردند. این درحالیست که دیگران تلاش می کردند به جلوی ساختمان آسیب بزنند.»
جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» امروز یکشنبه (۹ مرداد) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.
امروز (یکشنبه ۹ مرداد)، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال»، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ