گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید لوئیس انریکه دوران کاری‌اش در پاریس را طوفانی آغاز کرده و فهرست 8 بازیکن که می‌خواهد هر چه سریعتر تیمش را ترک کنند در اختیار باشگاه گذاشته است.
اصفهان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی فاز تصفیه شیرابه با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد.
«درخواست قالیباف و برخی نمایندگان برای برکنار شدن معاون سیاسی وزیر کشور باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور نباید تسلیم باج‌خواهی عده‌ای شود»؛ این عباراتی است که حسین جلالی عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرنگار اعتماد درباره رخدادهای اخیر مجلس و انتقاد بسیاری از نمایندگان مستقل و اعضای طیف نو اصولگرا از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور عنوان می‌کند.
حسین جلالی یکی از اعضای فعال جبهه پایداری است که از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور دفاع کرده و می‌گوید: موضوعی که آقای قالیباف و برخی نمایندگان مطرح کردند، باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور هم نباید تسلیم زیاده‌خواهی و باج‌خواهی عده‌ای افراد شود. باید ببیند، مصلحت کشور و مصلحت نظام چیست و به همان هم عمل کند. معتقدم در این راستا وزیر کشور به قانون عمل خواهد کرد و تصمیم احساساتی نخواهد گرفت و مانند برخی از ما نمایندگان جو زده نخواهد شد.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته است خط تولید فیلتر دیالیز، دستگاه تصفیه آب دیالیز و ماشین همودیالیز را به تولید برساند.
رئیس شورای شهر تهران گفت:باید تصفیه خانه‌هایی در تمام نقاط شهر داشته باشیم تا از چاه‌های که قبلاً برای آبیاری فضای سبز حفاری شده استفاده کنیم و دچار فرو نشست نشویم.
محققان سوئدی ترکیبی با پوست انار ابداع کرده اند که داروهای موجود در آب فاضلاب تصفیه شده را پاکسازی می کند.
ارلینگ هالند روزانه تا شش هزار کالری غذا می‌خورد و در کنار تمرین، بعضی کارها را به جزیی جدا نشدنی از زندگی‌اش تبدیل کرده تا در زمین فوتبال بیشتر بدرخشد.
اصفهان- معاون فنی اداره کل محیط‌زیست اصفهان بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب چادگان را جزو مسائل حیاتی استان دانست و گفت: وجود چاه‌های جذبی در بالادست مخاطره جدی برای سد زاینده‌رود است.
دامغان- فرماندار دامغان با بیان اینکه فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد، گفت: ظرفیت این فاز از تصفیه خانه ۱۲۰ لیتر بر ثانیه است.
دستگاه تصفیه پساب مبتنی بر هم‌افزایی فناوری پلاسما و کویتاسیون با هدف تصفیه انواع پساب‌ها و بازچرخانی آنها برای استفاده مجدد توسط شرکتی دانش‌بنیان طراحی و ساخته شد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه تصفیه هوای محیط‌های آلوده و همچنین ضدعفونی سطوح شدند.
جمعی از پژوهشگران دانشگاه شریف موفق به طراحی و ساخت پدفیلتر تصفیه هوا شدند که بدون نیاز به دستگاه تصفیه هوا در محیط‌های داخلی مانند ادارات و منازل نیز قابل استفاده است.
تیمور محمدی گفت: معضل خشکسالی و کم آبی سبب شده تا کشت دانه های روغنی در کشور انجام نشود. همچنین بخشی از این چالش به دلیل مکانیزه نبودن بخش کشاورزی است.
علاوه‌بر فعالیت‌ تصفیه‌کنندگی هوا، این ایرباد نوآورانه، تجربه گوش دادن به موسیقی را نیز همزمان فراهم کرده است. این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال ترکیبی استفاده می‌کند تا به کاربران اجازه دهد بدون مزاحمت سر و صداهای خارجی، روی آهنگ دلخواه خود تمرکز کنند.
زیوداری با اشاره به این‌که طبع گیاه بابا آدم سرد و خشک است، تصریح کرد: یکی دیگر از خواص بابا آدم برای سلامت پوست است.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه تصفیه هوای از بین برنده میکروارگانیسم ها شدند که اکنون در فولادسازی مورد استفاده قرار می گیرد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت نوعی تصفیه کننده آب با فناوری نانو شدند که هیبرید بوده و با انرژی خورشیدی نیز کار می کند.
رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی پسماند را معضل استان های شمالی دانست و گفت: آب تصفیه شده زباله سراوان صرف مصارف کشاورزی و صنعتی می شود.
پژوهشگران پژوهشگاه مواد و انرژی در جدیدترین دستاورد خود، موفق به ساخت دستگاه تصفیه پساب نیروگاه‌های تولید برق شدند.
محققان در پژوهشی جدید متوجه شده اند ذرات سیلیکای متخلخل که از شن تصفیه شده ساخته شده اند، تاثیرات ضدچاقی دارد.
دستگاه تصفیه هوا الکترواستاتیک چگونه کار می­کند؟
مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان از وارد مدار تولید شدن طرح بزرگ محیط زیستی تصفیه گازوئیل شرکت پالایش نفت (پالایشگاه) اصفهان با هدف تولید گازوئیل یورو ۵ خبر داد.
یک تصفیه خانه در شمال تهران با حضور معاون علمی و فناوری، مجهز به دستگاه نانو حباب ساز برای کاهش مصرف برق و انرژی در پروسه تصفیه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ