مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با آغاز مرحله گروهی ۶ توپ پیگیری می‌شود؛ در این مرحله از مسابقات هشت نماینده ایران به مصاف حریفان‌شان می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی ۲۰۲۳ زنان با شگفتی حذف آلمان از مرحله گروهی آغاز شد و با شگفتی قهرمانی اسپانیا به اتمام رسید.
دور جدید تمرینات اردوی تیم ملی کاراته کشورمان از صبح فردا (چهارشنبه - 18 مرداد ماه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته آقایان‌ از صبح فردا در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران و همزمان در سراسر کشور از ابتدای صبح امروز خبر داد.
قرعه‌کشی مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی از دقایقی بعد آغاز می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاتا جودو از فردا( پنج شنبه۲۲ تیرماه) به میزبانی استان زنجان آغاز خواهد شد.
مرحله ششم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از امروز (سه‌شنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌‎شود.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با آغاز مرحله گروهی ۶ توپ پیگیری می‌شود؛ در این مرحله از مسابقات هشت نماینده ایران به مصاف حریفان‌شان می‌روند.
تحلیلگر مطرح جهان عرب به آغاز مرحله جدیدی از مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی که باعث افزایش مهاجرت معکوس میان شهرک نشینان صهیونیست شده، اشاره کرد.
شادگان- رئیس گروه بازسازی ذخایر اداره کل شیلات خوزستان گفت: اولین مرحله رهاسازی انواع بچه ماهیان بومی در استان در تالاب شادگان واقع در روستای گردشگری صراخیه اجرایی شد.
النصر باید کار خود را در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند تا در صورت پیروزی، راهی مرحله گروهی شود.
«الهام علی اف» در جلسه اجلاس گروه تماس وابسته به جنبش غیرمتعهد‌ها درباره مبارزه با کووید ۱۹ که امروز پنج شنبه۹ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده، اظهار کرد: «نظم نوین جهانی در مرحله تحول است و تمام جهان اکنون شاهد خطرناک‌ترین تقابل شرق و غرق از زمان جنگ سرد است.»
تیم فوتبال زیر ۲۰ سال ایران مرحله گروهی جام ملت‌های جوانان آسیا را با برتری مقابل قطر آغاز کرد.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران بازی دو تیم ایران و ولز در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ شروع می‌شود. در ادامه حال و هوای متروی دوحه را پیش از آغاز این بازی ببینید.
ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران بازی دو تیم ایران و ولز در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ شروع می‌شود. در ادامه حال و هوای متروی دوحه را پیش از آغاز این بازی ببینید.
تيم ملی عربستان پس از پيروزی هيجان انگيز ۲ بر ۱ مقابل آرژانتين در آغاز مرحله گروهی جام جهانی در اوج خوشحالی است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق اطلاعیه ای اعلام نمود که اولین عرضه خودروی پژو ۲۰۷ را در بورس کالا آغاز می‌کند. در اولین مرحله فروش، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سفیدرنگ در بورس کالا عرضه خواهد شد. این عرضه چه زمانی و به چه قیمتی می باشد؟
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان از این هفته آغاز می‌شود و هیجان بار دیگر به اوج می‌رسد.
جام جهانی 2022 در قطر؛ کمتر از چهار ماه دیگر در دوحه آغاز می شود و ایران در مصاف با تیم های انگلیس – آمریکا و ولز رویای صعود به مرحله گروهی را به نمایش می گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ