در اقدامی تحریک آفرین، گروهی از سناتورهای آمریکا در سفری جنجالی وارد فرودگاهی در تایوان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سناتورهای جمهوریخواه توافق تبادل زندانیان دولت بایدن با ایران را به "مماشات" و دادن "باج" به حکومت تهران تشبیه کرده و از اینکه ایران از پول های آزاد شده چه نوع استفاده ای خواهد کرد، ابراز نگرانی کردند.
سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا درباره پتانسیل استفاده مخرب از هوش مصنوعی با تمرکز روی امکان به کارگیری فناوری در حملات بیولوژیکی هشدار دادند.
دو سناتور آمریکایی درباره الگوریتم هایی که محتوای کودک آزاری جنسی را در اینستاگرام تسهیل و ترویج می کند به مدیر ارشد اجرایی متا نامه نوشتند.
سناتورهای آمریکایی می گویند قطعنامه ای برای در نظر گرفتن استفاده روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به عنوان حمله به ناتو ارائه می شود.
محمد جواد ظریف در کلابهاوس گفت: ترامپ می خواست من را در فرانسه ببیند، اما من اجازه ملاقات نداشتم. یکی از سناتورهای نزدیک به ترامپ، در سفری به نیویورک سراغ من آمد و گفت ترامپ از شما برای حضور در کاخ سفید دعوت کرده وقتی به تهران منتقل کردم و گفتم در صورت عدم موفقیت مجازات را می‌پذیرم اما پیام به مراحل عالی نرسید و در سطوح پایین رد شد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همان‌طور که می‌دانید رئیس‌جمهور بایدن کاملا متعهد است که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند و همان‌طور که بار‌ها گفته‌ایم ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است. اما در حال حاضر چیزی برای اعلام یا به اشتراک گذاشتن در این زمینه نداریم.
هفت تن از کارکنان کنگره و مقامات رسمی دولت آمریکا از برگزاری اولین جلسه محرمانه دولت جو بایدن برای تمامی سناتورها با محوریت ایران خبر دادند؛ جلسه‌‌‌ای که عصر روز گذشته به وقت واشنگتن برگزار شد و طی آن مقامات ارشد این کشور توضیحاتی در خصوص مساله ایران ارائه دادند.ب
دولت آمریکا با تجهیز اوکراین به شبکه‌ای از سنسورها که قادرند منشأ هرگونه حمله اتمی را شناسایی کنند، خود را برای حمله هسته‌ای احتمالی مسکو به کی‌یف مهیا می‌کند.
گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور خواستار توقیف محموله‌های نفتی ایران شدند. سناتورهای آمریکایی خواستار توقیف محموله‌های نفت ایران شدند
گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور خواستار توقیف محموله‌های نفتی ایران شدند. سناتورهای آمریکایی خواستار توقیف محموله‌های نفت ایران شدند
دو سناتور آمریکایی در نامه‌ای به مدیر عامل تسلا، از وی در مورد به اشتراک گذاری تصاویر حساس ثبت شده توسط دوربین‌های خودروهای مشتریان سوال کردند.
میلی به سناتور‌های آمریکائی گفت آمریکا باید نیروی قدس را مورد حمله قرار دهد تا از حمله نیرو‌های مورد حمایت ایران به نیرو‌های آمریکائی در سوریه جلوگیری کند.
شماری از نمایندگان و سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه به بایدن، از نقض شدید و سیستماتیک حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی که در دولت جدید این رژیم وسیع‌تر و شدیدتر شده است، ابراز نگرانی کردند.
شماری از نمایندگان و سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه به بایدن، از نقض شدید و سیستماتیک حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی که در دولت جدید این رژیم وسیع‌تر و شدیدتر شده است، ابراز نگرانی کردند.
سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب، وزیر دفاع این کشور را برای ارسال اف-۱۶ به اوکراین تحت فشار قرار داده اند.
سناتورهای آمریکایی از لایحه حفاظت از داده های آنلاین کاربران منصرف نشده اند. برایان شاتز سناتور هاوایی و ۱۸ سناتور دیگر قانون حفاظت از داده سال ۲۰۱۸ میلادی را دوباره ارائه کردند .
طبق بیانیه یکی از سناتورهای فرانسوی، سنای این کشور کمیسیونی برای تحقیق در مورد بررسی استفاده و استراتژی نفوذ TikTok ایجاد خواهد کرد.
دو سناتور آمریکایی در نامه ای به مالک فیس بوک از دسترسی توسعه دهندگان نرم افزار در چین و روسیه به داده های کاربران آمریکایی سوالاتی پرسیده اند.
سناتورهای آمریکایی به دنبال توقف فروش F-۱۶ به ترکیه بدلیل مخالفت آنکارا با عضویت سوئد و فنلاند در ناتو هستند.
چاک شومر و جان کورنین، سناتورهای آمریکایی مشغول لابی کردن هستند تا دولت این کشور تجارت با تراشه سازان چینی را ممنوع کند.
لایحه جدید سنا در نظر دارد تا تحریم‌های انرژی ایران در سال ۱۹۹۶ را دائمی کند.
سفیر چین در سازمان ملل امروز دوشنبه در واکنش به سفر سناتورهای آمریکایی به تایوان تاکید کرد که به رغم اقدامات تحریک آمیز آمریکا، پکن به دفاع از حق حاکمیت خود ادامه خواهد داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین سفر هیئت آمریکایی به تایوان،اصل زیر بنایی چین واحد را به چالش می کشد.
بنا به اعلام یک منبع رسانه ای در تایوان، گروهی از سناتورهای آمریکایی تا ساعاتی دیگر وارد این منطقه خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ