نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تهران از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مولدسازی دارایی‌ها و خدمات‌رسانی به ایثارگران حمایت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار می رود بانک شهر علاوه بر نقش آفرینی در توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی پایتخت به اجرای پروژه های بزرگ دیگر همچون بزرگراه سازی نیز ورود کند،گفت: خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است.
خانه اندیشمندان علوم انسانی در بیانیه‌ای در پی اقدامات اخیر شهرداری تهران تاکید کرد: مصمم هستیم تا تمام برنامه‌های این خانه طبق اعلام قبلی برگزار شود و وقفه‌ای در روند آن ایجاد نگردد؛ لذا از شورای اسلامی شهر تهران و سایر شخصیت‌های حقوقی و حقیقی که دل در گرو رشد و پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دارند برای ادامه حیات علمی و فرهنگی این مجموعه تقاضای حمایت و کمک داریم.
جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور محمد علی نیکبخت گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و از پیشنهاد وی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی حمایت شد.
مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت:شهر دوستدار اوتیسم نیاز به حمایت شورا دارد و حداقل در چهار پهنه می توان یک خانه را برای خانواده های اوتیسم ایجاد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کم نظیر رهبر انقلاب از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهار ساله محسوب می‌شود.
در حالی اخبار غیررسمی حکایت از برکناری علیرضا جاوید؛ معاون شهردار تهران دارد که رئیس و سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به این خبر اظهار بی‌اطلاعی کردند.
سازمان حمایت در نامه‌ای شرکت‌های خودروساز داخلی و مونتاژی اصلاحیه دستورالعمل شماره ۴۷۳ شورای رقابت را ابلاغ کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران تصمیم شورای رقابت و وزارت صمت در حمایت از تولید را بر تعادل قیمت خودرو در بازار خودرو تاثیرگذار دانست.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هموار کردن راه تشکیل امت واحده و زمینه‌سازی برای حکومت مستضعفین، از آرمان‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.
مجلس شورای اسلامی مصوب کرد سازمان بیمه سلامت نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر اقدام کند.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای‌شهر تهران می‌گوید، شهرداری باید به صورت میدانی بسته به شرایط محیط تقاضای مردم را بسنجد، او تاکید می‌کند که دوچرخه از برنامه شهرداری تهران حذف نشده است: «همچنان دوچرخه به‌عنوان یک مد حمل‌ونقلی مورد حمایت مدیریت شهری است.»
اعضای شورای شهر تهران معادل یک تا پنج روز از حقوق و مزایای خود را به صورت داوطلبانه به حمایت از هموطنان زلزله‌زده اختصاص دادند.
مجلس شورای اسلامی از برنامه های توسعه عمران روستایی در لایحه بودجه سال آینده حمایت می کند.
قزوین- سرمربی شمس آذر قزوین با گلایه از برخی مسئولین استان قزوین گفت: نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر و شهرداری به دنبال حمایت از نماینده قزوین در لیگ آزادگان باشند.
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
«لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، برخی ادعا‌های تکذیب‌شده در خصوص استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین را تکرار کرده و آن را نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت دانست. وی که در نشست شورای امنیت صحبت می‌کرد، افزود که روسیه به استفاده از پهپاد‌های ایرانی علیه غیرنظامیان در اوکراین ادامه می‌دهد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید مجلس حمایت بودجه‌ای خوبی از فوتبال کرده است.
پس از اظهارات وزیر کشور آلمان علیه قطر، شورای همکاری خلیج فارس از دوحه به شدت حمایت کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت:دشمنان داروها را تحریم کردند اما از کشته‌ها و اغتشاشات حمایت کردند.
سخنگوی شورای شهر تهران از فعالیت ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فرهنگی در شهر سامرا خبر داد و گفت: مشاهدات ما از پاکیزگی و خدمات مناسب در این شهر حکایت دارد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: یزیدیان زمان در فلسطین به بدنه نظام و مردم می‌تازند در زمانی که بوق و کرنای حمایت از حقوق بشر مطرح است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتظار داریم کلمبیا از مواضع به حق ایران در شورای حکام انرژی اتمی حمایت کند.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ