ماجرا از جایی آغاز شد که پخش تصاویری از سرور مرکزی سازمان فاوا حکایت از هک گسترده سیستم شهرداری داشت کمااینکه خارج شدن سایت تهران من و تمامی سایت‌های این نهاد غیر دولتی از مدار فعالیت نیز حکایت از همین امر داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورتی که چک یا دسته چک مفقود شده یا به سرقت رفته است، باید برای جلوگیری از آسیب های احتمالی اقدامات قانونی مهمی انجام داد.
سازمان حفاظت محیط زیست با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج، وزش باد گاهی شدید شمال شرقی - جنوب شرقی با حداکثر سرعت ۱۴ متر بر ثانیه و افزایش ارتفاع امواج در سواحل ۱.۵ متر و دور از سواحل تا ۲ متر در استان‌های خوزستان و بوشهر در شمال و مرکز خلیج فارس از اوایل وقت دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس خبر داد.
اگر بازار با یک سرعت سریع به نقطه حمایت برسد، احتمال بازگشت به روند صعودی قوت خواهد گرفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از خلوتی معابر و بزرگراه های شهر تهران خبر داد و گفت احتمال تصادفات به دلیل افزایش سرعت برخی رانندگان وجود دارد.
دانشگاه منچستر اعلام کرد احتمالا داده های آن طی یک حمله سایبری به سیستم رایانه هایش کپی شده است.
در صورت قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان، احتمال اینکه ارلینگ هالند در رقابت برای توپ طلا از لئو مسی سبقت بگیرد، بالا خواهد رفت.
از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.
گل چهارم نیوکسل در برابر اورتون احتمالا دربردارنده بهترین حرکت انفرادی در طول این فصل از رقابت های لیگ جزیره بود.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به همراه طلاهایش به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
از امروز تا یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان به ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز بعدازظهر تا روز یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان (به ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی) احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
مصطفی با پلیس تماس می‌گیرد و آن‌ها شروع به جست‌وجو می‌کنند تا اینکه به ردپایی که در برف جا مانده است می‌رسند. پلیس و مصطفی، از ردپا عکس می‌گیرند و همین سرنخ، به شناختن سارق احتمالی کمک می‌کند.
این مدل هوش مصنوعی همچنین نشان داده است که اگر انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به سرعت کاهش پیدا کند بطوری که تا سال ۲۰۷۶ به صفر برسد، شانس رسیدن به گرمای ۲ درجه سانتیگراد تا سال ۲۰۵۴ به میزان یک به دو است و احتمال رسیدن به این گرما بین سال‌های ۲۰۴۴ تا ۲۰۶۵ نیز دو به سه است.
بیماری آلزایمر چندین دهه قبل از شروع علائمی مانند از دست دادن حافظه شروع می شود. از اینرو تشخیص زودهنگام احتمال کاهش سرعت بیماری با دارو را افزایش می دهد.
قالیباف گفت: ما اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم و بر اساس توافق صورت گرفته قرار شده دولت به سرعت در دی ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند و از آنجا که از ۱۵ آذر ماه نیز گذشته است، بودجه چنددوازدهم ضمیمه لایحه بودجه شود. برنامه ششم توسعه یک بار و برای یک سال تمدید شده است و ما اجازه نداریم که مجدداً برنامه را تمدید کنیم.
تبریز- رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به پایداری هوا و سرعت کم وزش باد تا پایان هفته، احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه از مواردی است که رانندگان در هنگام بارندگی باید به آن توجه کرده و رعایت کنند که اگر در یک لحظه خودروی جلویی مجبور به ترمز شود، چون مسافت توقف بیشتر می‌شود و احتمال سُر خوردگی نیز زیاد می‌گردد خطر تصادفات بیشتر می‌شود.
در پی حمله هکری به سرویس ارائه دهنده بستر ارتباطی برای ارتش استرالیا، وزیر دفاع این کشور از احتمال به سرقت رفتن اطلاعات شخصی افراد خبر داد.
دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: قطعا تا زمانیکه خاموشی و پایان اپیدمی کرونا از سوی مجامع بین‌المللی مانند سازمان جهانی بهداشت و ... اعلام رسمی نشود، همچنان خطر بالقوه‌ای است که وجود دارد. وضعیت موجود شکننده بوده و می‌تواند به سرعت در حد چند روز بازگشت داشته باشد. از طرفی به نظر می‌آید که سطح حساسیت جامعه در برابر کرونا، با کاهش سطح واکسیناسیون، بالا می‌رود و وقتی افراد حساس جامعه بالا رود، استعداد ابتلا در آن‌ها نیز بالا می‌رود.
درحالیکه امروز اعلام شد سرجینیو دِست موافقت خود را با پیوستن به منچستریونایتد اعلام کرده ولی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند احتمال انتقال او به ویارئال بیشتر است.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
از آنجا که شگرد و نوع سرقت‌ها به لحاظ اطلاعاتی که شاکیان در اختیار مأموران قرار داده بودند مشابه یکدیگر بود و تنها تفاوت آن در نوع خودروی سارقان بود از این‌رو مأموران به این نتیجه رسیدند که سرقت کار یک باند است. به این ترتیب پلیس با قرار دادن طعمه در مسیر‌های احتمالی سارقان موفق شد آن‌ها را در یک عملیات تعقیب و گریز شناسایی و دستگیر کند.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.
احتمالا متا (شرکت مادر فیس بوک) اطلاعات حساس پزشکی کاربران را بدون رضایت شان جمع آوری کرده است و در همین راستا با دو شکایت روبرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ