فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه چندی قبل قتلی در مهدیشهر رخ می دهد و فرد قاتل به شمال کشور متواری می شود، گفت: این فرد حالا خود را تسلیم پلیس کرده است.
غفوری گفت: شامگاه گذشته یکی از ماموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می‌دهد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می‌کند، اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به طفره رفتن و داد و فریاد و پس از پیاده شدن به سمت مامور حمله ور شده و مامور را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.
دستگیری سارق موبایل سابقه دار توسط گروه تجسس کلانتری ۱۵ سناباد مشهد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
قاضی ویژه قتل پس از ورود به موضوع دستور پلمب آن واحد را صادر کرد از به زندان فرستادن عامل اصلی این میهمانی که محل را اجاره کرده خبر داد
یک نماینده مجلس می گوید: من فکر نمی کنم لزوما هرکسی که مثلا شُل حجاب، کم حجاب و یا بی حجاب است حتما می خواهد ضد انقلاب باشد و حرکت خود را ضد انقلابی بداند.نه. من فکر می کنم با تجاربی که ما در حوزه حقوقی داریم آنچه که کمیسیون ما ارائه خواهد داد پُر پیمان و کامل خواهد بود.
یک مرد نقابدار مسلح به چاقو و تفنگ، یک زن و ۲ افسر پلیس را در استان مرکزی ژاپن در ناگانو کشت.
مرکز اطلاع رسانی پلیس ری اعلام کرد در راستای اجرای طرح مبارزه با بی‌حجابی (قانون عفاف و حجاب) سفره خانه «الماس ری» در شهرری امروز توسط ماموران پلیس امنیت پلمب شد.
ویدئویی از دوربین های مدار بسته که نجات جان یک شهروند توسط پلیس را نشان می دهد پر بازدید شده است.
رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه‌ای در آمل نسبت به فرد آمر به معروف و ناهی از منکر که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود، داروخانه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.
امروز چهارشنبه یک نیروی پلیس عراق در جریان یک حمله مسلحانه در پایتخت این کشور، کشته شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز گفت: با اقدام سریع مأموران پلیس، دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز گفت: با اقدام سریع مأموران پلیس، دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت.
قضاوت دیدار حساس آلمان و اسپانیا به دنی ماکلی، داور مشهور هلندی سپرده شد.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: سرهنگ تورج اردلان از مدافعان امنیت شهرستان بانه دقایقی پیش در بیمارستان ولیعصر تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بر اثر حمله راکتی به استان «کیلیس» در مرز میان ترکیه و سوریه، یک سرباز و ۸ پلیس این کشور زخمی شدند.
بر اثر حمله راکتی به استان «کیلیس» در مرز میان ترکیه و سوریه، یک سرباز و ۲ پلیس این کشور زخمی شدند.
بر اثر حمله راکتی به استان کیلیس در مرز میان ترکیه و سوریه، یک سرباز و ۲ پلیس این کشور کشته شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: جسد یک نفر دیگر را هم پس از خاتمه اتفاقات امروز سنندج به یکی از بیمارستان های این شهر منتقل کرده‌اند که مکان کشته شدن او هنوز مشخص نیست.
در ادامه دهنوی در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان گفت: درباره اتفاقات اخیر دانشگاه ها و بحث ممنوع‌الورود شدن و نوع برخوردها با دانشجویان که از سوی دانشگاه و دولت انجام می‌شود، لازم است توضیحاتی را ارائه کنم؛ واقعیت این است که «از ماست که برماست»؛ حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد؛ پس ما باید خودمان حرمت دانشگاه را حفظ کنیم.
فرمانده انتظامی شهرستان بمپور افزود: متاسفانه این حادثه موجب به شهادت ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه شده است.
رحیمی با اشاره چگونگی شهادت یک مامور پلیس گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.
نماینده میناب در مجلس با بیان اینکه موضوع فوت خانم امینی در عالی‌ترین سطح در قوه قضائیه در حال بررسی و رسیدگی است، گفت: در این ماجرا پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و می‌کند.
سارق منزل بعد از دستگیری با چاقو به استواریکم امیر کیوان لو حمله می کند و او را به شهادت می رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ