مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ۸۹۹ شکایت واصله نسبت به واحدهای صنفی متخلفی در سطح داشتیم که ۳۴ واحد متخلف پلمب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ میلیون نفر شب اقامت در مراکز اقامتی گیلان به ثبت رسیده است.
در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۳۴ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
میامی- رئیس کل دادگستری استان سمنان از احیای یک واحد تولیدی راکد با حمایت های قضایی در میامی خبر داد و گفت: ۳۴ اشتغال با راه اندازی این واحد، ایجاد شده است.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان گفت: ۳۴ نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان دستگیر شدند.
مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار در اطلاعیه ای اسامی ۳۴ کسب‌وکاری که اتصال صوری به درگاه ملی مجوزها داشته ‌اند را اعلام کرد.
۳۴ پروژه عظیم آب و برق در استان خوزستان با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
شاخص کل با رشد ۳۴ هزار واحدی توانست در آخرین روز معاملاتی هفته اول فروردین تا آستانه فتح قله تاریخی برود اما تا فتح قله فعلاً ناکام ماند.
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۹ فروردین) با ۳۴ هزار و ۳۰۳ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۸ هزار واحدی ایستاد.
وزیر صمت گفت: سامانه‌ای راه‌اندازی شده تا ۳۴ هزار تجهیزات صنعتی در داخل ساخته شود که اکنون ۲۴ هزار تقاضا برای ساخت ثبت شده است.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از انفجار گاز در سه واحد مسکونی در شهرستان خرمشهر خبر داد.
راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از امروز طرح فجر تا عیدفطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه خواهد داشت و ۳۴ قلم کالا تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی خواهند داشت.
محمد‌جواد مظفر گفت: هر کاری کردم، آقای میرحسین حاضر به مصاحبه نشد. گفتم ببین من در کتاب می‌نویسم که تو حاضر نشدی گفتگو کنی. حالا این را در پرانتز بگویم؛ بعد از وقایع و سال‌های بعد که از ماجرا‌ها گذشته بود، هروقت من را می‌دید می‌گفت که خوب از دستت در رفتم‌ها.
منابع آماری در فلسطین گزارش دادند که طی ۲۹ روز ابتدایی سال جاری میلادی، ۳۴ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.
متاسفانه اصلا در قاموس این دولت قناعت تعریف نشده است. البته در دولت قبول هم نبود، اما در این دولت به مراتب بیشتر است. دولت می‌تواند از منابع داخلی هم کسب درآمد کند. به عنوان مثال همین پشت هتل آزادی، شهرک سامان است که متعلق به نهاد ریاست جمهوری است و عملا یک سری رانتخوار از آن استفاده می‌کنند. یا همین سازمان برنامه در کوچه تابان خیابان جردن، ۳۴ واحد آپارتمان دارد که در حال خاک خوری هستند. همه نهاد‌ها هم از این ساختمان‌ها و شهرک‌ها دارند. خب این‌ها را می‌توان به مزائده گذاشت و کسب درآمد کرد
منابع محلی مصر از کشته شدن ۱۸ نفر و زخمی شدن ۱۶ نفر دیگر بر اثر سانحه سقوط اتوبوس در کانال آب در استان «الدقهلیه» در شمال شرقی قاهره خبر دادند.
شاخص کل در ابتدای معاملات تا نیم ساعت از معاملات ۳۰واحد ریزش داشته است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون برای نیمی از دانش آموزان، معلم ورزش داریم؛ کمبود نیروی انسانی به ویژه در حوزه تربیت بدنی و تحقق ساخت زیستی بدنی از جمله چالش‌های جدی ماست.
سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ۱۶ هزار متر مربع شامل ۳۴ فضای ورزشی جدید به ظرفیت آموزش و پرورش استان افزوده خواهد شد.
شاهرود- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری ۳۴ نفر در سوانح رانندگی برون شهری استان جان باختند، گفت: این میزان به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ۳۷ دشت آبی در خراسان رضوی ۳۴ دشت در وضعیت ممنوعه قرار دارد.
بازار امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در یک ساعت ابتدایی چندان به مانند روز‌های گذشته چنگی به دل نمی‌زند و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد رشد داشته است و شاخص کل هموزن نیز ۰.۱ درصد کاهش را تجربه کرده است. در این بازار، اما گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر توانسته است عملکرد خوبی را داشته باشد و نظر حقیقی‌ها را به خود جلب کند. این نماد غذایی را بخریم؟
رابطه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در سال جدید وارد فاز تازه‌ای شده، به طوری که این روز‌ها درخواست استیضاح ۴ وزیر در هیات رییسه دریافت و استیضاح وزیر صمت هم پس از کش و قوس‌های فراوان هفته گذشته اعلام وصول شد. بر اساس قانون هیات رییسه مجلس درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت را که ۳۴ امضا داشت به کمیسیون تخصصی صنایع و معادن ارجاع داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ