بندرعباس - معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: از اسفند ۱۴۰۱ تا ابتدای اردیبهشت، سه هزار و ۷۷۶ واحد صنفی متخلف در کشور پلمب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیشنهاد اعتبار ۳۷۶ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح به زراعی در این استان خبر داد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از پایان عملیات رفت حجاج بیت الله الحرام خبر داد و تعداد پرواز ها، حجاج اعزامی و متوسط تأخیر پروازی در این عملیات را اعلام کرد.
سرپرست بانک مسکن در خصوص روند ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون به این منظور یک میلیون و ۱۴ هزار و ۳۷۶ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.
هلال احمر اعلام کرد؛ ۳۷۷ هزار و ۱۰۵ نفر مهاجر افغانستانی، سال گذشته هنگام خروج از ایران، در گذرگاه مرزی دوغارون، آموزش‌های لازم در زمینه خطرات مین فراگرفتند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش پنج درصدی سفرها در طرح نوروزی سال جاری در مقایسه با سال گذشته گفت: از ابتدای طرح ۶۳ هزار و ۳۷۶ مورد تصادف رخ داده است.
وزیر کشور ترکیه از پرداخت خسارت جزئی، متوسط و سنگین به یک میلیون و ۳۷۷ هزار خانوار آسیب دیده از زلزله اخیر خبر داد و افزود: پرداخت خسارت به ۱۲۱ هزار خانوار دیگر نیز در دست اقدام است.
معاملات امروز سرمایه با اصلاح مواجه شده و خودرویی ها در این میان لیدر بازار نام گرفتند.
نواک جوکوویچ، با ۳۷۷ حضور در صدر جدول رده‌بندی تنیس جهان به رکورد اشتفی گراف، اسطوره تنیس آلمان رسید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۸ تن از ایشان وخیم است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از افزایش ۲۷ نفر مبتلای دیگر به جمع آنفلوآنزایی‌های استان طی مدت ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: تا روز نهم آبان ماه، آمار مبتلایان ۳۷۷ نفر بود که این رقم تا روز دهم همین ماه به ۴۰۴ نفر رسید.
شاخص کل دیروز توانست با رشد ۰.۱۱ درصدی خود را به سطح یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۲ واحد برساند و شاخص کل هموزن نیز با ثبت ۰.۴۶ مثبت و عملکرد بهتر از شاخص کل به سطح ۳۷۷ هزار و ۹۴۳ واحد رسید. در گفتگو با علی عصاری کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی روند بورس در آخرین روز معاملاتی این هفته پرداخته ایم.
منابع فلسطینی اعلام کردند که از صبح امروز ۳۷۷ شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان، یورش برده اند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۱۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۷۷ هزار و ۹۱۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۱۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۷۷ هزار و ۹۱۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس تهران امروز یکشنبه، ۲۷ شهریورماه با ۱۱ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۳۷۷ هزار واحدی ایستاد.
سخنگوی سازمان اورژانس با بیان اینکه ۸۹۷ نفر بر اثر حوادث ترافیکی مصدوم شدند، گفت: ۱۳ هزار و ۳۷۷ نفر دچار گرمازدگی شده اند.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۸۶ تن از ایشان وخیم است.
فوتی‌های ناشی از کووید ۱۹ از ۲۰۴ نفر در هفته اول مرداد به ۳۴۱ نفر در هفته دوم مرداد و میزان بیماران بستری‌ها از ۷ هزار و ۳۷۶ نفر به ۱۰ هزار و ۶۳۴ بیمار رسیده است.
مدیرعامل فرابورس ایران به جلسه اخیر سازمان خصوصی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی که برای تعیین‌تکلیف عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها برگزار شد، اشاره کرد و گفت: برخی مراحل برای تکمیل فرآیند عرضه سهام، باقی‌مانده که اگر به صورت منظم پیش برود، طی هفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آتی شاهد درج نماد و عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در بازار پایه فرابورس هستیم
نماینده ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: کارگروه ویژه سهام عدالت پیگیر واریز سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت برای سهامداران است.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ