نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سه واحد صنفی متخلف در شهرستان نیشابور با دستور و حکم قضائی پلمب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تشیع شهدای واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان امشب در تهران و در ۳ هیات بزرگ برگزار می شود.
زاهدان- بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان، سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
واحدصنفی کافه ونیز، کافه لیان واقع در خیابان رسالت، کافه چوبی جنب پل رسالت، کافه دوچرخه، باشگاه ورزشی بدنسازی واقع در خیابان رسالت شمالی از واحد‌های صنفی هستند که به علت عدم رعایت نمودن شئونات اسلامی و کشف حجاب‌های صورت گرفته، پلمب شده‌اند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: خدمات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۳ راهبر فنی، اجرایی و نظارتی تعریف شده و در حال انجام است.
دستگاه قضا در سال ۱۴۰۱، به صورت عملی و جدی به میدان حمایت از کار و کارگر وارد شد که در نتیجه این اقدامات، موفق به جلوگیری از تعطیلی ۳ هزار و ۴۸۵ واحد تولیدی شد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران، خبر داد.
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن تشریح دلایل صعود این بازار در ماه‌های گذشته، شاخص سه میلیون واحدی در سال جاری را دور از دسترس ندانست.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی این مجموعه جهت جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۳ میدان اصلی پایتخت خبر داد.
رودبار- رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار از پلمب سه واحد آلاینده صنعتی با دستور دادستان این شهرستان خبر داد.
ایرانشهر- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۳ نفر خبر داد.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از انفجار گاز در سه واحد مسکونی در شهرستان خرمشهر خبر داد.
معاون وزیر اقتصاد از شناسایی ۹۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از ۳ میلیون واحد صنفی و ۳۰۰ هزار شرکت اقتصادی فعال طی ۳ سال گذشته خبر داد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۱۲ تیم از کارشناسان فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با حضور در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان خوی به ادامه روند بازسازی واحد‌های مسکونی احداثی آسیب دیده از زلزله ۱۳ مهر در این شهرستان نظارت دارند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری ۳ اخلالگر ارزی طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.
گزارشی از کشف ۳ هزار واحد سرم و برخی داروهای کمیاب در ساختمانی در مرکز تهران و فروش آن در فضای مجازی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه تکمیل و بهره برداری ۳ هزار واحد شهری تا قبل از اتمام سال جاری خبرداد
مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان گفت: با تحویل این واحد، حدود ۱۳ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری کشور تزریق می‌شود.
تعمیرات اساسی سه واحد عملیاتی پالایشگاه نفت اصفهان برای نخستین بار در کشور به‌منظور استفاده بهینه‌ از زمان به‌صورت هم‌زمان آغاز شد.
معاون تولید نیروگاه شهیدمفتح همدان از وارد مدار شدن واحد شماره 3 این نیروگاه پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای خبر داد.
اراک- رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در کشور با کمک دستگاه قضا از تعطیلی و ورشکستگی نجات یافتند.
کاشمر ـ استاندار خراسان رضوی از آغاز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن خبر داد.
کاشمر ـ استاندار خراسان رضوی از آغاز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن خبر داد.
در گذشته بیش از ۴۳ واحد کارخانه سنگبری بزرگ در محدوده ناحیه ۳ که شامل پایین بزرگراه بعثت و بیشتر در کوچه‌های اول و دوم وجود داشت که بیشترشان یا تعطیل شده‌اند یا تغییرکاربری داده‌اند یا اینکه به شکل نمایشگاهی انواع سنگ‌های ساختمانی را می‌فروشند. شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری نیز به دنبال ساماندهی اصولی صنایع سنگ در مناطق همجوار از جمله ۱۲، ۱۵، ۲۰ و... است و قرار شده که نقاط پیشنهادی برای انتقال آن‌ها معرفی شود.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: حدود ۳ هزار واحد مسکن نیمه تمام ویژه خانواده‌های معلول در این استان وجود دارد که باید امسال به تکمیل این واحدها اقدام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ