کرج- وقتی شبکه‌های معاند رزمایش بسیج در کرج را حمله پهپادی به مخاطب القا می‌کنند و اینگونه رسوا می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: اظهارات خاتمی، مبنی بر این که چالش اصلاح‌طلبان را میدان ندادن نظام وانمود می‌کند، نشانه تداوم بی‌صداقتی است و گرنه او بهتر از هر کس می‌داند چالش این طیف، یکی اختلافات جدی در درون آنهاست مبنی بر این که بالاخره می‌خواهند زیر چتر نظام باشند یا بیگاری به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدهند؛ و دوم، آسیب بزرگی که کارنامه آن‌ها به اعتماد مردم زده است.
روزنامه اطلاعات، لوگوی قدیمی خود را احیا کرد و با یونیفرم جدید منتشر شد. در نوزدهم تیر ۱۳۰۵، نخستین شماره روزنامه اطلاعات به صورت تک برگی به سردبیری عباس مسعودی در تهران منتشر شد. روزنامه اطلاعات قدیمی‌ترین روزنامه در حال انتشار ایران است.
وزیر منابع آبی عراق بر زبان گفتگو و دیپلماسی با طرف ترکیه ای برای حل مشکل آب در عراق تاکید کرد.
دولت کانادا در ادامه اقدامات خصمانه خود تحریم‌های جدیدی علیه مقام‌های ایران وضع کرد.
معاون دیوان عدالت اداری با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۵ قانون جدید تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری، گفت: طبق این تبصره از قانون، دستگاه‌ها و ماموران دولتی و حاکمیتی مکلف هستند که هرگونه تصمیم‌گیری در مورد افراد را به آنها ابلاغ کنند زیرا این تصمیمات برای اشخاص دارای آثار حقوقی از منظر بازه زمانی قابل اعتراض است.
مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
نمی توان پذیرفت که در آغاز هفته، شورای رقابت برای هفده خودروی مونتاژی، قیمت جدید مشخص کند اما تا به امروز سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص ضمانت اجرایی آن بدون پاسخ باشد و اینکه تکلیف مردمی که در هفته های گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند چه خواهد شد و کدام نرخ مبنای محاسبه است!
آنطور که مرسدس بنز وعده داده، سلول‌های باتری EQG به‌لطف تکنولوژی نوین Sila Nanotechnologies بیست الی چهل درصد چگالی انرژی بیشتری خواهند داشت.
برخی شهروندان اخیرا از تخلف جدیدی در برخی جایگاه‌های سوخت خبر می‌دهند که عجیب‌تر و پیچیده‌تر از پدیده‌های قبلی است.
یانگ می‌گوید: «هواوی میت ایکس۳» دارای صفحه نمایش ۷.۸۵ اینچی تاشو خواهد بود که ۰.۱۵ اینچ کوچک‌تر از صفحه نمایش تاشو Mate X۲ (تصویر بالا) است. با این حال، قطر صفحه نمایش پوشش ثابت باقی می‌ماند و همان ۶.۴۵ اینچ خواهد بود.»
رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به برنامه هایی که برای تحول این فدراسیون در نظر گرفته است گفت: در بخشی از طرح جدید ما احکام کاغذی جای خود را به احکام دیجیتالی خواهد داد.
در شنبه افتخار و امید ۵۰۰ دستگاه موتور برقی تازه به ناوگان موتوری پست تحویل داده شد.
رضا اسدی این روزها تبدیل به مهاجم فیکس تراکتور شده و پاکو خمس می‌گوید حتی در صورت خرید مهاجم خارجی، او باید با اسدی رقابت کند.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره عوامل موثر در بروز تصادفات،برخی قوانین نیاز به بازنگری با شرایط جدید دارد
جواد نکونام سرمربی فولاد می گوید در پست هایی که به بازیکن نیاز داریم، در حال مذاکره با نفرات جدید هستیم.
مراکش در روز پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 برگی جدید از تاریخ را به نام خود زد.
قیمت دلار توافقی در معاملات امروز با افزایش نرخ به کانال تاریخی ۳۴ هزار تومان رسیده است.
شرکت هوندا موتور ژاپن دومین مدل از خط خودروهای برقی جدید خود را که فقط در چین تولید می‌شود رونمایی کرد که بخش خودروهای الکتریکی در حال رشد سریع بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را هدف قرار می‌دهد.
یک شرکت تجاری از راه اندازی خط تولید جدیدی برای باتری‌های خودروهای برقی خبر داده که با شارژ کامل آنها یک خودرو می‌تواند تا ۹۶۵ کیلومتر را طی کند.
کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام «کیا ری» را در سال ۲۰۱۱ به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون قصد دارد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.
وزیر علوم بیان کرد: تدریس در دانشگاه و مدارس یک تخصص است و فعالان این حوزه باید مهارت کافی را داشته باشند و تنها مدرک کافی نیست، بلکه طرح سوال، شیوه ارتباط با استادان و دانش آموزان و ... مهم است تا تاثیر گذاری زیادی را شاهد باشیم و لازم است که برای آن‌ها کلاس‌های تخصصی را برگزار کنیم و در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشیده ایم که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
عدالت آنگاه تحقق می‌یابد که حق هرصاحب حقی به او داده شود و کدام حق بالاتر از حق حاکمیت انسان بر سرنوشت خود که اگر بود فساد از میان برمی خیزد و فقر و محرومیت و تبعیض محو می‌شود و پیشرفت همه جانبه رو می‌نماید و مقاومت و مقابله در برابر کژتابی ها، بدرفتاری‌ها و توطئه‌هایی که از بیرون و درون بهروزی مردم و اعتلای میهن را هدف قرار می‌دهد پدید می‌آید و پایدار می‌شود.
اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه اعلام کرد به شدت نگران تخفیف‌های مالیاتی پیشنهادی برای خرید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ