مراکش در روز پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 برگی جدید از تاریخ را به نام خود زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، برای خداحافظی با هم‌بازی‌های سابقش در تاتنهام از گروه واتس‌اپی بازیکنان این تیم استفاده کرد تا دور از چشم رسانه‌ها با آنها خداحافظی کند.
کمبود مهاجم در پرسپولیس می تواند یکی از نقاط منفی بارز آنها در بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر باشد.
نتایج پیش‌بینی‌های اولیه بنگاه‌های شرط‌بندی نشان می‌دهد آنها معتقدند فصل آینده منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شده و منچستریونایتد و چلسی بین چهار تیم اول جدول حضور نخواهند داشت.
در دوره علی آبادی گروه مپنا برای چندین سال بزرگترین صادر کننده نمونه و ممتاز صنعتی کشور لقب گرفت که تقریبا همه آنها در حوزه دانش بنیان بوده است. کاری که با استخدام و حفظ نیروی جوان و نخبه داخلی ممکن شد.
در گذشته نه چندان دور، موج‌های پروپاگاندا بر پایه متن‌ها و پیام‌های از پیش نوشته شده یا گروهی از افراد که به آن‌ها پول پرداخت شده بود، بنا می‌شد، اما اکنون فناوری‌هایی نظیر ChatGPT دورنمای ایجاد یک موج تبلیغاتی دروغین به وسیله ربات‌ها را به کلی تغییر داده‌اند.
رئیسی گفت: اینکه سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد فشار‌های حداکثری ما به ایران مفتضحانه شکست خورده است، نشان از این دارد که دانشمندان ما توانسته‌اند تحریم‌ها را دور بزنند و آن‌ها را خنثی کنند. اما به این کار‌هایی که انجام شده نباید بسنده کرد بلکه باید گام‌های بلندی برای آن برداشت.
اصفهانی‌ها کاملا بی‌تاب قهرمانی در دوره بیست و دوم لیگ هستند و این موضوع را می‌توان حتی در رفتار احساسی و غیرحرفه‌ای امدادگران و دیگر اعضای آنها هم دید.
طالبان از کشف ۷۵ سکه و یک کوزه که مربوط به دوره ساسانیان است در استان بغلان خبر داده و آنها را به نمایش گذاشت.
الکاظمی گفت: جسد صدام را بین خانه من و خانه المالکی انداختند. گروهی از نگهبانان را دیدم که جمع شده بودند و از آن‌ها خواستم به خاطر احترام به مرده از جسد دور شوند. المالکی شبانه دستور داد که جسد صدام به یکی از رهبران عشیره الندا که عشیره صدام بود، تحویل داده شود. عشیره وی در منطقه سبز بغداد جسد او را تحویل گرفتند. صدام در تکریت دفن شد. بعد از ۲۰۱۲ که داعش بر این منطقه سیطره یافت و دست به نبش قبر صدام زد و جسد وی به مکان محرمانه‌ای منتقل شد که هیچ کسی تاکنون نمی‌داند، کجاست.
پوتین این جنگ را با ارتشی به سبک دوران استعمار ادامه می‌دهد. روس‌ها از خانواده‌های مرفه از سربازی طفره می‌روند یا از روسیه فرار می‌کنند و ارتش روسیه و گروه واگنر را مجبور می‌کنند از میان اقلیت‌های قومی - لزگین‌ها، آوارها، بوریات‌ها، تاتارها، چوواش‌ها و ... سربازگیری کنند. اما از آنجا که روسیه به طور تاریخی این اقوام را سرکوب کرده است، این تصور که آن‌ها وفاداری واقعی به دولت روسیه داشته باشند، دور از ذهن است.
تیم ملی ایران در این دوره از مرحله گروهی صعود کرد اما به سه قدرت اروپایی برخورد کرد که بازی با آنها می‌تواند تجربه گرانبهایی برای هندبال ایران باشد.
اینکه کشوری تنها با چهار میلیون نفر جمعیت تا کنون در شش دوره حضور در جام جهانی موفق شده سه مدال این رقابتها را به گردن بیاویزد خارق‌العاده است.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
صهیونیست‌ها در قطر احساس خوبی ندارند. این جمله‌ای است که با رسیدن مسابقات به دور دوم گروهی، از سوی رسانه‌های صهیونیستی و خبرنگارانشان شنیده می‌شود چون هیچ ملیتی حاضر به مصاحبه با آنها نیست.
با شکست مقابل لهستان، رویاپردازی بزرگ عربستانی‌ها به خطر افتاد. آنها در پایان دور دوم مرحله گروهی به رده سوم سقوط کردند.
ضرغامی با اشاره به جذابیت‌های معماری یزد و توجه به جنبه‌های جنسیتی معماری یزد عنوان کرد: حقوق زنان در بطن فرهنگ مردم یزد و حتی معماری آنها وجود داشته است و خارجی‌ها که در این شهر قدم می‌زنند، متوجه این موضوع می‌شوند.
شاگردان روبرتو مارتنیز با کسب پیروزی مقابل کانادا به عنوان صدرنشین راهی دور دوم مرحله گروهی شدند.
وحید امیری و مهدی ترابی از فرم ایده‌آلی که از آنها سراغ داریم دوره شده‌اند.
وزیر دفاع عراق در نشست مشترک با حضور فرماندهان و مقامات ارشد نظامی این کشور از آنها خواست درگیر فتنه نشوند و در حمایت از گروهی علیه گروه های دیگر موضع گیری نکنند.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.
وی تأکید کرد: در پرانتز باز دوره جدید مشارکت مخاطب بالاتر است؛ آنها می توانند در هفته رأی بدهند و در طول هفته مشخص کنند که نظرات کدام کارشناس ما را بیشتر پذیرفته اند و کارشناسان به کدام پیشنهادی که مخاطب داده اهمیت بیشتری بدهند و انتخاب کنند که حرف ویژه آن هفته یا چهره ویژه آن هفته یا نفر ویژه آن هفته چه کسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ