شرکت هوندا موتور ژاپن دومین مدل از خط خودروهای برقی جدید خود را که فقط در چین تولید می‌شود رونمایی کرد که بخش خودروهای الکتریکی در حال رشد سریع بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را هدف قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نهایت سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ می‌تواند با رم بیشتر عرضه شود. مدل قبلی این محصول حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم عرضه شد اما احتمال دارد نسخه‌ی جدید با رم ۶۴ گیگابایت نیز دردسترس قرار گیرد.
مسعود زمانی می‌گوید: یک موضوعی صحت دارد و آن این است که درآمد دولت از پهنای باند بیشتر شده است. همراه اول و ایرانسل از محل استفاده مردم از فیلترشکن‌ها درآمدشان افزایش یافته، چون دائما ترافیک بین‌المللی به مشتریان عرضه می‌کنند. پس بنابراین به صورت غیرمستقیم از فروش فیلترشکن‌ها و فیلترینگ بهره برده‌اند. اگر برخی دوستان، اینترنت را فیلتر کردند تا درآمدزایی از فروش فیلترشکن داشته باشند تصمیم درستی نیست، چون راهکار بهتری هم وجود داشت تا بتوانند درآمدزایی کنند.
برلیانس V۷ یک SUV شگفت‌انگیز همه‌جانبه، با تجهیزات BMW عرضه می‌شود که قطعاً برای رانندگان شادی زیادی به همراه خواهد داشت. برلیانس V۷ در انواع ۵ نفره یا ۷ نفره با قدرت ۲۰۴ اسب بخاری ارائه شده توسط موتور بی‌ام‌و N۱۸ (نسخه پرینس) عرضه می‌شود. البته ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و کمک راننده دارای گواهینامه BMW هستند!
تویوتا مدت‌ها تلاش کرده است تا از ارتباط خود با گروه‌های تروریستی فاصله بگیرد و علناً از تحقیقات وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد چگونگی افتادن خودرو‌های آن‌ها به دست تروریست‌ها حمایت کرده است. این خودروساز همچنین در سال گذشته با عرضه مدل ۲۰۲۲ تویوتا لندکروزر که طولانی‌ترین مدل این شرکت است، سیاست جدیدی را اعلام کرد.
انتظار می‌رود مدل وانیلی با قیمت ۸۹۹ یورو با پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr ۴۰ Ultra پیش بینی می‌شود.
اولین محصولات Realme که شاهرخ خان تبلیغ خواهد کرد Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ هستند که حدود چند هفته پیش در چین معرفی شدند و قرار است در ماه ژوئن در بازارهای بین المللی - از جمله هند - عرضه شوند.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
سامسونگ گلکسی A54 در آستانه عرضه به بازار قرار دارد؛ چرا که مدل نسل قبلی آن در ماه مارس سال 2022 عرضه شد.
اپل آماده عرضه یک آی مک ۲۴ اینچی جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ است. این شرکت ساخت دو مدل جدید آی مک را به مرحله پایانی رسانده است.
سخنگوی وزارت صمت از عرضه دو مدل از چانگان در اولین عرضه خودروهای وارداتی خبر داد.
چهارشنبه هفته گذشته، شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی اعلام کرد که قصد عرضه کلکسیون جدید NFT خود را دارد. این آثار دیجیتال از ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) بر روی پلتفرم VeVe عرضه خواهند شد. در این کلکسیون، آثار دیجیتال مدل لامبورگینی هوراکان STO عرضه خواهند شد که هر کدام ویژگی‌های ظاهری خاصی خواهند داشت.
شیائومی احتمالا آخرین مدل قفل درب هوشمند را بیستم فوریه در بازار‌های جهانی عرضه می‌کند.
فراری قرار است اولین مدل الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند. استفاده از موتور الکتریکی باعث می‌شود خودرو تقریبا بی‌‌‌صدا باشد. اطلاعاتی که از اختراع جدید منتشر شده است، نشان می‌دهد که فراری قصد دارد بین دو چرخ عقب بلندگو بگذارد تا صدای مشهور موتورش را پخش کند.
اظهارات مدیر ارشد اجرایی اپل نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد یک آیفون گرانقیمت تر در سال جاری میلادی عرضه کند.
فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در نشست تخصصی "پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت" گفت: با ورود بازیگران جدید در عرصه صنعت پرداخت و ترغیب سرمایه گذاران از طریق مدل های مختلف کسب‌ وکار، در آینده اقتصاد دیجیتال، این بانک‌ها هستند که کار را در دست خواهند گرفت و برجسته خواهد شد.
پنج مدل از محصولات پرمتقاضی گروه بهمن در بخشنامه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده آذر ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.
اپل قصد دارد طی ماه‌های آینده مدل جدیدی از رایانه مک پرو به نام ام ۲ را عرضه کند که پردازنده مرکزی آن ۴۸ هسته‌ای خواهد بود.
فیلیپس یک مانیتور ۲ در یک با شماره مدل B1D5000 در چین عرضه کرده که یکی از آنها ۲۳.۸ و دیگری ۱۳.۳ اینچی است.
سونی به تازگی عرضه نسخه اصلاح شده PS۵ را آغاز کرده است. تغییر عمده‌ای که در مدل اصلاح شده PS۵ به چشم می‌خورد، مادربرد ارتقاء یافته آن است.
به تازگی سری جدید گوشی‌های iQOO Z6 در چین معرفی شده است. خط تولید این دستگاه شامل دو مدل است؛ iQOO Z6 و iQOO Z6x. این دو مدل تاکنون در هیچ کجای دنیا عرضه نشده اند.
وزیر صمنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه گفت: حرکت رو به رشد روابط اقتصادی ایران و روسیه در یک سال گذشته آغاز شده است، گفت: در نمایشگاه روسیه نیز دو مدل خودرو ایرانی «تارا» و «شاهین» عرضه شد.
گروه صنعتی ایران خودرو با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، برای عرضه خودرو در بورس کالا اقدام کرده که در نخستین گام، بخشی از تولیدات دو مدل هایما S5 و S7 از این طریق به فروش خواهد رسید.
دکتر رحیمی کارشناس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در خصوص زمان و مکان اولین عزاداری امام حسین (ع) بعد از واقعه عاشورا را توضیح می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ