آنطور که مرسدس بنز وعده داده، سلول‌های باتری EQG به‌لطف تکنولوژی نوین Sila Nanotechnologies بیست الی چهل درصد چگالی انرژی بیشتری خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده سابق پارلمان لبنان اعلام کرد که سلاح جدید دشمن تلاش برای ایجاد فتنه داخلی در لبنان و فشار اقتصادی به این کشور است.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که باید بر تعمیر و نگهداری تسلیحات نظامی ارسالی به اوکراین تمرکز کرد.
رئیس جمهور روسیه درباره وقوع «خطری جدید» در صورت تداوم تامین تسلیحاتی اوکراین و مداخله هرچه بیشتر ناتو در جنگ، هشدار داد.
ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از دستیابی ایران به معدن لیتیوم و تاکید مقام معظم رهبری بر بلامانع بودن توافق با غرب بدون آسیب زدن به زیرساختهای هسته‌ای، از محورهای اصلی روزنامه‌های مطرح جهان عرب
موشک‌های هایپرسونیک از فناوری‌های نظامی جدید جهان به شمار می‌روند و معدود کشور‌هایی به فناوری آن دست یافته‌اند.
اسرای جبهه خلق برای آزادی فلسطین در تدارک اعتصاب غذای نامحدود هستند.
منابع عبری از سلاح جدید موشکی حزب‌الله لبنان سخن به میان آورده‌اند که انتظار داشته‌اند در جریان مانور اخیر جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور، از آن رونمایی شود.
منابع فلسطینی از حرکت جدید اسیران فلسطینی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به خواسته‌های اسیران خبر دادند.
طبق اسناد افشاشده، پهپاد فوق‌پیشرفته چین از یک بمب‌افکن پرتاب می‌شود و می‌تواند با سه‌برابر سرعت صوت حرکت کند که کمی از پهپاد مرموز لاکهید مارتین SR-۷۲ Blackbird آمریکا سرعت پایین‌تری دارد. سرعت پهپاد آمریکا ظاهراً برابر ۶ ماخ است.
یک بلاگر فضای مجازی در یک ویدیو پربازدید، پیچ گوشتی به شکل اسلحه کمری را ساخت و واکنش کاربران را برانگیخت.
رییس فدراسیون تیراندازی می‌گوید که برای اعزام به جام جهانی هند مشکل ویزا و بلیت ندارند، اما از دهلی به بوپال مشکل انتقال سلاح وجود دارد.
«باسیل کاراتزاس»، مدیرعامل شرکت «مشاوران دریایی‌کارتزاس» مستقر در نیویورک می‌گوید که اکثر کشتی‌‌‌‌‌‌های موجود در ناوگان سایه متعلق به شرکت‌های فراساحلی در کشورهایی مانند پاناما، لیبریا و جزایر مارشال با قوانین کشتیرانی ملایم‌‌‌‌‌‌تر هستند. او می‌گوید: «یک کشتی، می‌تواند به‌‌‌‌‌‌سادگی نام خود را تغییر دهد، می‌تواند حتی مالکیت خود را در حین حمل‌ونقل تغییر دهد.»
با تصمیم جدید کابینه راستگرایان افراطی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو، شمار بیشتری از شهرک نشینان صهیونیست از این پس می توانند با خود سلاح حمل کنند.
رئیس جمهور اوکراین گفت که این کشور به سلاح های جدید غرب در سریع ترین زمان ممکن نیاز دارد.
مصر در حال اجرای پروژه‌ مشترک با کره جنوبی برای تولید هواپیمای نظامی آموزشی T-۵۰ و ارتقای آن به جنگنده بمب‌افکن است.
کره شمالی تنها کشوری است که برای اولین بار به صراحت تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای را مطرح کرده است. اکنون ۷۱ درصد از مردم کره جنوبی از دستیابی کشورشان به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کنند.
ریاست جمهوری اوکراین، ارسال محموله های جدید تسلیحاتی از لیتوانی به این کشور را تائید کرد.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که ارسال مداوم سلاح به اوکراین، مورد تایید بیش از نیمی از مردم آلمان نیست.
اولین جوخه تسلیحات لیزری ماه آینده وارد میدان می‌شود. این سامانه تسلیحاتی موسوم به گاردین (Guardian) از یک سامانه لیزری ۵۰ کیلوواتی تشکیل شده است که می‌تواند پهپادها، موشک‌ها و خمپاره‌ها را با تعبیه روی سکو‌های متحرک موسوم به استرایکر (Stryker) منهدم کند.
آمریکا قصد دارد تعدادی سامانه موشکی زمین به هوا موسوم به « NASAMS» را از طریق کشورهای خاورمیانه به اوکراین ارسال کند.
منابع فلسطینی از یک عملیات با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر می دهند که در نتیجه آن یک شهرک نشین صهیونیست زخمی شده است.
منابع فلسطینی از یک عملیات با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر می دهند که در نتیجه آن یک شهرک نشین صهیونیست زخمی شده است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه وزارت دفاع آمریکا با استفاده از بات‌ها و ربات‌ها و ایجاد شخصیت‌های جعلی در فضای مجازی، فضای فکری و روانی مردم ایران را دستکاری می‌کند.
مامور ما می‌توانست با استفاده از سلاح و طبق ضوابط از زانو به پایین سارق را مورد اصابت گلوله قرار دهد، اما وقتی با التماس‌ها و خواهش‌های سارق برای عدم شلیک مواجه شد به او شلیک نکرد. سارق نیز خود را تسلیم کرده بود، اما ناگهان در شرایطی که تسلیم شده بود، با چاقویی که همراه داشت به سینه این شهید والامقام ضربه‌ای وارد کرد. این مامور عزیز ما بلافاصله به بیمارستان اعزام شد، اما شدت ضربه به حدی بود که جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ