یانگ می‌گوید: «هواوی میت ایکس۳» دارای صفحه نمایش ۷.۸۵ اینچی تاشو خواهد بود که ۰.۱۵ اینچ کوچک‌تر از صفحه نمایش تاشو Mate X۲ (تصویر بالا) است. با این حال، قطر صفحه نمایش پوشش ثابت باقی می‌ماند و همان ۶.۴۵ اینچ خواهد بود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ۱۴ آگوست، SUV الکتریکی کیا، به نام EV ۵ زیر نظر وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) رونمایی شد. این خودروی برقی به طور رسمی در تاریخ ۲۵ آگوست و در نمایشگاه خودروی چنگدو معرفی می‌شود.
ساکت الهامی خاص‌ترین روزهای مربیگری خود را سپری می‌کند؛ او در بازی گذشته تیمش مقابل هوادار هم بسیار آرام بود.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
دو باشگاه تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان با برنامه‌ریزی زیبای فرهنگی در رونمایی از پیراهن و ستاره‌های جدید خود، به معرفی تاریخ و اماکن دیدنی این دو شهر قدیمی کشورمان پرداختند که جای تمجید دارد.
مجسمه‌ای از آرسن ونگر، بهترین مربی تاریخ باشگاه آرسنال، ساخته شده و در بیرون ورزشگاه امیریتس، قرار داده شده است.
باشگاه اینترمیامی قصد دارد در تاریخ 16 جولای از لیونل مسی، خرید جدیدش، رونمایی کند.
باشگاه سپاهان از دو خرید تابستانی خود در تاریخ هفتم تیرماه رونمایی کرد، تا مورد توجه‌ترین تیم لیگ برتری باشد و برای فصل پیش رو هم خط و نشان بکشد.
صبح امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ۲۰ جلد کتاب در خصوص دستاوردها و تاریخ شفاهی وزارت دفاع که از سال ۱۳۹۵ آغاز شده بود، رونمایی شد.
لوگو و برند رسمی جام جهانی 2026 که به میزبانی امریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود توسط فیفا رونمایی شد.
کمان ۲۲ نخستین پهپاد پهن‌پیکر رزمی ایران است که در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۹ رونمایی شد. این پهپاد دارای قابلیت حمل محموله‌های مختلف با مداومت پروازی بالاتر از ۲۴ ساعت و برد آن ۳۰۰۰ کیلومتر است. این پهپاد چندمنظوره برد بلند و راهبردی نیروی هوایی ارتش است. تصویری باکیفیت از پهپاد کمان-۲۲ ارتش را ببینید.
مدت‌هاست که شایعات به رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفندماه)، یعنی چهارشنبه همین هفته اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم، به‌احتمال‌زیاد تاریخ ۲۴ اسفندماه صحت داشته باشد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این کوروت، ۲.۵ ثانیه است. موتور بنزینی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری این خودرو، ۴۹۵ اسب بخار تولید می‌کند. موتور برقی هم معادل ۱۶۰ اسب بخار خروجی دارد که مجموع نیروی تولید شده توسط پیشرانه این خودرو را به عدد جذاب ۶۵۵ اسب بخار می‌رساند.
بزرگ‌ترین سازنده وسایل نقلیه ریلی جهان در چین به‌تازگی قطاری را به بازار فرستاده است که از سلول‌های سوخت هیدروژنی با بافر ابرخازن استفاده می‌کند و آلودگی ندارد. این قطار با چهار واگن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرده است تا به سریع‌ترین قطار هیدروژنی تاریخ تبدیل شود. برد مسافتی این قطار به ۶۰۰ کیلومتر می‌رسد و هیچ آلودگی‌ای تولید نمی‌کند. همچنین از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل هدایت خودکار و ارتباطات ۵ G بهره می‌برد.
عمر ۱۵۰ ساله یا حتی بیشتر؛ حالا گوگل می‌خواهد به این رویا جامه عمل بپوشاند و مدت هاست شرکت "کالیکو" را برای طول عمر انسان و شاید هم غلبه بر مرگ تأسیس کرده است، شرکتی با فعالیت‌هایی کاملاً محرمانه!
برای اولین بار در تاریخ یک زن کارشناسی دیدار فینال جام جهانی را از رادیو آلمان بر عهده دارد.
شرکت فراری از تازه‌ترین خودروی هیبریدی مسابقه‌ای خود در تاریخ ۲۳ دسامبر و در جریان برگزاری رقابت‌های گرن توریسموی ۷ رونمایی خواهد کرد.
سه شنبه این هفته از کیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 رونمایی می شود.
نیرو‌های مسلح یمن روز چهارشنبه در رژه عظیم نظامی در میدان سبعین صنعا به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر از موشک‌ها و سامانه‌های جدید موشکی، دریایی و هوایی رونمایی کردند.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… این فیلم که در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۷ شهریور) در بخش اصلی جشنواره ونیز رونمایی می‌شود، برای دریافت شیر طلای بهترین فیلم رقابت خواهد کرد. کمپانی مچ فکتوری پخش جهانی فیلم را برعهده دارد. نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه، و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر.
رونمایی از پیراهن سوم فصل جدید اورتون، هواداران این تیم را به دو دسته تقسیم کرده است. گروهی که مخالفت این پیراهن جدید هستند می‌گویند نگران از دست رفتن سنت و تاریخ باشگاهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ