رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۶ استان کشور، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۱ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۱ استان کشور، خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر، در ۵ استان کشور به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۶ استان کشور هشدار داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این سازمان درپی پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع سیل در ۱۰ استان کشور خبر داد.
زلزله ای به بزرگی ۴.۶ در مقیاس ریشتر در نزدیکی قدمگاه، مشهد را لرزاند.
سرپرست سازمان امدادونجات در پی هشدار سازمان هواشناسی، با اشاره به آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال‌احمر در استان تهران، گفت: از هم‌وطنان درخواست داریم تا از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش کامل امدادگران در ۲۴ استان از جمله تهران و امدادرسانی به ۸۶۱ نفر در ۸ استان غربی و شمال‌غرب کشور در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع حوادث احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از اعلام آماده‌باش ۲۸ تیم واکنش سریع این جمعیت استان خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران در ۱۲ استان برای بارش شدید باران و برف خبر داد.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در استان‌های شمال شرقی، شمال غربی و غرب کشور، امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با هشدار نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۴ استان کشور از آماده‌باش هلال احمر برای مواجهه با حوادث احتمالی خبر داد.
آبادان- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در نوروز آینده، ۲۲ هزار نفر از نیروهای این سازمان در حالت آماده‌باش خواهند بود.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
اهواز - معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات در پنج شهرستان این استان خبر داد.
معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل تیم های بهداشت و درمان اضطراری استان‌های معین آذربایجان غربی برای خدمت رسانی به زلزله زدگان خبر داد.
به دنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی به کشور، رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی در 9 استان، خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی ۹ استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در برخی از استان‌های کشور، از آماده‌‎باش امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی در حوادث احتمالی جوی خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌های کشور طی روزهای آینده از آماده‌‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش ۵۷۴ پایگاه امدادی در جاده‌های کشور برای خدمت به زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ