شهردار تهران گفت: به دلیل برخی مشکلات در حوزه تملک ها انشاالله ابتدای سال آینده پروژه شهید بروجردی به مردم تحویل داده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیاء شده افتتاح شد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیای شده با سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
بندرعباس - با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مرکز تعمیرات رده میانی یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی در بندرعباس افتتاح شد.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
مشتریان جدید بانک ملی ایران می توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با احراز هویت هوشمند طی چند مرحله ساده در سامانه بام، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال خود اقدام کنند.
اولین کارخانه نوآوری فرآورده‌های دارویی توسط دکتر دهقانی فیروز آبادی معاون علمی ٫فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ظهر شنبه ۱۴ مرداد در تبریز افتتاح شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حداکثر تا اوایل سال آینده، مرکز جدید افتتاح خواهیم کرد و این مرکز جدید یکی از قطب‌های رادیوداروی کشور خواهد بود.
شهریار-وزیر بهداشت گفت:ما در افتتاح بیمارستان‌ها سعی داریم، که روز بعد از افتتاح پذیرای مراجعین باشیم و افتتاح صرفاً شکلی نباشد، در برخی مواقع متأسفانه افتتاح‌های دولت قبل غیرواقع بود.
چالوس- آرزوی مازندران برای اتصال به پایتخت در حالی با افتتاح نصف و نیمه آزادراه تهران - شمال محقق شد که این استان همچنان از سبد توسعه بزرگراهی و آزادراهی محروم مانده است.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: قطعه اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر را امسال به بهره‌برداری می‌رسانیم.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از افتتاح تقاطع بزرگراه شهید آبشناسان و جنت آباد در محدوده‌ منطقه ۵ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مهدی نظریان گفت: با توجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشوربه عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از از خاور دور به منطقه اورآسیا، تا پایان بهار ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی کشور افتتاح می‌شود.
مدیرکل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه شمال شرق گفت: باتوجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشور به عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از خاوردور به آسیای میانه ومنطقه اورآسیا، تاپایان بهار افتتاح می‌شود
شهردار تهران گفت: افتتاح چند بزرگراه و تونل ۹ کیلومتری در تهران از برنامه های شهرداری تهران است همچنین هفته آینده ۴ ایستگاه از خط ۶ مترو تهران افتتاح می‌شود.
محمدرضا کدخدا زاده گفت: در راستای تکمیل کریدورهای ترانزیتی کشور و رفع گلوگاه‌های ترافیکی به زودی ۳۸۰ کیلومتر راه و بزرگراه به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.
خادمی در نشست خبری نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: در بخش کلان در دو بخش آزادراهی و ریلی و بزرگراهی هرکدام ۵ پروژه برای بهره برداری آماده است
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: حدود ۸۵ درصد ساخت پروژه شهید بروجردی پیش رفته است و اگر معارضان ملکی آن حل شود تا آخر امسال می‌توان این پروژه را افتتاح کرد.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران از افتتاح برخی از این پروژه‌ها تا ابتدای سال آینده خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: فاز اول بزرگراه شهید بروجردی در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم این بزرگراه نیز سال آینده افتتاح خواهد شد.
خودروی مجهز به فناوری شناور مغناطیسی (maglev) در بزرگراهی در چین با موفقیت آزمایش شد. این خودرو ۳۵ میلی‌متر بالاتر از سطح جاده و با استفاده از نیروی مغناطیسی، معلق است و به کمک ریل‌های رسانای نصب‌شده در کنار جاده هدایت می‌شود. خودرو‌های مگلو در مقایسه با سایر خودروها، طول عمرشان به میزان قابل توجهی بیشتر است و در حالی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، دارای سرعت بیشتری برای حرکت هستند. چین در سال‌های اخیر با رونمایی از اولین قطار مگلو در شانگهای، به پیشروترین کشور در فناوری حمل‌ونقل مگلو تبدیل شده است. چینی‌ها قصد دارند به زودی قطار سریع‌السیری که قادر به حرکت با سرعت ۶۰۰ کیلومتر در ساعت است را هم برای استفاده عموم افتتاح کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ