معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: قطعه اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر را امسال به بهره‌برداری می‌رسانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، فتح لالیگا را در اولویت عنوان کرد و گفت قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار دشوار است.
استقلال در هفته اول لیگ برتر کارش را در گرمای شدید آبادان شروع خواهد کرد.
وزیر راه و شهرسازی در نشست هماهنگی بهره‌برداری از باند اول منطقه دو آزادراه تهران-شمال از بهره‌برداری فاز نخست این قطعه آزادراهی به طول ۲۲ کیلومتر در هفته‌های آتی خبر داد.
همزمان با قطع برق ۳۰ مشترک پرمصرف اداری پایتخت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعلام اسامی ادارات پرمصرف این شهر در هفته اول تیرماه خبر داد.
بازیکنان برایتون پیش از شروع بازی امشب مقابل سیتی برای شاگردان پپ گواردیولا تونل افتخار تشکیل دادند.
چهل و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام بین‌المللی تختی، از امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.
تراکتور با وجود داشتن مجموعه ای از ارکان تهاجمی موفق هنوز بهترین است.
با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی کشورمان روزهای ۳ و ۶ فروردین با تیم‌های روسیه و عراق بازی تدارکاتی خواهد داشت.
حسن روشن همیشه در صف اول منتقدین قرار دارد ، بخصوص اگر پای مربی خارجی در بین باشد!
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، به ستایش از آرسنال پرداخت و گفت منچسترسیتی امسال در جام حذفی انگلیس با قرعه‌ای بسیار سخت مواجه بوده است.
دو تیم انگلیس و ولز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سه شیرها برای رسیدن به سنگال و عدم برخورد با هلند باید صدرنشین گروه شوند.
روملو لوکاکو در دو بازی اول بلژیک در جام جهانی برابر کانادا و مراکش به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۹۰۰  هزار تومان معامله شد.
ستاره هاى كشتى آزاد ايران از فردا در بلگراد براى كسب عنوان قهرمانى جهان به مصاف رقبا مى روند.
راهبرد ایجاد مجموعه سازان و قطعه سازان طراز اول در زنجیره تامین خودرو/ سایپا در مسیر ارتقای توانمندی و هم افزایی خودروسازان و تامین کنندگان
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان این که فعالیت مراکز آموزش عالی از نیمه دوم شهریور به تدریج آغاز می‌شود، اعلام کرد از مهر به صورت کامل شاهد بازگشایی قطعی تمام دانشگاه‌ها خواهیم بود.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه اول شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان رسید.
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.
ساعت و محل برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.
کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت، بازی امشب پی اس جی برابر کلرمون را از دست داد.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ