اولین کارخانه نوآوری فرآورده‌های دارویی توسط دکتر دهقانی فیروز آبادی معاون علمی ٫فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ظهر شنبه ۱۴ مرداد در تبریز افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطعه جدید آزادراه تهران-شمال که قرار است در ایام عید غدیر افتتاح شود، ۱۶.۵ کیلومتر طول دارد. منبع: ایسنا
اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران، آماده افتتاح است.
مراسم افتتاحیه اولین فن بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افتتاح اولین نمایندگی یک بانک روسی در ایران خبر داد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افتتاح نمایندگی اولین بانک روسیه در ایران خبر داد.
کریستیانو رونالدو شعبه جدیدی از رستوران های خود را در الدرعية ریاض افتتاح کرد.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افتتاح خط تولید انبوه محصول هایما7X، جدیدترین محصول ایران خودرو در اسفندماه امسال خبر داد که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.
مراسم افتتاحیه مسابقات مستریونیورس ایران با حضور رئیس فدراسیون جهانی در رامسر برگزار شد.
مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: شرکت سایپاآذین در 11 بهمن ماه سال جاری توانست با تولید 270 هزار ست صندلی از تولید سال 1400 عبور کند.
اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور (امیدینو) با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری افتتاح شد.
گفته می‌شود که نخستین کارخانه جوراب‌بافی در ایران نیز در سال ۱۳۳۳ توسط فردی به نام خلیل رحیمی افتتاح شد؛ سال ۱۳۴۵ نیز ماشین‌های جوراب‌بافی ایتالیایی و چینی وارد ایران شدند؛ سپس در سال ۱۳۵۰ از آن‌ها کپی‌برداری و واردات ماشین آلات جوراب بافی قطع شد. از سال ۱۳۷۰ هم ماشین‌های کامپیوتری به بازار ایران وارد شدند که همه نوع جورابی توسط این دستگاه‌ها شامل زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌شود.
معاون ستاد اجرای فرمان امام گفت: به همت موسسه دانش‌بنیان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، نخستین کارخانه تمام‌ ایرانی تولید محصول استراتژیک آلومینای ذوبی، در ساوه افتتاح شد.
۸مرداد سال۱۳۰۱ اولین فرودگاه کشور در قلعه‌مرغی به طور رسمی افتتاح و ۲فروند آئروپلان (هواپیمای) انگلیسی از طریق بغداد وارد تهران شد و در این محل به زمین نشستند. فرودگاه قلعه‌مرغی نخستین فرودگاه تهران است که بعد‌ها به پایگاه هوایی نظامی در جنوب این شهر تبدیل شد و به این ترتیب صنعت هوایی در تهران آغاز شد و اکنون که فرودگاه‌های متعدد نظامی و غیرنظامی مشغول به‌کار هستند، می‌توان نخستین فرودگاه تهران را به چشم یک اثر تاریخی و فرهنگی دید.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کشتی بزرگ و تفریحی که می‌تواند ۲۰۰۰ نفر را جابجا کند امروز آماده فعالیت است و برای پهلو گرفتن این کشتی در قطر، منتظر پاسخ دوحه هستیم.
اولین هتل مناسب‌سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت سازمان بهزیستی کشور فردا، پنجشنبه ۲۱ مهرماه جاری همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افتتاح می‌شود.
اولین دیواره یخ نوردی مصنوعی کشور و تنها دیواره یخ چهار فصل دنیا در جزیره کیش افتتاح می شود.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: تاکنون ۵ دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی راه‌اندازی شده که در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد را به ۱۰ مورد افزایش دهیم.
در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اولین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو در خیابان سعدی تهران افتتاح شد.
پس از راه‌اندازی سه سایت نسل پنج ارتباطی در شهر تبریز توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل امروز چهارمین سایت ۵G تبریز را هم افتتاح می‌کند.
نساجی و ملوان در دربی شمال ایران در پی اولین پیروزی فصل‌شان هستند.
نساجی و ملوان در دربی شمال ایران در پی اولین پیروزی فصل‌شان هستند.
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبندر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبندر در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ