چالوس- آرزوی مازندران برای اتصال به پایتخت در حالی با افتتاح نصف و نیمه آزادراه تهران - شمال محقق شد که این استان همچنان از سبد توسعه بزرگراهی و آزادراهی محروم مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امکان تردد مسافران از منطقه دوم آزادراه تهران- شمال که شامل باند ۱۵.۵ کیلومتری است از صبح امروز (شنبه، ۱۷ تیر) فراهم شده است.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
کرج-رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت به‌دست آمده در اتمام مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت که در ساخت این طرح به طور کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شد.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
کرج- رئیس جمهوری گفت: آزادراه تهران - شمال نماد خودباوری و توانایی ملت ایران است‌.
آزادراه تهران-شمال که پس از سیل هفته گذشته به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود، با اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور روز چهارشنبه ۲۴ خرداد بازگشایی شد.
آزادراه تهران- شمال بازگشایى شد
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مسیر تهران - شمال در تعطیلات هفته آینده یک طرفه نخواهد شد.
مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: با اتصال دو بزرگراه یادگار امام (ره) و شهید بروجردی در بلوار بهار می‌توان شمال و جنوب تهران را از سمت غرب به هم متصل کرد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد آزادراه تهران - شمال و محور کرج - چالوس به دلیل عملیات راهسازی و عدم ایمنی کافی خبر داد.
تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت گزارش شده است‌.
شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محور‌های دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر‌های خود انتخاب کنند.
کرمی گفت: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده شهرستانک تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد آزادراه تهران ـ شمال و کرج ـ چالوس به‌دلیل سقوط بهمن خبر داد.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده کمالیه و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.
کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به مناسبت هشتاد و هشتمین سالروز تأسیس خود، رالی تفریحی گردشگری خانوادگی در مسیر رفت و برگشت تهران و ساری و در دو کلاس همگانی و پیشرفته برگزار می‌کند.
با ریزش داربست و بتن ۱۲ نفر دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۵ نفر به بیمارستان اعزام می‌شوند و برای ۷ نفر دیگر هم مشکل خاصی به وجود نیامده است.
اداره هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز بارش برف و کولاک در تهران پیش‌بینی می‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی داخل خودروی متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد باکس بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با مارک‌های مختلف که ساعاتی قبل سرقت شده بود، کشف و ضبط شد. متهمان هم که ۲۰ تا ۲۷ سال سن داشته و ساکن یکی از استان‌های مجاور تهران بودند، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند و مدعی شدند که برای تفریح دست به این سرقت‌ها زده‌اند.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، محورهای کندوان و آزادراه تهران - شمال یکطرفه شدند.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران، از یک طرفه شدن کندوان و آزادراه تهران - شمال خبر داد.
روز گذشته نیز افرادی قصد حمله به مقبره شهدای دانشگاه را داشتند و صحنه‌هایی زشت رقم خورد. امروز هم همان افراد دانشگاه را با باشگاه مشت‌زنی اشتباه گرفتند و حملات به دانشجویان شرکت کننده در مراسم شهدا را آغاز کردند‌.
سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: اکنون ممنوعیت تردد از محدوده شهرستانک تا مرزن آباد اجرا شده است.
در صورتی که امسال اعتبار حدود ۶ هزار میلیارد تومانی برسد، حدود ۳۰۰ کیلومتر به طول آزادراه های کشور اضافه شده و از ۳ هزار کیلومتر عبور می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ