برخلاف سال گذشته که مدال‌آوران کشتی ورود دیرهنگامی به چرخه داشته و بعد از 8-9 ماه هر کدام‌شان در یک رقابت بین‌المللی محک خوردند، این‌بار سه مدال‌آور فرنگی خیلی زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهند گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان برگزاری یک مسابقه کریکت در سریلانکا مار سرگردان با ورود به زمین دقایقی این بازی را مختل کرد.
به عقیده دیوید بکام با وجود خدمات قابل توجه خانواده گلیزرها برای منچستریونایتد، زمان تغییر مالکیت در این باشگاه فرا رسیده است.
هاکان دمیر بازی دوم از سری فینال لیگ برتر بسکتبال را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاههای سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیمداری کنند.
آخرین باری که این نیرو جنگنده های پیشرفته از کلاس مشابه را دریافت کرد در اواسط دهه 1970 بود که هواپیمای جنگنده گرومن اف-14 ای تامکت وارد ایران شد.
ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی و استفاده از آن، مراحل مختلفی دارد.
لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس بامداد فردا وارد ایران خواهد شد.
لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس بامداد فردا وارد ایران خواهد شد.
با اعلام محمد محمدی، لئاندرو پریرا، گزینه اول یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان بوده است.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف به صورت تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند و دیگر نباید منتظر امکانات و تجهیزات خاصی باشند. صدیقی افزود: دشمن در وقایع اخیر به دنبال انداختن پرچم ولایت بود و اثبات کرد برای نابودی معروف‌ها و تبدیل منکرها به معروف به میدان آمده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
فدراسیون جهانی فوتبال زمان ورود تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور قطر را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۳ آبان وارد دوحه خواهد شد.
برخلاف سال گذشته، این‌بار مدال‌آوران مسابقات جهانی بلگراد زودتر وارد چرخه خواهند شد تا فاصله زیادی بین آنها و حضور در رقابت‌های رسمی ایجاد نشود.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
با این وجود، مهم‌ترین عامل برای گسترش سریع بهره برداری از نفت، گاز، انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، آبی یا انرژی هسته‌ای این است که به شرکت‌هایی که آن را دنبال می‌کنند (و بانک‌های یکه آنان را تامین مالی می‌کنند) این اطمینان را بدهیم که اگر میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کنند دولت به آنان کمک خواهد کرد تا به سرعت خطوط انتقال و خطوط لوله بسازند تا انرژی خود را به بازار برسانند.
زمان ورود کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به تهران مشخص شد.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال بامداد چهارشنبه به تهران می‌رسد و کارش را شروع خواهد کرد.
با اعلام نایب رئیس فدراسیون فوتبال زمان ورود سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر به تعویق افتاد.
مربی پرتغالی قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده روز جمعه برای عقد قرارداد وارد تهران شود.
زمان ورود کی‌روش به تهران اعلام شد
لوکادیا قرار است ساعت ۱۹ همزمان با شروع نخستین بازی فصل پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان وارد تهران شود تا در هتل، اقامت کوتاه مدتی داشته باشد.
مهاجم هلندی پرسپولیس همزمان با بازی این تیم در اصفهان وارد کشور می شود.
رئیس اداره مدیریت سرطان وزارت بهداشت گفت: از زمان ورود HPV به بدن تا بروز سرطان حدود دو دهه زمان می‌برد؛ اما این به آن معنا نیست که تمام افرادی که به عفونت HPV مبتلا شوند قرار است با سرطان دست و پنجه نرم کنند.
در حال حاضر افزایش ملی گرایی و موضع قاطعانه و تهاجمی حکومت چین بدان معناست که ایالات متحده احتمالا باید زمان بیش تری را برای مدیریت رقابت ابرقدرت خود صرف کند. با این وجود، با خودداری از اهریمن سازی ایدئولوژیک، دوری جستن از تشبیهات گمراه کننده جنگ سرد و حفظ اتحاد‌های خود، آمریکا می‌تواند از پس این چالش برآید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ