مهاجرانی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمى امضاء کردند و ۱.۲ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند، حالا تو در شرایطى که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازى شده است و…، در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستى!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستار خط خورده تیم ملی والیبال ایران واکنش تند و عجیبی به این موضوع نشان داده است.
توئیت عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات نسبت به فوت فیروز نادری، دانشمند ایرانیِ ناسا با واکنش معنادار رضا رشیدپور، مجری مشهور روبرو شد.
همسر سیدحسین حسینی نسبت به انتقادات از او واکنش تندوتیزی نشان داد.
اگر وظیفه‌تان نیست پس غلط می‌کنید که به جای انجام وظایفی که بابت آن‌ها از هزار و یک‌جور رانت بهره‌مند هستید به امور دیگر می‌پردازید و بعد منتش را سر مردم می‌گذارید. وظایف تمام شورا‌های شهر‌ها مشخص است، به‌خاطر همین وظایفی که قسمت اعظم آن‌ها را انجام نمی‌دهند، هم دستمزد بالا می‌گیرند و هم از انواع رانت‌های اطلاعاتی، رانت روابط و رانت قدرت استفاده می‌کنند
واکنش تند وینیسیوس و آنچلوتی به شعار میمون در والنسیا
فرزاد مجیدی نسبت به شرایط استقلال و حواشی دربی واکنش نشان داد.
سعیدی: از یک طرف می‌گویند منابع فروش نفت افزایش پیدا کرده از سوی دیگر با طرح فروش بخشی از ایران، دل مردم را خالی می‌کنند
حساسیت شدیدی در نشست خبری نساجی - پیکان بروز کرد، وقتی که یک خبرنگار خواست از مجتبی حسینی سئوال عجیبی بپرسد.
نماینده تهران طی نامه‌ای به جوانان مومن و انقلابی نسبت به اظهارات اخیر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس واکنش نشان داد.
ارسلان مطهری، مهاجم باشگاه استقلال با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به حواشی اخیر این تیم واکنش نشان داد.
رحیم‌پور ازغدی در واکنش به تمسخر پرتاب میمون به فضا از طرف غربی‌ها گفت: شما نبودید، اگر بودید شما را به جای میمون به فضا میفرستادیم! منبع: دانشجو
مدافع ترکیه‌ای لسترسیتی واکنش تندی را به اتفاقات پیرامون زلزله کشورش نشان داد.
هرچند هنوز مشخص نیست که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی حامل چه پیامی بود، اما بدون شک بعد از اتفاقات اخیر و مواضع تند و تیز مقامات اروپایی و آمریکایی در قبال جمهوری اسلامی، ماجرای این دیدار را بسیار حائر اهمیت می‌کند و باید دید ایران چه واکنشی به آن نشان خواهد. اما پیش از آن باید دید که پیام ارسال شده، چیست؟
باشگاه فولاد خوزستان به حواشی دیدار مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
فعال رسانه ای در یادداشتی خطاب به سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده در دولت دهم نسبت به اظهارات اخیر وی واکنش نشان داد.
آیت‌الله عاملی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که روسا و سردمداران آمریکا و اروپا با کسانی از اپوزیسیون ایرانی ملاقات کردند که برای آن‌ها وهن، ننگ و عار بزرگی بود.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
احمد مسجدجامعی گفت: وقتی کسی با لباس اهل تقوا به خانمی که چندان حجاب مناسبی نداشته، با غرور و عتاب تذکر می‌دهد، آن بانو هم در واکنش به آن ادبیات تند و تیز چادر از سر برمی‌دارد و آن نهی کننده با آب و تاب می‌گوید ببینید که مردم چقدر بی‌حیا شده‌اند. آقای فلسفی نه‌ تنها سخن او را تأیید نمی‌کند؛ بلکه پاسخ می‌دهد که در واکنش این بانو، حماقت جناب‌عالی را هم می‌توان دید.
علی کریمی به اخبار بازگشت کی‌روش واکنش نشان داد.
دین محمدی در گفتگو با برنامه تلویزیونی در واکنش با رفتار‌های بعضی از مربیان لیگ گفت: کلوپ پیام من را سریع جواب می‌دهد آنوقت مربی لیگ دو برایم قیافه می‌گیرد و جواب سلام نمی‌دهد.
کیهان نوشت: نه خود او بیانیه را نوشته و نه حتی آن را خوانده، چراکه ذهن و عقل یک فسیل سیاسی در این سنِ فرتوتگی دیگر به او اجازه نوشتن و خواندن چنین بیانیه‌های شاذی را نمی‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ