محمد ربیعی می‌گوید تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دستیابی به شرایط ایده‌آل و کیفیت مطلوب نیاز به زمان خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست برابر استقلال، گفت: بازیکنان ما شجاعانه بازی کردند و از آنها ممنونم اما مسئولیت این شکست به عهده من است.
سهیل فداکار معتقد است ملوان در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده و در ادامه هم عملکرد بهتری خواهد داشت.
کاپیتان ملوان می گوید به عنوان نماینده انزلی فقط به فکر تیم خودشان هستند و بس.
مدافع آلومینیوم می‌گوید به خودباوری رسیده‌اند و قوی‌تر‌ لیگ را ادامه می‌دهند.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: از دقیقه ۴۵ تا ۵۹ فولاد خیلی خوب کار کرد اما بعد از این دقیقه و در نیمه اول تیم ما در حال کنترل بازی بود و موقعیت‌های زیادی به فولاد ندادیم.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که اگر بخواهید ما را تخریب کنید، در واقع قوی‌ترمان می‌کنید، گفت: فراز و نشیب بازیکن در طول فصل طبیعی است اما ما می خواهیم برنده بازی با ملوان باشیم.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد شاگردانش تاخیر در پرواز و رسیدن دیرهنگام تیمش به اصفهان را هم روی عملکرد تیم خود بی‌تاثیر دانست.
سرمربی ملوان گفت من جوان بودم که کاپیتان این تیم شدم و این فرصت را الان به یکی از بچه‌های انزلی دادم که تیم را کاپیتانی کند.
مدافع ملوان می‌گوید به برد مقابل نفت مسجد سلیمان اکتفا نمی‌کنند و جایگاه این تیم بسیار بالاتر است.
منهاجی، مربی مس کرمان معتقد است جوانی سرمربی‌های مس و ملوان باعث ارائه یک بازی شجاعانه خواهد شد.
باتجربه‌ترین بازیکن ملوان در لیگ بیست و دوم معتقد است اعضای این تیم دغدغه‌ای بابت سقوط ملوان ندارند.
سجاد بازگیر تبدیل به بهترین گلزن ملوان در این روز ها شده و آمار خوب فصل قبل را ادامه می دهد.
تبریز- سرمربی تراکتور با بیان اینکه نبود هواداران تراکتور در بازی فردا برابر ملوان ناراحت کننده است، گفت: بازیکنان ما سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئن هستم بهتر خواهیم شد.
مازیار زارع مثل روزی شد که یک تماشاچی از روی سکوها متلکی به او انداخت و کله کاپیتان آن روزهای ملوان را داغ کرد!
بعد از باخت ملوان مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، ایمان صادقی قول ماندن در لیگ برتر و بهبود شرایط را به انزلیچی‌ها داد.
بازیکن تیم ملوان می گوید که ما بازی به بازی پیش می رویم و هر مسابقه برایمان حکم فینال را دارد.
بازیکن تیم ملوان می گوید که ما بازی به بازی پیش می رویم و هر مسابقه برایمان حکم فینال را دارد.
سجاد بازگیر زننده اولین گل فصل ملوان گفت می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه استقلال کنیم.
ما لیگ راحتی نداریم و باید دید بقیه تیم‌ها می‌توانند ملوان را ببرند. ما خیلی کار داریم و باید عملکردمان در دفاع نیز خوب باشد. مطمئناً تیم ما در این یک ماه به حالت مطلوب می‌رسد.
سرمربی ملوان گفت حق هواداران بود که بیایند و ما را حمایت کنند، ولی واقعاً متأسفم این شرایط فراهم نشد.
ملوانی‌ها باید ظرف امروز (شنبه) و فردا درباره نواقصی که به ورزشگاه تختی گرفته شده بود، به ما نامه بدهند تا در صورت رفع این نواقص، نماینده سازمان لیگ برای نظارت به انزلی سفر کند.
سیاوش یزدانی تمرکز لازم را نداشت و ما به فکر تیم خود هستیم و امیدوارم کمک کنیم مشکلش حل بشود. او بین ما جایی ندارد و پیگیر مسائل خودش است. ما به فکر ملوان و کار تیمی خودمان هستیم.
توسعه ظرفیت پتروپالایشی سال هاست در دولت‌های مختلف نادیده گرفته شده و صرف اینکه کشور‌های خارجی حاضر به سرمایه‌گذاری یا فاینانس چنین پروژه‌هایی نشده‌اند، این طرح‌ها جلو نرفته‌اند. با روی کار آمدن وزارت نفت دولت جدید انتظار می‌رفت پتروپالایشگاه به یک سیاست صنعتی اولویت‌دار دولت تبدیل شود؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ