اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ايران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، ایران با سه طلا و یک نقره صدرنشین است.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
فاصله بال‌های پهپاد والکری که توسط هوش مصنوعی کنترل شده است، برابر 6.7 متر است و حداکثر سرعت آن به 1,050 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این پهپاد می‌تواند تا 8 جنگ‌افزار ازجمله بمب‌های کوچک با خود حمله کند و برد حرکتی بالاتر از پنج هزار کیلومتر دارد.
M ۵۱ کهکشان‌های دوتایی درحال ادغام و پنجاه و یکمین جرم فهرست معروف چارلز مسیه است. درواقع، کهکشان بزرگ و اصلی با ساختار مارپیچی گرداب مانند که از روبه‌رو دیده می‌شود.
علی اسفندیاری گفت: فاصله‌ی بین تبدیل شدن از یک سرمایه‌گذار کم ریسک به سرمایه‌گذاری که بی محابا پذیرای ریسک می‌شود از یک تار مو به شدت نازک‌تر است.
رسانه‌های مختلف خبر دادند که تنها به فاصله پنج دقیقه تمام بلیت‌های بازی اندونزی - ارژانتین به فروش رفته است.
اهالی ترکیه با فاصله زیاد حتی نسبت به کشور شماره ۲ این فهرست عنوان «چایی‌خورترین مردم جهان» را در اختیار دارند. سرانه مصرف چای در میان اهالی این کشور ۳٫۶ کیلوگرم برای هر فرد در طول یک سال است.
شکست شب گذشته پاری سن ژرمن باعث شد که فاصله مارسی با این تیم در صدر جدول به پنج امتیاز برسد.
هیات مدیره بایرن روز 22 می، یعنی پنج روز مانده به پایان لیگ نشست برگزار می‌کند تا درباره آینده کان، توخل و صالح‌حمیدزیچ تصمیم بگیرد.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
در فاصله پنج روز مانده به دربی، وضعیت ستاره مصدوم پرسپولیس در تمرین امشب مشخص خواهد شد.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
رضا اسدی با دو گل در فاصله پنج دقیقه، تیمش را از صنعت نفت آبادان پیش انداخت.
بارسلونا سه بازی دیگر تا ال‌کلاسیکوی برگشت فاصله دارد و در حال حاضر پنج بازیکن این تیم چهار کارته هستند.
مدیرکل حافظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه در پنج روز گذشته، فاصله دو پرنده به هم نزدیک‌تر شد، اعلام کرد که ساعت ۷ صبح امروز به سبب فراهم شدن شرایط، رهاسازی براساس پروتکل‌های لازم و خرد جمعی با مجموعه اداره کل محیط زیست استان و شهرستان فریدونکنار و همچنین پیگیری دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز تکثیر و نگهداری درنا در بلژیک، صورت گرفت.
تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد- تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز پنج ساعت کوتاه‌تر می‌شود.
اولیویه ژیرو در فاصله پنج ماه تا پایان قراردادش با میلان از علاقه خود برای حضور در MLS خبر داد.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد تا فاصله امتیازاتش با پرسپولیس در صدر جدول به پنج امتیاز افزایش پیدا کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از کم شدن فاصله تیمش با آرسنال در صدر جدو.ل ابراز خوشحالی کرد.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.
بین مسن‌ترین و جوان‌ترین بازیکنانی که در ترکیب یازده‌نفره تیم‌ها در هفته اول حضور داشتند، هجده سال و پنج ماه فاصله وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ