اهالی ترکیه با فاصله زیاد حتی نسبت به کشور شماره ۲ این فهرست عنوان «چایی‌خورترین مردم جهان» را در اختیار دارند. سرانه مصرف چای در میان اهالی این کشور ۳٫۶ کیلوگرم برای هر فرد در طول یک سال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان از پنج کشور ساحلی خزر خواست تا فارغ از هر ملاحظه‌ای و قبل از وخامت بیشتر اوضاع و کم شدن آب این دریاچه و فاجعه زیست محیطی منطقه، چاره‌جویی کنند.
پنج زندانی ایرانی محبوس در ارمنستان در اجرای موافقتنامه انتقال محکومان میان دو کشور، به ایران انتقال یافتند.
در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و شمال هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هوا، آسمان کشور از پنج شنبه تا دوشنبه آینده شاهد شرایط جوی متفاوتی خواهد بود
رئیس جریان حکمت ملی عراق بر اهمیت ائتلاف پنج‌گانه میان کشورهای بزرگ منطقه تاکید کرد و آنرا علیه هیچ طرفی ندانست.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: انتقال زائران به سرزمین وحی از سوم خرداد آغاز و بازگشت آن‌ها سوم مرداد ماه خاتمه خواهد یافت.
طی پنج روز آینده در جنوب شرق کشور به‌ویژه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
از اولیاء و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
از یک قدم زدن ساده در خیابان گرفته تا ارتقای شغلی، زندگی برای زنان در کشور‌های مختلف با مشکلات و چالش‌های بزرگ و کوچکی همراه است؛ اما حالی که در کشوری زنان از ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم‌اند، در کشوری دیگر زنان سیاستمدار از مردان پیش افتاده‌اند.
ضیائئیان با بیان اینکه طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور (به‌ویژه نوار شمالی) افزایش محسوس دما رخ می‌دهد، اظهار کرد: همچنین امروز و فردا احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد. سه شنبه در شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: رادیو داروهای تولیدی در داخل کشور امروز توانسته اند تراز کشور را در زمره پنج کشور اول دنیا قرار دهند.
طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.
تیم فوتبال جوانان ایران دو بازی تدارکاتی در کشور اردن و سه بازی تدارکاتی در کشور ترکیه برگزار می‌کند.
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت قابل توجهی از مردم کشورمان نیز دز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف یک الی یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی عصر امروز با معرفی نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان رسید.
رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی عصر امروز با معرفی نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان رسید.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
تاکنون پنج کشور آسیایی و اروپایی برای حضور در جام‌جهانی کلاس A شمشیربازی جوانان در تهران اعلام آمادگی کرده‌اند.
همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی و همراهی با زائران اربعین، پنج اتاق خنک در قالب کانتینرهای مجهز را در اختیار سازمان اورژانس کشور برای استقرار در نقاط مرزی با کشور عراق قرار داد.
احمد وحیدی گفت: تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم که این مسئله هم به دلیل توجیه نبودن مرزبانان طالبان است و هربار هم با تماس با کابل حل شده و شکل جدی پیدا نکرده است.
مقامات پنج کشور اروپایی به موضع گیری درباره روسیه پرداختند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب شایعات مطرح شده درباره حذف کارت سوخت جایگاهداران، گفت: هیچ ابلاغیه‌ای درباره حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین وجود ندارد و چنین طرحی در برنامه نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ